20 000 km – mało czy dużo to pojęcie względne. W Październiku minie rok od zakupu.
pozdrawiam.
www.mazdaspeed.pl
bbogdan napisał(a):Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ,kup europejczyka a zobaczysz jak powinno się usuwać wszelkie zgłoszone problemy na gwarancji
toruńczyk napisał(a):A ja mam takie powiedzenie " wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"Nie znaczy to , że wszyscy mają te same doświadczenia co @ bogdan czy @furiat . Ale też nie demonizowałbym "problemów "@szczepcika bo to konkretny servis nie zachował się profesjonalnie a defekty zdarzają się innym większe (wymiany silniks i skrzyń) i takich oceniałbymy skalą – 10 .
Nie "chwalę dnia przed zachodem słońca" ale nowa Cx-5 też mi się "marzy" dlatego , że servisy nie oceniam jedną miarą co markę.
toruńczyk napisał(a):Przykrość ...
Ale mimo wszystko @bbogdan jeśli skala oceny Cx 3 jest denna to inwestowanie w tak "nie pewny interes" w/g mnie jest zastanawiający
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9