Co racja to racja, jak nie wiesz takich podstawowych rzeczy, to wątpię żebyś tak po prostu zrobił swap. Części wspólne dla GE z R4 i V6 to: Buda, wnętrze, lampy, spryskiwacze, akumulator, zawieszenie
Cała reszta, silnik, skrzynia, napęd, mocowania, dolot, układ wydechowy układ chłodniczy, osprzęt na silniku, czyli pompy wspomagania, klimy etc, wiązka, sterownik i tak dalej były inne. To że silnik siedział w danej budzie nie oznacza że wystarczy odpiąć wtyczki z jednego i zapiąć do drugiego. Pod maską w zasadzie więcej je różni, niż mają częsci wspólnych.
W 323BJ, dla przykładu, były silniki 1.6 i 2.0, oba R4, ale miały zupełnie inne skrzynie, napędy, sterowanie, układy hamulcowe, wiązkę etc.
Jak masz dużo $$$ i znajomego mechanika, to daj mu samochód, odbierzesz po tygodniu albo dwóch i będziesz miał. Tyle że nawet znajomemu zapłacisz 2-3 razy więcej niż średnia wartość rynkowa Twojej fury.