Czateria...cd

Coś dla zabicia czasu – zjawiska śmieszne i ciekawe.

Postprzez nemi » 17 lip 2017, 15:58

loockas napisał(a):Strzeliła fochem :P

Zrobiłem się trochę ;)


Pewnie wentylator nie pracuje po zgaszeniu silnika i było tak duże ciśnienie, że rozerwało...

Kiedyś przed zlotem MS też się to komuś zdarzyło po wyłączeniu silnika.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez ravo » 17 lip 2017, 15:59

Pewni był nadgryziony albo stary wąż ale nawet auta NA trzeba studzić po pałowaniu :) pamiętam jak Smirnofowi strzelił właśnie przez to wąż już nie pamiętam ile lat temu przed jakimś zlotem, jeszcze jerry wtedy był :(
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez nemi » 17 lip 2017, 16:02

O tym mówię.
Szczęśliwie od Stara pasował.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez loockas » 17 lip 2017, 16:03

W Civicu od ojca było dokładnie to samo. Po zgaszeniu pizło. Na pewno auto nie było pałowane, ale było gorąco na zewnątrz. Na moje to ten wąż był po prostu stary i sparciały.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez Krzemol » 17 lip 2017, 16:10

loockas napisał(a):Strzeliła fochem :P

Dalej obrażona za felgi z Forda <lol>
nemi napisał(a):Pewnie wentylator nie pracuje po zgaszeniu silnika i było tak duże ciśnienie, że rozerwało...

No nie pracuje.
ravo napisał(a):Pewni był nadgryziony albo stary wąż ale nawet auta NA trzeba studzić po pałowaniu :)

Nie pałowałem, 50-120kmh było :P

Już kiedyś wspominałem, że nie mam szczęścia do gum :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1571 (268/86)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 280KM '11r

Postprzez Bartek1986 » 17 lip 2017, 16:19

Krzemol1994 napisał(a):Co śmieszne, już na zgaszonym silniku pod blokiem.


Normalna sprawa. Po zgaszeniu ciśnienie i temperatura rośnie jeszcze chwile :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez nemi » 17 lip 2017, 16:34


Już kiedyś wspominałem, że nie mam szczęścia do gum :D

Uważaj, bo teraz dobrze alimenty ściągają.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Neonixos666 » 17 lip 2017, 17:02

Pompa wody już nie pracuje a jeszcze silnik oddaje ciepło i puszcza najsłabszy element układu.

Stwierdziłem że po paru latach jazdy dieslem, nie umiem jeździć benzyną. Gaśnie to przy ruszaniu, non stop trzeba gazu dodawać, kręcić to trzeba żeby jechało. Nie ma to jak klekot <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez nemi » 17 lip 2017, 17:30

Ja jeździłem w weekend dwoma benzyniakami i nic nie gaśnie i jest fajnie :P.
Jeździłem 1.8 136 KM i na 1 i 2 fajnie to przyspiesza. Niestety był to minivan, więc był głośny (a i tak przecież cichszy od m5...) i potrzebuję wysokich obrotów.

Krótko mówiąc nie ma to jak turbobenzyna ;)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Neonixos666 » 17 lip 2017, 18:49

Ogólnie 1.2T daje radę z budą Pulsara ale trzeba go przeciągnąć wyżej, ojciec wykręca na nim 4,5L a ja nie schodzę poniżej 6L :P. Czuć różnicę w masie, Signum w porównaniu do Nissana to grubas ale za to wyciszeniem i komfortem bije na głowę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez brii » 17 lip 2017, 18:58

nemi napisał(a):i potrzebuję wysokich obrotów.
Krótko mówiąc nie ma to jak turbobenzyna


Eeeetam – jeździłem przez dwa tygodnie turbobenzyną która ponoć nie ma turbodziury, jest w miarę silna a do tego w zestawie z szybką skrzynią i ciągle uważam, że jednak N/A + prund bije wszystko z czym do tej pory miałem do czynienia ;) Żadne wysokie obroty nie są potrzebne <faja>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez loockas » 17 lip 2017, 19:08

brii napisał(a):N/A + prund bije wszystko z czym do tej pory miałem do czynienia


Obaj wiemy, że nie za każdym razem tak jest. Patrz Auris z CVT :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez brii » 17 lip 2017, 19:09

No dobra – trzeba dodać * z opisem (nie dotyczy układów stosowanych w Toyota/Lexus) :]
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez PeKa » 17 lip 2017, 20:12

Paweł napisał(a):W C5 dość powszechny staje się z czasem problem niedzialania wentylatora na drugim biegu.

Sprzawdziłem. Wentylator się nie włącza w ogóle. Nawet na krótko do aku nie drgnie. Pięknie też wygląda.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez loockas » 17 lip 2017, 20:18

No to w sumie dobra wiadomość – wiesz co jest grane. Do naprawy czy wymiany?
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (317/595)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Kupra

Postprzez PeKa » 17 lip 2017, 20:36

Obudowa jest tak pordzewiala, ze strach to rozbierac. Poki co złapie używke.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez nemi » 17 lip 2017, 21:53

brii napisał(a):ciągle uważam, że jednak N/A + prund bije wszystko z czym do tej pory miałem do czynienia

Ja nie miałem do czynienia, toteż nie mogę w żaden sposób polemizować :).

Zerknąłem na motostat... Przez czerwiec i lipiec mam zarejestrowane łącznie 7300 km (z czego Ropuch około 2000). Pora pomyśleć o instalacji LPG ;).
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez Neonixos666 » 17 lip 2017, 21:58

PeKa napisał(a):Sprzawdziłem. Wentylator się nie włącza w ogóle. Nawet na krótko do aku nie drgnie. Pięknie też wygląda.


aż poleciałem z komputerem sprawdzić czy działa wentylator na wszystkich biegach <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez PeKa » 17 lip 2017, 22:09

I co i co? ;) Można kupić nowy za 300pln, ale generalnie ceny jakie widzę, takie jak Paweł podawał od 600 w górę. Nie wiem skąd ta cena, toż to bie żadna kosmiczna technologia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez Neonixos666 » 17 lip 2017, 23:11

PeKa napisał(a):I co i co? ;) Można kupić nowy za 300pln, ale generalnie ceny jakie widzę, takie jak Paweł podawał od 600 w górę. Nie wiem skąd ta cena, toż to bie żadna kosmiczna technologia.


Na szczęście wszystko jest ok ale dal pewności jeszcze logi dynamiczne nagrałem <lol>

http://allegro.pl/wentylator-citroen-be ... 51320.html

a nie da się z tego odkręcić samego wiatraka i do Twojej obudowy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Hyde Park