
Czateria...cd
Panie Oplów i Renówek się nie kupuje 

z tego co czytałem to tam jest chyba 3.2 z bezpośrednim wtryskiem?
Tak, jednostka Holdena. Ani to specjalnie nie jedzie, nie jest też bezawaryjne. A wymiana rozrządu (ten mityczny, niepsujący się łańcuch) potrafi pochłonąć 5-6 tysięcy złotych. Oczywiście jak się znajdzie części. 1.75 TBI dalej najlepsze w tej budzie 
loockas napisał(a):Jak Ci się podoba, to bierz. Jak trafisz w zadbany egzemplarz, to na pewno będziesz zadowolony z tego auta. Obawiam się jednak że po przesiadce z C5 będziesz lekko zawiedziony przestrzenią
Podrzuciłem VIN kumplowi w ASO Renault.
Łukasz, masz może wiedzę, jaka różnica jest w audio Cabasse, a zwykłym?
Nie mam pojęcia. Ja miałem Carminata z nawigacją. Grało to jakoś, a po wygłuszeniu drzwi nawet całkiem fajnie. Jak będziesz szukał czegoś z navi to w przedliftach tylko TomTom się jeszcze do czegoś nadaje. Carminat CD jak i DVD są już martwe. W poliftach można trafić na R-Link i to jest najbardziej współczesne rozwiązanie, jednocześnie najlepsze.
Nie zależy mi na spranym działaniu i aktualnych mapach w Navi.
Ta czarna co wrzucałem, sprawdził kolega z ASO VIN i nie odnalazł żadnego wpisu.
Polecili mi L3 z niskim przebiegiem w takich pieniądzach sprzedawaną przy ASO, ale w manualu.
Wolałbym jednak automat. Czarna jest niby z 2010r. a cenę ma jak 2008
Fakt, teoretycznie najechane 250kkm i może tym jest podyktowana cena.
Edit: dzwoniłem, do tej pory żadnych większych napraw nie było. Nie wiem jak z trwałością wtrysków i turbo w tych motorach jest. Auto ściągnięte prywatnie, dla siebie. Bez problemu można przetrzepać w ASO.
Ta czarna co wrzucałem, sprawdził kolega z ASO VIN i nie odnalazł żadnego wpisu.
Polecili mi L3 z niskim przebiegiem w takich pieniądzach sprzedawaną przy ASO, ale w manualu.
Wolałbym jednak automat. Czarna jest niby z 2010r. a cenę ma jak 2008
Edit: dzwoniłem, do tej pory żadnych większych napraw nie było. Nie wiem jak z trwałością wtrysków i turbo w tych motorach jest. Auto ściągnięte prywatnie, dla siebie. Bez problemu można przetrzepać w ASO.
Krzemol1994 napisał(a):Tak, jednostka Holdena. Ani to specjalnie nie jedzie, nie jest też bezawaryjne. A wymiana rozrządu (ten mityczny, niepsujący się łańcuch) potrafi pochłonąć 5-6 tysięcy złotych. Oczywiście jak się znajdzie części. 1.75 TBI dalej najlepsze w tej budzie
Poza tym opis wskazuje na auto z LPG czyżby się ktoś szarpnął na taką do bezpośredniego wtrysku czy raczej błąd. Co do Holdena to produkują fajne auta takie VXR8 to bym chciał
Był tam ponoć LPG. Nawet się koleś zdecydował na to auto, ale finalnie go nie kupił bo chciał się "przespać z tematem". Do czasu realizacji odcinka nie kupił jednak jeszcze nic 
Peka trudno powiedzieć. 250kkm to dużo i niedużo. Poszperaj na forum Laguny. Ja tam widziałem posty ludzi którzy mają 300kkm+ i jeżdżą na seryjnych wtryskach, FAPach czy dwumasach. Ja sprzedawałem swoją z przebiegiem 230kkm, wszystko działało sprawnie. Jest to jednak przebieg przy którym można się spodziewać wszystkiego. Wtryski generalnie uchodzą za bardzo trwałe, dwumas też jakiś problemów nie miał ale tutaj wiele zależy od użytkowania. FAPy też bez problemów o ile są odpowiednio wypalane. Większość niestety wycina je jako profilaktykę... Pytanie w jakich warunkach i przez jakiego kierowcę zostało te 250kkm nalatane. Jak w trasach, to bym się specjalnie nie przejmował. Pytanie czy będziesz w stanie to zweryfikować.
Peka trudno powiedzieć. 250kkm to dużo i niedużo. Poszperaj na forum Laguny. Ja tam widziałem posty ludzi którzy mają 300kkm+ i jeżdżą na seryjnych wtryskach, FAPach czy dwumasach. Ja sprzedawałem swoją z przebiegiem 230kkm, wszystko działało sprawnie. Jest to jednak przebieg przy którym można się spodziewać wszystkiego. Wtryski generalnie uchodzą za bardzo trwałe, dwumas też jakiś problemów nie miał ale tutaj wiele zależy od użytkowania. FAPy też bez problemów o ile są odpowiednio wypalane. Większość niestety wycina je jako profilaktykę... Pytanie w jakich warunkach i przez jakiego kierowcę zostało te 250kkm nalatane. Jak w trasach, to bym się specjalnie nie przejmował. Pytanie czy będziesz w stanie to zweryfikować.
Rodzaju tras raczej nie zweryfikuję, Auto każdego dnia leci z G. Kalwarii do centrum Wawy. Dwumas odpada, bo to automat.
Mam też alternatywę, z pewnego źródła, z niskim przebiegiem, ale nie GT Line i manual
Mam też alternatywę, z pewnego źródła, z niskim przebiegiem, ale nie GT Line i manual
Jak się śpieszyłem po mieście tym hybrydowym padłem to miałem średnie 17 litrów 


Bartek, w Liblinie pada
?
Niestety. To w nocy w okolicach Łodzi. Cały czas czekam 

trzeba kupić chyba jakieś E36 do zarżnięcia 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości