Mazda 323F BA KL-DE '96
to tak, poprawa masy nic nie dała, rozrusznik obraca wałem ale zero efektu, wciąż nie pali, przydałby się jakiś aparat zapłonowy na podmianę... i tu pytanie czy nikt w okolicy zielonej góry/poznania nie miałby takowego aby użyczyć?
drugie pytanie, czy w 1.8v6 2.0 v6 i 2.5v6 jest taki sam czujnik położenia wału?
za pomoc dzięki
drugie pytanie, czy w 1.8v6 2.0 v6 i 2.5v6 jest taki sam czujnik położenia wału?
za pomoc dzięki
AdamR323bg napisał(a):zielonej góry/poznania nie miałby takowego aby użyczyć?
Kalisz ma ale to już trochę dalej
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
w katalogu inter carsu jest jeden czujnik i nie rozgranicza zależnie od roku, nawet jeśli to nie mam pojęcia z jakiego roku jest ten silnik więc można by tylko strzelać
gdzie ten czujnik jest umiejscowiony na silniku?

gdzie ten czujnik jest umiejscowiony na silniku?
Tak wpadłem na stary temat na tym forum gdzie było aby odłączyć czujnik i że jednemu gościowi wtedy działał silnik. Ale ja bym najpierw ten aparat sprawdził, bezpieczniki wszystkie czy całe oraz kostki czy wszystkie popodpinane. Wiązka do czujnika położenia wału znajduje się przy rozrządzie tam powinna być taka kostka czarna z pomarańczowym środkiem, trochę poniżej czujnika temperatury odłącz to spróbuj zakręcić czy odpali.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Lepszym rozwiazaniem jest zalozenie Edisa z forda
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Co ty gadasz taki problem to nie problem 
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Kurde jak dziecko.. Rob i tyle ba z Kaelem naprawde fajnie idzie. Moze cos jest nie dokrecone jakas masa albo bezpiecznik wywalony. Czasami takie pierdoły pieprzą wszystko.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
a tam, chwilowa rezygnacja dzisiaj działamy dalej, jedziemy na kanał sprawdzamy wszystko jeszcze raz, zmieniamy czujnik położenia wału jeśli to nie to, to trzeba będzie na gwałt znaleźć aparat zapłonowy, madzia będzie jeździła 
Kurde jakby za kazdy psikus moja mazda musiala isc na sprzedaz to bym ja juz 10razy wystawial xD
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
aparaty się po 50zł kupowało hehe
i to nawet raz mi się trafił KLY1 
A co do czujników wału w mx-3 do 93 był jeden rodzaj. Później od 94 drugi. Kostka była inna na pewno, nie pamietam jak z rezystancją ale w manualu chyba też inne wartości były.
A co do czujników wału w mx-3 do 93 był jeden rodzaj. Później od 94 drugi. Kostka była inna na pewno, nie pamietam jak z rezystancją ale w manualu chyba też inne wartości były.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość