Jak wyłączyć stale włączone światła mijania? Deaktywacja running lights w trybie manualnym i auto
Tylko ze ja mam doswietlanie zakrętów na dole z halogenow a nie z lamp a w lampie jest 1 żarówka nieuzywana
- Od: 1 lis 2014, 16:22
- Posty: 24
- Auto: Mazda 6 2.2 diesel 163 KM kombi 2009 rok
Wyczytałem na początku tematu, że są 2 moduły GS1E67890A i GS1G.67890A. Który z nich odpowiada za światła, które będą odpalały się cały czas po uruchomieniu auta, a nie tylko po czujniku zmierzchu? Jadąc Mazdą po zakupie zauważyłem, że auto załącza się tylko w ciemności, w dzień nie świeci się nic. Muszę podmienić moduł, ale też muszę być pewny, na który.
-
makmarc
Moduł GS1G-67-890A powoduje że światła palą się cały czas. Jednak w twojej wersji nie podmienia się modułów, tylko trzeba podpiąć kompa i zmienić ustawienia.
Postprzez Bossini » 6 mar 2014, 13:13
No i się wyjaśniło – dzięki pomocy fachowca (tutaj dziękuję Panu Adamowi, jeśli czyta to forum).
W M6 2010 po facelifcie z włącznikiem auto NIE MA modułu kontroli świateł opisywanego wcześniej w tym wątku.
Całość kontroluje moduł zbiorczy (prawdopodobnie odpowiedzialny również za mazdowski alarm).
Można wiec zapomnieć to "taniej" wymianie modułu.
Drugą tanią opcją jest przykrycie czujnika zmierzchu. Pytanie czym to zrobić od zewnątrz, bo od wewnątrz to już większa ingerencja (między czujnikiem a szybą jest ponoć specjalny żel).
Mogę potwierdzić, że w aucie z funkcją AUTO schemat z tego wątku skutecznie wyłącza światła skandynawskie i wszystko działa jak powinno łącznie z AUTOMATEM wycieraczek.
Ogarnął mi to spec od autoalarmów za 80zł. Furtka do LEDów DRL otwarta.
Ogarnął mi to spec od autoalarmów za 80zł. Furtka do LEDów DRL otwarta.
A czy jest w takim razie taki modul ktory wylaczy mi calkowicie czujnik zmierzchu ....nie bardzo zalezy mi na nim chodzi mi o to ze chce swiatla wlaczac sam ale zeby dziala rowniez czujnik deszczu poprostu nie chce miec caly czas wlaczonych swiatel jak mam teraz
Dopisano 19 maja 2017, 00:47:
Dokladnie chodzi mi o to co bedzie jak wstawie czujnik GS1D67890A albo GS1F67890A
Dopisano 19 maja 2017, 00:47:
Dokladnie chodzi mi o to co bedzie jak wstawie czujnik GS1D67890A albo GS1F67890A
- Od: 16 wrz 2013, 22:29
- Posty: 10
- Skąd: UK
- Auto: Mazda 6 2.0 TS 2 benzyna, 2008
kostasik napisał(a):Mogę potwierdzić, że w aucie z funkcją AUTO schemat z tego wątku skutecznie wyłącza światła skandynawskie i wszystko działa jak powinno łącznie z AUTOMATEM wycieraczek.
Ja również potwierdzam. Wszystko działa jak należy
Witam. Żeby pozbyć się tej nieszczęsnej skandynawskiej wersji świateł i żeby prawidłowo działały światła dzienne led trzeba włożyć moduł o symbolu GS1E67890A ? Albo można włożyć jakiś inny i też wszystko będzie ok?
Kolego, wystarczyło wrócić dwie strony wstecz
Wojtek napisał(a):Szukajcie tychWojtek napisał(a):GS1D-67-890A UNIT,AUTO LIGHT (W/O AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)
GS1E-67-890A UNIT,AUTO LIGHT (W/AUTO HEAD LAMP>W/O RUNNING LAMP)
Moduł D jest bez światel automatycznie włączanych
Moduł E jest z automatycznie załączanymi światłami
WItam,
odgrzeję trochę kotleta z przerobieniem modułu o oznaczeniu GS1G 67890A.
Zacząłem się zabierać dzisiaj za przerobienie mojego modułu świateł skandynawskich pod instalację świateł dziennych, ale mam mały problem..
kiedy wyciągnąłem układ scalony okazało się, że nie ma elementów, które trzeba usunąć (to tak jakby nie problem:) ), ale nie ma też elementów, które trzeba wylutować i przenieść w inne miejsce :/n
W załączeniu zdjęcia mojego modułu.
Wg instrukcji z rosyjskiego forum , numery modułu niby się zgadzają, ale elementy na scalku już nie. Czy ktoś mógłby coś podpowiedzieć w tym temacie?
Pozdro i dzięki
odgrzeję trochę kotleta z przerobieniem modułu o oznaczeniu GS1G 67890A.
Zacząłem się zabierać dzisiaj za przerobienie mojego modułu świateł skandynawskich pod instalację świateł dziennych, ale mam mały problem..
kiedy wyciągnąłem układ scalony okazało się, że nie ma elementów, które trzeba usunąć (to tak jakby nie problem:) ), ale nie ma też elementów, które trzeba wylutować i przenieść w inne miejsce :/n
W załączeniu zdjęcia mojego modułu.
Wg instrukcji z rosyjskiego forum , numery modułu niby się zgadzają, ale elementy na scalku już nie. Czy ktoś mógłby coś podpowiedzieć w tym temacie?
Pozdro i dzięki
- Od: 10 wrz 2011, 15:57
- Posty: 2
- Auto: Mazda 6, 2.0 PB+LPG Kombi 147KM 2010 r.
Ktoś w okolicy Częstochowa +/– 100km potrafi usunąć to g.... Z auta? Drażnią mnie te światła , ciągle muszę pamiętać o włączaniu pozycyjnych przy robieniu czegoś przy aucie..bo tak to niepotrzebnie się zapala xenon..
Kilka stron wcześniej w tym samym wątku wszystko opisane.
Zrobiłem to samo u siebie, także mogę potwierdzić słuszność tego posta.
KLIK!
Zrobiłem to samo u siebie, także mogę potwierdzić słuszność tego posta.
KLIK!
Mandey, opisane dla 6 ja niestety mam 3 i nawet nie wiem gdzie tutaj jest moduł świateł...
Mam na sprzedaż moduł świateł GS1E 67890A przerobiony z modułu GS1G67890A do mazda 6 GH. Po jego podmianie światła skandynawskie są dezaktywowane. Sprawdzony na moim aucie, także działa w 100 %. Jak by ktoś chciał to mogę podesłać link do aukcji na allegro
- Od: 6 wrz 2017, 13:42
- Posty: 8
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147 KM 2009
Witam, u mnie jest moduł skandynawski, jaki najlpeiej kupić moduł ( numer) aby wszystko działało, mam manetke z auto. Nie posiadam systemu AFS, a jeśli był kupił moduł sterownia z AFS to by też działało?
Rozumiem, że AFS to chodzi o doświetlanie.
Rozumiem, że AFS to chodzi o doświetlanie.
- Od: 16 lip 2016, 22:10
- Posty: 70
- Auto: Mazda 6 2.0 147 KM benzyna 2009r
Tak, AFS (Adaptive Front-lighting System) to doświetlanie zakrętów.
Nie mam pewności, co do zakupu modułu z doświetlaniem, na logikę powinno to działać. Ale moduły skandynawskie z funkcją AUTO można przerobić, nie trzeba kupować nowych – potwierdzone osobiście
Nie mam pewności, co do zakupu modułu z doświetlaniem, na logikę powinno to działać. Ale moduły skandynawskie z funkcją AUTO można przerobić, nie trzeba kupować nowych – potwierdzone osobiście
Cześć, chciałem odgrzać temat z automatycznymi światłami. Miałem madzie 6 przed lift przerobiłem moduł według ruskiego forum i wszystko działa do dzisiaj. Od jakiegoś czasu mam madzie 6(Kirei) polift z bi-ksenonami i AFS moje pytanie czy ktoś ogarniał temat w tej kwesti? Moduł jaki tam jest to GDK35102X.
dzięki z góry z pomoc. Seba
dzięki z góry z pomoc. Seba
- Od: 31 lip 2012, 22:41
- Posty: 4
- Auto: Mazda 6 2,0 (GH) 2008r.
mam madzie 6(Kirei) polift z bi-ksenonami i AFS moje pytanie czy ktoś ogarniał temat w tej kwesti? Moduł jaki tam jest to GDK35102X.
Czy udało się komuś ostatecznie wyłączyć xenony w wersji po liftingu?? Dzwoniłem jakiś czas temu do ASO w Krakowie i nie wiedzieli czy się uda wyłączyć pod komputerem, mogą spróbować, oczywiście odpłatnie nawet jeśli operacja się nie powiedzie.
Także dzwoniłem do serwisu mazdy w lublinie i powiedzieli że nie da się, znając życie to pewnie im się nie chciało nawet sprawdzić. W forscan niestety ale ubogo jest dla mazdy nie to co w fordzie. U mnie jest GHF25102X
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6