Czateria...cd
sadze ze jak przyjdzie ja reklamowac to moze nawet dostanie komplet kol by na ten czas jezdzil a nie czekal az jakas fabryka tnie jego opone na kawalki, sadze ze ma wieksza pewnosc ze mu kolo nie odpadnie, ze mu ktos gowniana zaba nie uszkodzi podwozia itp nie chce mi sie wymyslac 
Może też mieć pewność, że jak mu będą naprawiać jedno to zepsują drugie, ale to tylko w sersie VW 
Johnny może poświadczyć.
Chociaż mam takiego kolegę, któremu VAG, Seat konkretnie, wymieniał szybę czołową 3 razy bo albo ja sami uszkodzili przy montażu i musieli wymienić na kolejną której nie mieli, albo zamontowali szybę ze skazą i musieli wymienić ponownie... Za trzecim razem nawet zadali sobie trud i sprawdzili przed montażem, czy szyba nie ma skazy! Miała, więc nie zamontowali. Szkoda tylko, że starą już wycięli
Więc nie mając szyby nie mogli wydać auta, a kolejna szyba miała być dopiero za tydzień, buahahahaha
Johnny może poświadczyć.
Chociaż mam takiego kolegę, któremu VAG, Seat konkretnie, wymieniał szybę czołową 3 razy bo albo ja sami uszkodzili przy montażu i musieli wymienić na kolejną której nie mieli, albo zamontowali szybę ze skazą i musieli wymienić ponownie... Za trzecim razem nawet zadali sobie trud i sprawdzili przed montażem, czy szyba nie ma skazy! Miała, więc nie zamontowali. Szkoda tylko, że starą już wycięli
nemi napisał(a):Ale pisałeś też, że w ASO są odpowiednie procedury, nie ma przypadku i za to się płaci.
Tak mi się przypomniało. Firmowe Reno przy sprzedaży było mierzone przez rzeczoznawcę z EFL, bo kupujący chciał leasing. Najpierw i tak był w ASO więc wszystko wiedział o naprawach itd. W kwestii procedur – auto miało wymieniane poszycia błotników tylnych, bo taka procedura, że nie klepią elementów tylko wymieniają. No super... tylko jakim cudem nowo wstawiony element ma 1,2mm "lakieru"?
A wystarczyło lekko wyklepać wgniotkę i zacieniować element do pierwszego załamania... Po dwóch niegroźnych uszkodzeniach auto wyjechało z ASO z niemalowanym tylko dachem i maską :)
Xenocyd napisał(a):Za trzecim razem nawet zadali sobie trud i sprawdzili przed montażem, czy szyba nie ma skazy! Miała, więc nie zamontowali. Szkoda tylko, że starą już wycięli Więc nie mając szyby nie mogli wydać auta, a kolejna szyba miała być dopiero za tydzień, buahahahaha

Xenocyd napisał(a):a BMW M760Li ma w cenie 8 z przodu
Pewnie jak się potarguje człowiek to za bida-edyszyn wyjdzie 760
Zabrali mi samochód na serwis ostatnio i jak wrócił to w środku leżała super propozycja – zamiana kół na zimowe + hotelowanie kół do wiosny z wyważaniem i myciem za jedyne 699zł

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):zamiana kół na zimowe + hotelowanie kół do wiosny z wyważaniem i myciem za jedyne 699zł
Ale to jak im dasz drugie kompletne koła, więc cena za odkręcenie i przykręcenie 20 śrub, umycie 4 kół i odstawienie na regał? Może chociaż kredą nie mażą PT, LT, PP, LP?
To jest dobra oferta, chyba, że masz koła na 4 śruby – to wtedy przesada, bo się mniej kręci i łatwiej koło zakłada

loockas napisał(a):A wystarczyło lekko wyklepać wgniotkę i zacieniować element do pierwszego załamania... Po dwóch niegroźnych uszkodzeniach auto wyjechało z ASO z niemalowanym tylko dachem i maską :)
Dosyć sprawnie działał kiedyś u nich system zażaleń – w Thalii po dzwonie niekoniecznie idealnie polakierowali maskę (co wykrył ubezpieczyciel, który odmówił z powodu za grubej powłoki wypłaty odszkodowania za utratę wartości tłumacząc się, że robota jest spartaczona i samochód stracił na wartości więcej niż powinien). Po poinformowaniu ASO skończyło się, że wysłannik serwisu lakierniczego przyjechał osobiście z przeprosinami i odliczonymi pieniążkami pokrywającymi utratę wartości i fakultatywną opcją wymiany maski na fabrycznie nową.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
No na to wychodzi, że trzeba na odbiór auta z miernikiem jechać...
Nadkola jeszcze poprawiali. Po dwóch latach na krawędziach zniknęła baza i pojawił się podkład
Od czego... nikt nie wie. Ale co ciekawe Reno jakoś specjalnie zdziwione tym widokiem nie było 
Nadkola jeszcze poprawiali. Po dwóch latach na krawędziach zniknęła baza i pojawił się podkład
Xenocyd napisał(a):To jest dobra oferta, chyba, że masz koła na 4 śruby – to wtedy przesada, bo się mniej kręci i łatwiej koło zakłada
Się jeszcze zapytam ile sobie zażyczą za taką imprezę w Smarcie – tam 3 śruby są, to zupełnie inny poziom trudności

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Znajomy sprzedaje XC60 2.4 D5 MT, chyba ma to niecałe 3 lata, przebieg chyba nie przekroczył 25 tyś km. Jak coś to PW. Sprzedaż na FVat23.
Widzieliście nowego Rextona G4 ? Co sądzicie ?
Widzieliście nowego Rextona G4 ? Co sądzicie ?
..::Born To Rise Hell::..
Psioczyć nie mogę, Golf mimo wszystko jeździ dość przyjemnie, a ze złożony słabo i Auto W. to dyskusyjny serwis, to inna sprawa.
Dziś jechałem 3/4 drogi na tempomacie aktywnym. W sumie fajnie, aczkolwiek chyba nie mógłbym temu tak na prawdę zaufać.
Dziś jechałem 3/4 drogi na tempomacie aktywnym. W sumie fajnie, aczkolwiek chyba nie mógłbym temu tak na prawdę zaufać.
..::Born To Rise Hell::..
Ja już naładowałem aku bo coś słabo kręcił ale jeszcze jedną sesje ładowania mu dam.
Tadziol chyba nie przestanie mnie zaskakiwać.
Jeszcze mając Cronosa podał mi przez telefon, z głowy – jadąc autem – kolejność chyba 7 kabli z wiązki przy przepływce S1 + za co odpowiadają. I zrobił to bezbłędnie a ja nie dałem rady siedząc jakieś 2h nad chyba 10 kilogramową dwuczęściową serwisówką do GE u Jaksy
Ale tutaj po prostu wymiata z diagnostyką na odległość
viewtopic.php?f=410&t=202285

Jeszcze mając Cronosa podał mi przez telefon, z głowy – jadąc autem – kolejność chyba 7 kabli z wiązki przy przepływce S1 + za co odpowiadają. I zrobił to bezbłędnie a ja nie dałem rady siedząc jakieś 2h nad chyba 10 kilogramową dwuczęściową serwisówką do GE u Jaksy

Ale tutaj po prostu wymiata z diagnostyką na odległość
viewtopic.php?f=410&t=202285

A mnie to nie dziwi. Jak znasz maszynerię z którą pracujesz na codzień to tak to wygląda. Sam często diagnozuje i naprawiam cudzymi rękoma maszyny przez telefon. Najważniejsze by sprawnie wyciągnąć od rozmówcy faktyczne objawy. Niestety często zamiast samych objawów dostaje diagnozy typu "wihajster" nie działa albo, że wszystko sprawne, a nadal nie działa.Grzyby napisał(a):Tadziol chyba nie przestanie mnie zaskakiwać.
Jeszcze mając Cronosa podał mi przez telefon, z głowy – jadąc autem – kolejność chyba 7 kabli z wiązki przy przepływce S1 + za co odpowiadają. I zrobił to bezbłędnie a ja nie dałem rady siedząc jakieś 2h nad chyba 10 kilogramową dwuczęściową serwisówką do GE u Jaksy![]()
Ale tutaj po prostu wymiata z diagnostyką na odległość
viewtopic.php?f=410&t=202285
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzemol i 16 gości