Potem dopisałem wrzucając screen'a i jakoś tak faktycznie wyszło
Sorry!
Myślałem o Demio dla córki ale chyba nie będzie jej się podobać.
Tym bardziej, że jej chłopak Celicę kupił i tym samym przyzwyczaja do innej mocy!
Mam zgryz

www.mazdaspeed.pl

Jak już brać silnik do demio to nie lepiej np 1,8 z 626?
Nie ma co gdybać na ten moment, póki co jest 626 i nadal o nią dbam bo wiernie wozi mi tyłek ale na pewno już nie zrobię z niej grubszego projektu jaki miałem w głowie 

Gandol napisał(a):Tu nikt się nie nabija spokojnieJak już brać silnik do demio to nie lepiej np 1,8 z 626?
Chociaż pewnie Tobie chodzi o niskie opłaty
Co do tuningu M6 na pewno zaczerpnę wiedzy u chłopaków to 6-tek
Ale to jeszcze sporo wody upłynie w rzece zanim się dorobię, niestety takie projekty nie są osiąganie w kilka miesięcy przez zwykłych zjadaczy chleba... Odkładam ile się da zobaczymy jak to wyjdzie
Co do samej M6 to trochę bez sensu kupować takową, inwestować w nią itd skoro mam czym jeździć bo przynajmniej zaoszczędzę trochę bo dorwać ładną M6 w dodatku ze zdrowym motorem to trochę kosztuje, to już wolę przed swapem kupić taki egzemplarz z dobrym motorem ale zajechaną budą/walniętą od tyłu/anglika obojętnie
Bo wtedy nie będzie mi szkoda budy
No i przede wszystkim M6 to fwd
A co do kursów to zdaję sobie sprawę, że dużo by mnie nauczył, może się pokuszę
Nie ma co gdybać na ten moment, póki co jest 626 i nadal o nią dbam bo wiernie wozi mi tyłek ale na pewno już nie zrobię z niej grubszego projektu jaki miałem w głowie
![]()
Chociaż na zdjęciach nie wyglądają AŻ tak tragicznie 
Gandol napisał(a): jak widzę na portalach aukcyjnych te GE za przykładowo 1,5k to aż boję się pomyśleć co jest z nimi nie tak, że takie tanieChociaż na zdjęciach nie wyglądają AŻ tak tragicznie

Ja za swoją dałem 2k więcej fakt faktem nie musiałem w niej nic robić bo brachol wszystko ogarnął i wsiadłem praktycznie na gotowe 
Gandol napisał(a):A myślę, że jeszcze trochę i cena GE będzie wzrastać bo swoje lata już ma i będzie jeździć tego coraz mniej

Ty masz też ten plus, że masz KL-a pod maską co tym bardziej daje wartość bo jest to jakiś większy rarytas niż FP czy FS
Na złomach fakt nie ma tego, w Poznaniu i promieniu około 20-30km ostatnio jak szukałem nie było żadnej 


W żadnym wypadku
Dzisiaj za wycieraczką miałem miałem ulotkę "skup aut" i wydaje mi się, że nawet oni więcej dają niż zaproponowałeś
Nie no a tak zupełnie poważnie to mimo, że idealna nie jest to w życiu bym jej za tyle nie puścił 
Gandol napisał(a):Nie do końca, bo właśnie mimo tego że nie są tak popularne to może to być zaletaAle to już na pewno będą się interesować pasjonaci marki
Większość wybierze BMW
Ty masz też ten plus, że masz KL-a pod maską co tym bardziej daje wartość bo jest to jakiś większy rarytas niż FP czy FS
Mam nadzieje, że będą trzymać chociaż jakąś wartość a nie skończy się na "panie 2k kładę i zabieram!"
Na złomach fakt nie ma tego, w Poznaniu i promieniu około 20-30km ostatnio jak szukałem nie było żadnej
dj4xm napisał(a):W 626 GE to będzie rarytas cronos i 2.5 v6 i to będzie jakiś tam zabytek.

chmielu_KL napisał(a):dj4xm napisał(a):W 626 GE to będzie rarytas cronos i 2.5 v6 i to będzie jakiś tam zabytek.
I ta myśl, że tak może będzie trzyma mnie przy tym auciechoć doprowadziłem ją do super stanu to, należałoby ją jeszcze pomalować, wymienić tylną szybę bo nie działa podgrzewanie ( byłem chyba w 10 warsztatach ) żaden nie umie tego naprawić. Auto mało nie jeździ, a przez około rok poza paliwem, klockami i olejem nic teraz nie robiłem
szkoda się pozbywać choć są możliwości na zakup czegoś nowszego = nudnego.
Trochę bardzo soli się boimy ale mam nadzieje, że jakoś przetrwamy
A tak bardziej serio, ostatnio w prezencie dostałem taki oto zestawik:
Nie wiem czy to wina rocznika auta, czy tej przejściówki
Bo ponad rok temu podłączałem się jeszcze w szkole na praktykach innym kompem (nie bluetooth) i czytało normalnie wszystko więc gniazdo w aucie jest raczej ok, ten mini czytnik też musi być ok bo na samochodzie teścia działa normalnie (Opel Meriva B 2005r.) więc co może być tutaj przyczyną? Na dniach sprawdzę czy działa na VW golfie IV z 2000r bo może to jakaś wina rocznika? Nie mam pomysłu a chciałem spróbować usunąć błąd poduszki nie jeżdżąc po różnych mechanikach którzy lubią nabijać sobie pieniążki i też nie każdy ma wejście na Mazdę 

No i w Oplu normalnie sparowało urządzenia a następnie połączyło się przez programy (różne testowałem czy działają) a w Maździe podłączyłem i nawet nie chcę ten skaner parować ze smartfonem, czyli na logikę nie ma zasilania? W sensie domyślam się, że jak skaner dostanie zasilanie z gniazda to dopiero uruchomi się BT i można parować a jak nie ma zasilania no to wiadomo nie ma jak :/ Chyba, że źle kombinuje... No chyba, że nie obsługuje Mazdy tylko nie wiem czemu zwłaszcza, że sprzedawca podaje, że praktycznie wszystkie Mazdy powinno obsłużyć w tym również 626... Taki skaner diagnostyczny dla własnego użytku fajna sprawa bo zawsze można by używać u siebie w rodzinie czy po znajomych ale jak ten nie będzie działać na maździe to lipa
Czy jak nie działa to pies pogrzebany i już nic się nie zrobi, trzeba innego urządzenia?
Szczerze powiedziawszy to chyba ja byłem bardziej wymęczony tymi kilometrami a nie 626
Odwiedziła lotnisko w Berlinie bo siostra przyleciała z Anglii, trochę po poznaniu i okolicach w międzyczasie a na drugi dzień lecieliśmy do Warszawy
Mówię tutaj o kwocie w której jest zakup Rexa, zakup silnika pod swap i sam swap
Będzie Rex! Nawet z silnikiem 1.8T ale będzie! W sumie rozglądając się trochę to jest to najrozsądniejsza opcja spośród wszystkich z bólem ale przyznaje rację! No i wiadomo jakbym szukał silnik do swapa to z budą więc jakaś część za graty z budy się zwróci
Niestety 626 już modzone nie będzie, jedynie serwis na bieżąco bo stawiam wszystko na jedną kartę i nie ma sensu wkładać w mody które mi się nie zwrócą... Ale spokojnie, nadal o nią dbam 
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości