Mazda 323 BG GT 1.8 DOHC 1990r.
Sezon letni rozpoczęty
Madzia wróciła od mechanika, a ja zamiast wizyty w zakładzie detailingowym poświeciłem jej 5h i przywróciłem blask
Dodatkowo wleciały owiewki na przednie szyby, a oryginalne naklejki już lecą z Japonii
Czekam na zdjęcia od mechanika i wstawię je wraz z listą wymienionych części
plus fotki ze środka i silnika o których ktoś wcześniej wspominał
Madzia wróciła od mechanika, a ja zamiast wizyty w zakładzie detailingowym poświeciłem jej 5h i przywróciłem blask
Dodatkowo wleciały owiewki na przednie szyby, a oryginalne naklejki już lecą z Japonii
Czekam na zdjęcia od mechanika i wstawię je wraz z listą wymienionych części
plus fotki ze środka i silnika o których ktoś wcześniej wspominał
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
i elegancko, widzę fajny głośniczek masz z tyłu^^
@Grigori musiałbyś naprawdę dużo zaproponowac
@TTter szukać nie szukam, ale za jakąś rozsądną kwotę chętnie kupię, zaproponuj coś na prv
Ostatnio kilka przypadkowych osób pochwaliło Madzie, dodatkowy zastrzyk motywacji do działania
Nawet napotkany kierowca subaru STI w hatchbacku po krótkim wyścigu przez miasto przyznał mi okejke
Dzisiaj pstryknąłem kilka fotek, niestety telefonem, ale dają rade
@TTter szukać nie szukam, ale za jakąś rozsądną kwotę chętnie kupię, zaproponuj coś na prv
Ostatnio kilka przypadkowych osób pochwaliło Madzie, dodatkowy zastrzyk motywacji do działania
Nawet napotkany kierowca subaru STI w hatchbacku po krótkim wyścigu przez miasto przyznał mi okejke
Dzisiaj pstryknąłem kilka fotek, niestety telefonem, ale dają rade
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
Przez weekend nawoskowałem całą madzie drugi raz, żeby jako jedna z najmłodszych dobrze prezentowała się na mecie wyścigu na orientację starych klasyków
Fajna impreza i fajni ludzie. Spotkałem kilku sympatyków BG-tek, pogadaliśmy, pochwalili autko, teraz trzeba znaleźć okazję żeby pstryknąć z nimi kilka fotek
A tak przy okazji to trwa nowa tura konkursu fotograficznego, jak macie chwile, to wesprzyjcie moją 323 :p http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=199614
Fajna impreza i fajni ludzie. Spotkałem kilku sympatyków BG-tek, pogadaliśmy, pochwalili autko, teraz trzeba znaleźć okazję żeby pstryknąć z nimi kilka fotek
A tak przy okazji to trwa nowa tura konkursu fotograficznego, jak macie chwile, to wesprzyjcie moją 323 :p http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=199614
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
Na dworze taka piękna pogoda, że aż mi chłodnica pękła
Myślę, czy warto kupować jakąś używkę z innej 323, czy kupić jakiś nowy zamiennik (280zł)
Już jakiś czas temu przyszły oryginalne naklejki na tył, ale stare tak się trzymają, że nie potrafię znaleźć sposobu, żeby je ściągnąć
Myślę, czy warto kupować jakąś używkę z innej 323, czy kupić jakiś nowy zamiennik (280zł)
Już jakiś czas temu przyszły oryginalne naklejki na tył, ale stare tak się trzymają, że nie potrafię znaleźć sposobu, żeby je ściągnąć
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
Ja w swoim MXie też rozważałem czy kupic zamiennik czy oryginalna używaną chłodnicę i stanęło na zamienniku – nigdy nie wiadomo ile taka używka podziała i zamiast zaoszczedzić to możesz stracić. U siebie od wymiany na zamiennik zapomniałem co to płyn chłodniczy, wszystko działa tip-top
- Od: 15 cze 2016, 09:23
- Posty: 11
- Skąd: Pruszków/Garwolin
- Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC
Spróbuj bardzo gorąca wodą i do tego jakas plastikowa packa zeby to zdrapac, powinno byc lżej ze zdzieraniem
Temat chwilowo ucichł z powodu rozpoczęcia wakacji i pracy wakacyjnej
Za miesiąc wracam do kraju z nabitym portfelem i zaczynam coś działać
Przed wyjazdem strzeliła mi chłodnica, także po powrocie moje plany to nowa chłodnica, jakieś springi -35/-40, myślę też nad dystansami lub zmianą felg.
