Zasada działania klimatyzacji
Skraplacz wymieniony , środek smarny i klimatyzacji napełniony – klimatyzacja działa . Trwało to znacznie dłużej bo jak wspominałem wcześniej w moim ASO robi się to dwuetapowo (wymiana skraolacza 2godz.). Drugi etap (napełnianie) robi Toyota w której trzeba swoje odczekać gdyż wizyta nie jest wcześniej awizowana i trwało to 3godz. ; (
Moim skromnym zdaniem Toruńczyku to ASO, w którym naprawiałeś klimatyzację nie powinno mieć akredytacji ASO Mazdy (albo jakiejkolwiek innej marki). U "pana Staszka" się zrobi full serwis bez konieczności jazdy do innego serwisu, żeby gaz spuścić lub napełnić. WSTYD!
A tak poza tym to fajnie, że już masz naprawione
oby dobrze służyła 
A tak poza tym to fajnie, że już masz naprawione
Dziękuję Sosenko !
Czytasz moje myśli i takie też odniosłem wrażenie ...
W servisie Toyoty czułem się jak intruz czekając jak mnie łaskawie obsłużą
Miałem już wyrazić swoje nie zadowolenie ale chyba trafnie wyobraziłem sobie , że szkoda mówić po próżnicy.
Mam już zaklepane przeglądy gwarancyjne w innym zaprzyjaźnionym servisie a to efektywniejsza forma "zadośćuczynienia"
Napraw natomiast już nie przewiduję
a jak co to pojadę do Dealera u którego zakupiłem swą Madzię .
Czytasz moje myśli i takie też odniosłem wrażenie ...
W servisie Toyoty czułem się jak intruz czekając jak mnie łaskawie obsłużą
Miałem już wyrazić swoje nie zadowolenie ale chyba trafnie wyobraziłem sobie , że szkoda mówić po próżnicy.
Mam już zaklepane przeglądy gwarancyjne w innym zaprzyjaźnionym servisie a to efektywniejsza forma "zadośćuczynienia"
No i mnie również przypadłość braku chłodzenia dotknęła. Auto z lipca 2016 – łapię się na określony zakres numerów VIN.
Umówiony i zobaczymy jak ASO w 3CITY podejdzie do tematu.
Umówiony i zobaczymy jak ASO w 3CITY podejdzie do tematu.
ja odebrałem auto pod koniec stycznia tego roku i narazie nie mam kłopotów z klimatyzacją, działa bez zarzutu. Co do dealera nie miałem okazji poznać go z innej strony ponieważ nie byłem z niczym w serwisie. Natomiast zostałem zaskoczony pozytywnie po tym jak około 2 tygodnie po odbiorze auta na urodziny dostałem 200e zniżki (nie wymienne na pieniadze) na wszystkie akcesoria kupione u nich a także na przegląd po 20 tys km ważny do 13.02.2018r.
szczepciki napisał(a):ja odebrałem auto pod koniec stycznia tego roku i narazie nie mam kłopotów z klimatyzacją, działa bez zarzutu.
W wątku jest dostępna nota serwisowa z nr.vin aut z tą przypadłością ,ale dotyczy ona niewielkiego okresu z ubiegłego roku a ty masz nowe auto a więc twojego tam na pewno nie ma
Trochę żenada z tą klimatyzacją. Wiedzą, że jest problem w pewnej serii aut to większe zapasy części powinny być dostępne od ręki.
Ja jak byłem na weryfikacji co jest przyczyną nie działania klimy usłyszałem, że sam mogłem uszkodzić klimę bo mógł mi kamień zniszczyć chłodnicę
. Mimo, iż jest nota na wadliwe części i że mój egzemplarz może być dotknięty tą wadą, taka sugestia jest moim zdaniem nie na miejscu.
Teraz się okazuje, że na części trzeba czekać ponad 3 tygodnie – a za oknem 28 stopni.
Pozdrawiam
Ja jak byłem na weryfikacji co jest przyczyną nie działania klimy usłyszałem, że sam mogłem uszkodzić klimę bo mógł mi kamień zniszczyć chłodnicę

Teraz się okazuje, że na części trzeba czekać ponad 3 tygodnie – a za oknem 28 stopni.
Pozdrawiam
Dokładnie to samo usłyszałam! mogłam uszkodzić sobie sama chłodnicę a drugi powód jest taki, że przy pierwszym przeglądzie nie wymienili mi filtra kabinowego i teraz sugerowali, żebym sobie filtr najpierw wymieniła....
tlutek napisał(a):Czy w przypadku akcji serwisowej na wskazany zakres numerów VIN nie mamy w przypadku prawa zażądać wymiany wadliwego seryjnie (nawet jeżeli pracuje poprawnie) elementu??
Nie nie mamy ,wada nie ma wpływu na bezpieczeństwo i nie musi być zgłoszona do UOKIK ,jedynie usuwają ujawnioną usterkę na gwarancji ,po gwarancji możemy co najwyżej liczyć na gest handlowy od Mazdy,np.partycypacja w kosztach ale to będzie tylko ich dobra wola
No i porażka mi niby wymieniono w ramach akcji. Klima działała 5 dni a teraz się dowiaduję na rewizycie w ASO, że mam uszkodzoną chłodnicę klimy niby przez kamień. Ciekawe, czy mam pecha, czy poprzednią naprawę zrobiono tylko na papierze + nabito czynnik, mazda dostała rachunek jak za akcję, a ja mam teraz płacić drugi raz.
Radzę przed jazdą z klimą do serwisu obejrzeć samemu chłodnicę, zrobić zdjęcia jak wygląda i dopiero się zgłaszać. Tak kiepsko zabezpieczonej chłodnicy przed śmieciami z drogi to ja już dawno nie widziałem.
Radzę przed jazdą z klimą do serwisu obejrzeć samemu chłodnicę, zrobić zdjęcia jak wygląda i dopiero się zgłaszać. Tak kiepsko zabezpieczonej chłodnicy przed śmieciami z drogi to ja już dawno nie widziałem.
czesc wszystkim.
U mnie dzisiaj wysiadła klima. Tzn zaczeła swiszczec az moc spadła o 2/3 i przestała chłodzić. Zadzwoniłem do serwisu w gdańsku. Przedstawiłem problem, łącznie z opisem z listu który zamiesciliście "Air Conditioner – No Cool Air (Evaporator Leakage).pdf" . Poprosiłem o zamowienie czesci aby było szybciej. Sprawdzili w systemie i Pan powiedział, ze wiem wiecej niz oni gdyz taki blad nie widnieje u nich jako wada fabryczna. Poprosili o zabranie wydruku pdf pisma ze soba.
Czy to mozliwe ze nasi serwisanci nie wiedza o tym problemie?
pozdrawiam
U mnie dzisiaj wysiadła klima. Tzn zaczeła swiszczec az moc spadła o 2/3 i przestała chłodzić. Zadzwoniłem do serwisu w gdańsku. Przedstawiłem problem, łącznie z opisem z listu który zamiesciliście "Air Conditioner – No Cool Air (Evaporator Leakage).pdf" . Poprosiłem o zamowienie czesci aby było szybciej. Sprawdzili w systemie i Pan powiedział, ze wiem wiecej niz oni gdyz taki blad nie widnieje u nich jako wada fabryczna. Poprosili o zabranie wydruku pdf pisma ze soba.

Czy to mozliwe ze nasi serwisanci nie wiedza o tym problemie?
pozdrawiam
-
raccoon_c
Nie wiedzieć dlaczego ale prawie każda marka aut akcje takie "nie publikuje" dlatego servisant M zachował się lojalnie 
Domyślam się , że takie wpadki obniżają lakatę danej marki m.in. w rankingach awaryjności ... nie wiem też czy taka naprawa jest odnotowana w historii servisowej naszych samochodów ?
Domyślam się , że takie wpadki obniżają lakatę danej marki m.in. w rankingach awaryjności ... nie wiem też czy taka naprawa jest odnotowana w historii servisowej naszych samochodów ?
dzisiaj bylem na przegladzie po 60tys i mialem okazje popytac odnosnie tej akcji z klima bo niby moj vin znajduje sie w przedziale noty. a wiec tak: to nie podlega akcji serwisowej tylko jest to nota z informacja zeby dokladniej zwrocic uwage na dzialanie klimy. samochody z tym numerem vin sa bardziej narazone na awarie skraplacza. serwisant powiewdzial ze jak mi nie siadla do 60tys klima to na 99% moj skraplacz jest ok. natomiast jezeli jest akcja serwisowa to oni mowia ze cos bedzie wymieniane i jest wymieniane pomimo ze jest sprawne. i tak jest w przypadku amortyzatorow tylnej klapy u mnie. wymienia mi je pomimo ze moje sa ok, ale tak zaleca mazda. a klime naprawiaja tylko jak sie zepsuje.
Dzięki Dareme! Szkoda, że Twój ASO tak daleko 
Odpowiedź z MMPOL:
"(...)Nie mamy informacji o planach wprowadzenia Kampanii serwisowej dotyczącej amortyzatorów klapy tylnej w modelu Mazda CX-3.
Jeśli wystąpiła jakakolwiek usterka w Pani pojeździe, proszę o zgłoszenie się dowolnego ASO Mazda celem jej weryfikacji.
Ufam, że powyższa informacja będzie pomocna.(...)"
Odpowiedź z MMPOL:
"(...)Nie mamy informacji o planach wprowadzenia Kampanii serwisowej dotyczącej amortyzatorów klapy tylnej w modelu Mazda CX-3.
Jeśli wystąpiła jakakolwiek usterka w Pani pojeździe, proszę o zgłoszenie się dowolnego ASO Mazda celem jej weryfikacji.
Ufam, że powyższa informacja będzie pomocna.(...)"
Pozwolicie, że odświeżę temat.
Potrzebuję pomocy.
Padła mi klimatyzacja w CX3 rocznik 2016r.
Wstępna diagnoza: sklaplacz, może być też parownik.
Naprawa nie podlega pod gwarancję, ani notę, bo nie serwisowałem w ASO...i tu kłania się respektowanie przez Mazdę dyrektywy UE, ale kit z tym. Powiedzmy, że dwu letnia gwarancja się skończyła. Nie będę się z nimi kopał.
Tak czy inaczej wyliczoną mam naprawę skraplacza na 2300 PLN, jeśli będzie parownik to będzie drożej.
I tu moje pytanie: wiecie lub/i macie namiar gdzie to mogę zrobić taniej?
Może ktoś już przerabiał ten temat.
Pozdrawiam
sawiszy
Potrzebuję pomocy.
Padła mi klimatyzacja w CX3 rocznik 2016r.
Wstępna diagnoza: sklaplacz, może być też parownik.
Naprawa nie podlega pod gwarancję, ani notę, bo nie serwisowałem w ASO...i tu kłania się respektowanie przez Mazdę dyrektywy UE, ale kit z tym. Powiedzmy, że dwu letnia gwarancja się skończyła. Nie będę się z nimi kopał.
Tak czy inaczej wyliczoną mam naprawę skraplacza na 2300 PLN, jeśli będzie parownik to będzie drożej.
I tu moje pytanie: wiecie lub/i macie namiar gdzie to mogę zrobić taniej?
Może ktoś już przerabiał ten temat.
Pozdrawiam
sawiszy
- Od: 5 lut 2014, 22:57
- Posty: 28
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 3 BM 2014 Sedan 120 KM Skyenergy Jet Black
Mam ten sam problem natomiast gwarancje mam i serwisuje w aso. Klimatyzacja dziala ale bardzo slabo, praktycznie nie chlodzi a w serwisie twierdzw znowu ze pierwszy przypadek. Niestety przez serwis zrezygnowalem z zamowionej cx 5. Tez pewnie zrobie poza aso bo jak klocki kazslem sprawdzic to testowali 3h a mowie ze jak trzeba niech wymienia bo robie 60 tys na rok
- Od: 17 kwi 2018, 14:06
- Posty: 35
- Auto: Mazda CX 3 2.0 AWD REVOLUTION
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9