Nieco obawiam sie używki
Sonda lambda. Wymiana i zamienniki (benz.)
Haha. Spoko
A tak serio serio – warto kpowac NGY? NKG kosztuje prawie 250% wiecej.
Nieco obawiam sie używki
Nieco obawiam sie używki
- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Ja założyłem sondę LZA07AU4 06E906265S firmy NTK za 290 zeta (wyjściowo chcieli 330 zeta) i działa i na pb i na lpg nic się nie dzieje niepokojącego. Sonda do audi te same kolory kabli inna wtyczka ale wtyczki masz u siebie w padniętej . Wiec po co kombinować skoro tyle osób twierdzi ze działa poprawnie. Ja kombinowałem to sie przejechałem.
250zł z allegro
215 uzywka z przesyłkom
290 sonda z audi
4 razy komputer po 50 zeta
trzy razy wymiana lambdy po 60 zeta
A wystarczyło posłuchać chłopaków na forum.
A jak upierasz się na sondę z allegro z firmy JAKOTAKO lub zaj..... używkę to podaj namiary wyśle ci za frii.
250zł z allegro
215 uzywka z przesyłkom
290 sonda z audi
4 razy komputer po 50 zeta
trzy razy wymiana lambdy po 60 zeta
A wystarczyło posłuchać chłopaków na forum.
A jak upierasz się na sondę z allegro z firmy JAKOTAKO lub zaj..... używkę to podaj namiary wyśle ci za frii.
- Od: 6 maja 2017, 22:05
- Posty: 10
- Skąd: Żywiec
- Auto: mazda 6 GY 4WD silnik 2.3 2007
162 KM L3
Ok, i to jest dobra odpowiedz. Mówimy o tej tak:
http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a6- ... 88273.html
http://allegro.pl/sonda-lambda-audi-a4- ... 62725.html


- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Spoko
Ok, to zamawiam tą drugą "tańszą"
Wtyczka tylko przełożyć tak? Kable są ok (kolory itd)?
- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Kable mają te same kolory .
Kabli nie lutować tylko zacisnąć na złączkach rurkowych .
Miedzy tą z audi a naszą jest różnica około 15-20 cm długości wiec zanim utniesz wtyczki połoz je koło siebie.
Kabli nie lutować tylko zacisnąć na złączkach rurkowych .
Miedzy tą z audi a naszą jest różnica około 15-20 cm długości wiec zanim utniesz wtyczki połoz je koło siebie.
- Od: 6 maja 2017, 22:05
- Posty: 10
- Skąd: Żywiec
- Auto: mazda 6 GY 4WD silnik 2.3 2007
162 KM L3
Super. Dzieki 

- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Wlasnie zaraz zamawiam – tylko sie upewniam na 101%. Mowimy caly czas o sondzie sterującej tak. "Przed" katalizatorem tak?
- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Witam wszystkich.
A zatem chciałem się pochwalić, że po 3 tygodniach oczekiwania doszła do mnie pani Sonda Lambda 5 przewodów, 2 wtyczki, prosto od majfrenda. Cena około 140zł.
Wymieniona, błąd skasowany i jak narazie działa bez zarzutu.
Link do aukcji z której brałem.
https://goo.gl/dF25UH
Jak ktoś coś chce więcej widzieć, to pytać, pomogę.
A zatem chciałem się pochwalić, że po 3 tygodniach oczekiwania doszła do mnie pani Sonda Lambda 5 przewodów, 2 wtyczki, prosto od majfrenda. Cena około 140zł.
Wymieniona, błąd skasowany i jak narazie działa bez zarzutu.
Link do aukcji z której brałem.
https://goo.gl/dF25UH
Jak ktoś coś chce więcej widzieć, to pytać, pomogę.
Ok.Spoko. Daj znac czy bedzie działać "dłużej". Ja jeszcze nie montowałem swojej i jestem mega ciekaw czy ta chińska wytrzyma dłużej niż 2 tyg
Na razie ogarnąłem kolektor dolotowy – bez zmian na drugim 
- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
To jeśli ja mam mazde 6 2005rok 2.0benzyna 104kw to jaka propinunecie sondę do mnie. Bo chciał bym dwie wymienić
- Od: 18 gru 2017, 10:19
- Posty: 4
tez sie zastanawiam, czy chinska czy ta od audi....
Ostatnio edytowano 21 mar 2018, 21:22 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta -mnie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta -mnie ma takiej potrzeby
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
Powiem tak – ta od Audi napewno może być lepsza jak kolega pisał powyżej. U mnie akurat chińczyk doskonale sobie radzi. Kupiłem na aukcji gdzie było ponad 50 komentarzy że wszystko jest ok. Założone plug & play i do dziś śmiga bez problemu
Nie kupowałem na alledrogo NGY czy tam NTV (jak zwał tak zwał
) ale bezpośrednio na ali.
- Od: 17 sty 2017, 22:15
- Posty: 11
- Auto: Mazda 6 / 2.3 / Pb / 166KM / Liftback / 2006
Mam problem z poszarpywaniem po puszczeniu gazu na zimnym silniku. Podejrzewam sondę ale chciałem ją sprawdzić przez interface.
Tylko, że mam problem z odczytem jej wartości. PIDy od drugiej sondy (chyba o2s12) mogę normalnie obserwować i napięcie jest chyba w porządku – około 0,8-0,9 V. Natomiast z sondy o2s11 albo nie mogę go wybrać do odczytu albo, w innych programach, jeśli jest do wyboru to nie odczytuje żadnych wartości. Jedyne wartości jakie są odczytywane z sondy o2s11 to jakieś natężenie prądu, chyba grzałki jeśli dobrze zrozumiałem.
Brak błędów związanych z sondą.
Czy w silniku 1.8 też są dwie sondy?
Mam interface v-link iCar2. Czy to możliwe, że nie mogę nim odczytać akurat tych danych a pozostałe działają normalnie? A może właśnie tak objawia się uszkodzenie sondy?
Tylko, że mam problem z odczytem jej wartości. PIDy od drugiej sondy (chyba o2s12) mogę normalnie obserwować i napięcie jest chyba w porządku – około 0,8-0,9 V. Natomiast z sondy o2s11 albo nie mogę go wybrać do odczytu albo, w innych programach, jeśli jest do wyboru to nie odczytuje żadnych wartości. Jedyne wartości jakie są odczytywane z sondy o2s11 to jakieś natężenie prądu, chyba grzałki jeśli dobrze zrozumiałem.
Brak błędów związanych z sondą.
Czy w silniku 1.8 też są dwie sondy?
Mam interface v-link iCar2. Czy to możliwe, że nie mogę nim odczytać akurat tych danych a pozostałe działają normalnie? A może właśnie tak objawia się uszkodzenie sondy?
- Od: 30 sty 2014, 16:46
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 2006 1.8
Nie znam tego programu. Proponuje sprawdzić na torque pro. Można go za darmo ściągnąć na androida.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
ICar2 to nazwa interface'u bluetooth.
W międzyczasie doczytałem, że pierwsza sonda 5-przewodowa powinna podawać wartości w mA więc jest ok ale u mnie te wartości są dosyć niskie: mniej więcej od -5 do 5 mA. Czy to jest normalne?
Kolejne pytanie to czy druga sonda zaczyna pracować po jakimś czasie? Bo u mnie tak jest. Dopóki silnik się nie rozgrzeje to pokazuje wartości bliskie 0, dopiero później bliżej 0,9 V. Ale czytałem, że powinna stać w miejscu a u mnie jej wartość czasem się zmienia na 0,1. Z tego co zauważyłem to wtedy kiedy puszczę gaz. Dodam, że poszarpywanie występuje tylko przez pierwsze może 2- 3 minuty po odpaleniu zimnego auta, na niższych biegach, po wcześniejszym dodaniu gazu.
W międzyczasie doczytałem, że pierwsza sonda 5-przewodowa powinna podawać wartości w mA więc jest ok ale u mnie te wartości są dosyć niskie: mniej więcej od -5 do 5 mA. Czy to jest normalne?
Kolejne pytanie to czy druga sonda zaczyna pracować po jakimś czasie? Bo u mnie tak jest. Dopóki silnik się nie rozgrzeje to pokazuje wartości bliskie 0, dopiero później bliżej 0,9 V. Ale czytałem, że powinna stać w miejscu a u mnie jej wartość czasem się zmienia na 0,1. Z tego co zauważyłem to wtedy kiedy puszczę gaz. Dodam, że poszarpywanie występuje tylko przez pierwsze może 2- 3 minuty po odpaleniu zimnego auta, na niższych biegach, po wcześniejszym dodaniu gazu.
- Od: 30 sty 2014, 16:46
- Posty: 14
- Auto: Mazda 6 GY 2006 1.8
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6