Czytałem masę artykułów jak podnieść moc w madzi, ale jedynie mnie to zraziło. Turbo ponoć kupa pieniędzy, a reszta daje małe efekty :/
Za miesiąc wracam do kraju z nabitym portfelem i zaczynam coś działać
Przed wyjazdem strzeliła mi chłodnica, także po powrocie moje plany to nowa chłodnica, jakieś springi -35/-40, myślę też nad dystansami lub zmianą felg.
Czytałem masę artykułów jak podnieść moc w madzi, ale jedynie mnie to zraziło. Turbo ponoć kupa pieniędzy, a reszta daje małe efekty :/
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
kacrep napisał(a):Czytałem masę artykułów jak podnieść moc w madzi, ale jedynie mnie to zraziło. Turbo ponoć kupa pieniędzy, a reszta daje małe efekty :/
No niestety z małego silnika mazdy dużo nie wykrzesasz bez turbo :/ to nie hondy z vteciem ani inny 2jz. Jedyne opcje to swap albo turbo. Bo reszta to bezsensowna zabawa.
Po powrocie z wakacji małe ożywienie Mazdy:
-nowa chłodnica i czujnik włącznika wentylatora
-nowe świece, kopułka, aparat zapłonowy i kable zapłonowe
-mała przeróbka i naprawa układu wydechowego (fotka)
Czekam na rozpórkę przód i myślę nad zakupem Philipsów Yellow Vision.
Ze sprężynami się wstrzymuję. Po prześledzeniu tematu stwierdziłem, że wymiana samych sprężyn bez montażu sportowych amortyzatorów jest bezsensowna i prowadzi tylko do wylania amorów :/
-nowa chłodnica i czujnik włącznika wentylatora
-nowe świece, kopułka, aparat zapłonowy i kable zapłonowe
-mała przeróbka i naprawa układu wydechowego (fotka)
Czekam na rozpórkę przód i myślę nad zakupem Philipsów Yellow Vision.
Ze sprężynami się wstrzymuję. Po prześledzeniu tematu stwierdziłem, że wymiana samych sprężyn bez montażu sportowych amortyzatorów jest bezsensowna i prowadzi tylko do wylania amorów :/
- Od: 20 lut 2017, 12:04
- Posty: 28
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.
kacrep napisał(a):Ze sprężynami się wstrzymuję. Po prześledzeniu tematu stwierdziłem, że wymiana samych sprężyn bez montażu sportowych amortyzatorów jest bezsensowna i prowadzi tylko do wylania amorów :/
Bzdura
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):kacrep napisał(a):Ze sprężynami się wstrzymuję. Po prześledzeniu tematu stwierdziłem, że wymiana samych sprężyn bez montażu sportowych amortyzatorów jest bezsensowna i prowadzi tylko do wylania amorów :/
Bzdura
+1
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):czarek1991 napisał(a):kacrep napisał(a):Ze sprężynami się wstrzymuję. Po prześledzeniu tematu stwierdziłem, że wymiana samych sprężyn bez montażu sportowych amortyzatorów jest bezsensowna i prowadzi tylko do wylania amorów :/
Bzdura
+1
+2
+3
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Mi na samych sprezynach wylaly amortyzatory tył, moze przypadek bo mialy juz swoje lata no ale na zwyklych sprwzynach sie nie wylalo tylko na obnizajacych, moze pech;)
Bastek1990 napisał(a):+3
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
+4
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości