uszkodzone zebatki pompy oleju i walu korbowego lub pompa oleju.
E
Świst w silniku
1, 2
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam,
U mnie ASO Mazdy stwierdziło uszkodzone zębatki, ta na wale i ta od pompy oleju, koszt naprawy w ASO 10000pln a samochód warty 25000pln.
Samochód z przebiegiem 116000 potwierdzonym w ASO i takie numery to jest tragedia. Czy wymiana samej pompy pomoże???
U mnie ASO Mazdy stwierdziło uszkodzone zębatki, ta na wale i ta od pompy oleju, koszt naprawy w ASO 10000pln a samochód warty 25000pln.
-
PeterGH
w real jest tak, ze jeden uszkodzony ząbek uszkadza wszystkie
od wału i od pompy
jesli wymieni się jedną rzecz, to historia się dosłownie za chwilę, powtórzy !
i to na 100%
przy czytaniu twojego postu liczyłem zera za koszt naprawy dwukrotnie
no ale taki front prac , przy demontażu praktycznie wszystkiego,
do tego koszt wału korbowego plus pompy oleju, płyny oleje wygenerują spore koszta
w każdym aucie, absolutnie
ubolewam!
sam takie coś miałem w pierwszej GG/ citd
ale na szczęście poradziłem sobie z naprawą w dużo niższych kosztach
z doświdczenia wiem, że ten dzwięk bedzie z upływem czasu i kilometrow narastał
pozdr.E
od wału i od pompy

jesli wymieni się jedną rzecz, to historia się dosłownie za chwilę, powtórzy !
i to na 100%
przy czytaniu twojego postu liczyłem zera za koszt naprawy dwukrotnie
no ale taki front prac , przy demontażu praktycznie wszystkiego,
do tego koszt wału korbowego plus pompy oleju, płyny oleje wygenerują spore koszta
w każdym aucie, absolutnie
ubolewam!
sam takie coś miałem w pierwszej GG/ citd
ale na szczęście poradziłem sobie z naprawą w dużo niższych kosztach
z doświdczenia wiem, że ten dzwięk bedzie z upływem czasu i kilometrow narastał

pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dopiero co właśnie likwidowałem ten problem. Świst towarzyszył od uruchomienia silnika i narastał z obrotami. Po dobrym rozgrzaniu silnika robiło się w miarę cicho.
Powodem były nie tylko zębatki a dodatkowo pompa oleju która miała konkretne luzy.
Więc:
1) Wymiana pompy oleju (oczywiście na taką z dobrą zębatką
)
2) Wymiana zębatki na wale.
Wał był zdemontowany od dołu silnika, przy okazji sprawdzone panewki.
Wyglądało to dobrze więc zębatkę mechanik wymienił i zmontował wszystko do kupy.
Koszt się zamknął w niecałych 2 tys. , ale mechanik to kolega kolegi więc pewnie mnie nie liczył tak mocno
.
Powodem były nie tylko zębatki a dodatkowo pompa oleju która miała konkretne luzy.
Więc:
1) Wymiana pompy oleju (oczywiście na taką z dobrą zębatką
2) Wymiana zębatki na wale.
Wał był zdemontowany od dołu silnika, przy okazji sprawdzone panewki.
Wyglądało to dobrze więc zębatkę mechanik wymienił i zmontował wszystko do kupy.
Koszt się zamknął w niecałych 2 tys. , ale mechanik to kolega kolegi więc pewnie mnie nie liczył tak mocno
osobiscie jestem zdania,
a ze przy takim demontazu, jesli naprawiamy dla siebie, to warto wal przepolerowac w szlifierni na maszynie, przemierzyc bicie walu itp i jak wsio jest okay, to zamontowac nowe panewki
mozna troche zaoszczedzic i przynajmniej tylko te na korbowodach odnowic
i wtedy wiemy, ze motorek jest prawie jak od nowego..
pozdr.
E
a ze przy takim demontazu, jesli naprawiamy dla siebie, to warto wal przepolerowac w szlifierni na maszynie, przemierzyc bicie walu itp i jak wsio jest okay, to zamontowac nowe panewki
mozna troche zaoszczedzic i przynajmniej tylko te na korbowodach odnowic
i wtedy wiemy, ze motorek jest prawie jak od nowego..
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6