Mazda niechce odpalić
Strona 1 z 1
Witam mam problem z moja 3 1.6 di 109km, wczoraj trochę dłużej trzeba było pokręcić żeby zapaliła, ale się udało. Dzisiaj już w ogóle nie chce zapalić -chciałem przeczyścić zawór SCV, jakby ktoś mógł mi podpowiedzieć gdzie dokładnie on się znajduje.
W styczniu 2016 miałem wymieniany element pompy CR.
W styczniu 2016 miałem wymieniany element pompy CR.
- Od: 15 lip 2010, 10:08
- Posty: 15
Czasem nie mo deszczu lub przy dużej wilgotności?
Może jakiś czujnik.
Np. położenia wałka rozrządu itp.
Tylko ze wtedy wyskakuje chyba jakiś błąd.
Może jakiś czujnik.
Np. położenia wałka rozrządu itp.
Tylko ze wtedy wyskakuje chyba jakiś błąd.
Rozrusznik i aku w dobrym stanie ? Jeśli dobrze kręci to szukałbym przyczyny w układzie paliwowym. Czasami zasługą może być lipnej jakości paliwo.. Spróbowałbym na próbe dolać uszlachetniacza i zobaczyć jak zachowuje sie silnik i czy jest jakaś poprawa
Zrób tak jak pisze uszol90, zacznij z jednej strony układu – Wtryski. Oringi sa raczej delikatne. Latwo o ich uszkodzenie. Sprawdzaj po kolei czy nie ma gdzieś wycieków. Okolice filtra paliwa też są podatne na nieszczelności. Sprawdź mocowanie węży.
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Może odpowietrzenie korka?
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Witam wszystkich... jestem szczęśliwą posiadaczką mazdy 3 2006 rok-diesel. Do niedawna wszystko było super, ale od jakiegoś czasu, nawet trudno mi określić dokładnie, mam problem z odpaleniem... ładnie kręci ale silnik czasem nie zaskakuje. Nie dzieje się tak za każdym razem, ale dość często...ciężko znaleźć jakąś prawidłowość... mechanik twierdzi że wszystko jest ok...zasugerował wymianę kluczyka-był dość zużyty
Po dorobieniu drugiego jest nieco lepiej, ale nadal coś ją boli....wyczytałam gdzieś na forum, że awarii mógł ulec czujnik położenia wału korbowego-wymieniłam na nowy...jeden dzień było ok...następnego problem wrócił... Jestem umówiona do kolejnego speca...ale chciałam jeszcze podpytać Was...co o tym myślicie??? Nie znam się kompletnie na samochodach...ma ktoś jakiś pomysł....Zeby mnie nie wydoili... Dodam jeszcze że płyny i filtry na czas wymieniane, paliwko też z najwyższej półki
nie oszczędzam na niej...ostatnia rzecz naprawiona to zawór EGR-kazałam kupić nowy... Ręce mi opadają...a mechanik jak błędu na kompie nie widzi to już zero pomysłu...
-
zimnaaga
Witam.
Od pewnego czasu moja Madzia ma problemy z odpaleniem. Przez pewien czas stała nie odpalana, pewnego dnia po odpaleniu przejechałem nią ok 15m i zgasła na amen, kręciłem nią aż padł akumulator jak zaholowałem ją do mechanika powiedział się zapowietrzył, przez dwa dni odpalała i znowu to samo. Odpaliła i po chwili zgasła, w tej chwili odpala na plaku ale to nie rozwiązuje problemu. Dodam że auto od pewnego czasu( ok 1 mies.) nie jest używanie tylko odpalane czasami. A gdy pierwszy raz mi nie chciał odpalić paliwo było tuż przed rezerwą. kiedy już odpali auto jeździ jak gdyby nic sie nie stało, az do następnego razu.
Od pewnego czasu moja Madzia ma problemy z odpaleniem. Przez pewien czas stała nie odpalana, pewnego dnia po odpaleniu przejechałem nią ok 15m i zgasła na amen, kręciłem nią aż padł akumulator jak zaholowałem ją do mechanika powiedział się zapowietrzył, przez dwa dni odpalała i znowu to samo. Odpaliła i po chwili zgasła, w tej chwili odpala na plaku ale to nie rozwiązuje problemu. Dodam że auto od pewnego czasu( ok 1 mies.) nie jest używanie tylko odpalane czasami. A gdy pierwszy raz mi nie chciał odpalić paliwo było tuż przed rezerwą. kiedy już odpali auto jeździ jak gdyby nic sie nie stało, az do następnego razu.
- Od: 15 maja 2014, 19:19
- Posty: 7
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 3, BK, y6, 1.6MZ-CD, 2006
Takie trochę wróżenie z fusów, bo tutaj na dwoje babka wróżyła. Auto zastane powiadasz?
Zamiast główkować proponuję zalać jakiś injector cleaner + pełny bak dobrej ropy, odpalić (na tego plaka, skoro jest oporna) i przeciągnąć 50-100km za miastem na 4biegu co by dobrze przepaliła.
Serwisy olejowe+filtry robione zgodnie ze sztuką?
Jeśli auto stoi na powietrzu a teraz temperatury nocą są w okolicy zera to przy pustym baku szybciej Ci się tam parafina i woda z czasem wytrąciła i cały ten syf z dołu baku być może dławi układ.
Zamiast główkować proponuję zalać jakiś injector cleaner + pełny bak dobrej ropy, odpalić (na tego plaka, skoro jest oporna) i przeciągnąć 50-100km za miastem na 4biegu co by dobrze przepaliła.
Serwisy olejowe+filtry robione zgodnie ze sztuką?
Jeśli auto stoi na powietrzu a teraz temperatury nocą są w okolicy zera to przy pustym baku szybciej Ci się tam parafina i woda z czasem wytrąciła i cały ten syf z dołu baku być może dławi układ.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości