Czateria...cd
Grzyby napisał(a):Ale tutaj po prostu wymiata z diagnostyką na odległość
Raz mi pomógł przez telefon z jakąś dziwną sytuacją z przekaźnikiem w MX-3. Drugim razem auto było martwe i musiałem go zaprosić do mnie do domu. Przyjechał, rzucił diagnozę i mnie opier... że mu głowę zawracam pierdołami. Skasował jakieś śmieszne pieniądze i odjechał swoim Nissanem
JohnnyB napisał(a):Dziś jechałem 3/4 drogi na tempomacie aktywnym. W sumie fajnie, aczkolwiek chyba nie mógłbym temu tak na prawdę zaufać.
W instrukcji chyba piszą, że nad tym wynalazkiem trzeba cały czas sprawować nadzór i nie wolno mu ufać
JohnnyB napisał(a):Widzieliście nowego Rextona G4 ? Co sądzicie ?
Ale mamy ustosunkować się do pracy stylistów czy osądzić samochód? Ze zdjęć raczej informacji technicznych nie da się uzyskać
JohnnyB napisał(a):Znajomy sprzedaje XC60 2.4 D5 MT
Śkoda, że nie AT, bo chyba czegoś podobnego bym poszukiwał. Padła propozycja co by Vel Satisa zmienić na coś nowszego i zaczynają się spokojne poszukiwania. Może coś podpowiecie, kryteria do spełnienia:
– segment C, D, E
– rodzaj paliwa bez znaczenia, akceptowalne średnie spalanie do 7l/100km (65% drogi podmiejskie, 35% miasto)
– heczbek/kombi
– skrzynia AT
– 10s do 100km/h (nie więcej)
– odporność na użytkownika który wszystko zaniedbuje i serwis odwiedza dopiero jak samochód na niego krzyczy, że jak nie będzie serwisu to jutro nigdzie nie jedzie
– budżet: im taniej tym lepiej, max. 40kzł
– wiek nie więcej niż 7 lat
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):akceptowalne średnie spalanie do 7l/100km
No to dupa

Chyba że dopuszczasz "ekwiwalent kwotowy" dla "paliwa alternatywnego"

To wtedy standardowo wyskoczę z Pacifiką



Raczej wolałbym uniknąć paliwa alternatywnego, ze względu na:
Poza tym Pacifica zmieści się w 14l LPG?
brii napisał(a):– odporność na użytkownika który wszystko zaniedbuje i serwis odwiedza dopiero jak samochód na niego krzyczy, że jak nie będzie serwisu to jutro nigdzie nie jedzie
Poza tym Pacifica zmieści się w 14l LPG?
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
To się rzuciło na tapetę jako pierwsze, ale tyle Reno się już przewinęło, że można by spróbować czegoś innego 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Poza tym Pacifica zmieści się w 14l LPG?
W trasie zawsze
Średnie dla tej budy trzeba założyć na poziomie 16l.
Tak sobie z gościem dyskutuję i chyba źle trafił

viewtopic.php?f=78&t=202663&p=3303453#p3303453
masakra jest to że ktoś mu powiedział że ma 143 KM jak nie było takiej wersji w tamtych latach.
Takie jest ryzyko umieszczania ogłoszeń 

I jeszcze się upierać że to nie przeszkadza 
Hehe, to też
.
Pod domem Golfem parkuję na dwa razy jeśli muszę wjechać między samochody, wyjeżdżam też czasem na dwa razy. Gdybym miał pół metra więcej do ogarnięcia i tak każdego dnia, to mogłoby mnie to trochę irytować
. Wiadomo – da się, ale czy to mi zapewni komfort w miejskiej dżungli
?
Nie wiem w co celować – jestem coraz bliżej decyzji o pozbyciu się Focusa, ale wciąż nie wiem co dalej
Pod domem Golfem parkuję na dwa razy jeśli muszę wjechać między samochody, wyjeżdżam też czasem na dwa razy. Gdybym miał pół metra więcej do ogarnięcia i tak każdego dnia, to mogłoby mnie to trochę irytować
Nie wiem w co celować – jestem coraz bliżej decyzji o pozbyciu się Focusa, ale wciąż nie wiem co dalej
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości