Po kolei może objawy (dalej będą dotychczasowe zmiany/naprawy):
1. Błąd sprzężenia zwrotnego.
2. Poszarpywanie w okolicach wolnych obrotów (np. jadąc w korku z prędkością ślimaka na 1/2).
3. Zdychanie na wstecznym, włącznie z zaduszeniem silnika.
4. Jednego dnia samochód szatan, innego taki bardziej emerycki, choć to dość żwawy emeryt
Jak internet głęboki i szeroki, błąd sprzężenia zwrotnego może mieć wiele przyczyn, ale sondy zmieniane, ciśnienie paliwa sprawdzane, filtry zmieniane, pompa chyba też. Wydech też samochód dostał nowy i błąd jak był, tak się pojawia jak Feniks. Oczywiście różne inne się pojawiały w tzw. międzyczasie, ale te były związane z jakimiś czujnikami i znikały po naprawach/wymianach. Przepustnica była czyszczona, regulowana, wymieniana, przepływomierz podobnie, EGR też, jakieś tam czujniki. W 2014 dołożone LPG IV gen. (nic to nie zmieniło, poza tym, że na LPG na ślimaku bardziej szarpie, ale to kwestia regulacji). Regularna eksploatacja i serwis (świece, przewody, filtry itd.) .
Jak ktoś ma pomysł co to może być, to chętnie poczytam, bo pomysłów było wiele, ale Madzia najwyraźniej ma swoje kaprysy i skutecznie się broni przed doprowadzeniem do ideału