Lol. Ależ przesiadka.... Gratulacje skoro ma być lepsze
Na pewno o wiele bardziej wygodne, nowocześniejsze, z mniejszym lagiem itp
Na fotkach z ogłoszenia wygląda jakby niedawno z fabryki wyjechała. Fotele faktycznie wyglądają na przyjemne. Mega podobne do tych z EVO 8-9.
Jeśli chodzi o porównanie Imprezy GC8 GT/STI do takiego 10-letniego hot hatch`a to wg mnie faktycznie często idzie wykręcić lepszy czas i wydaje się, że prowadzą się one mega. Miałem okazję przejechać kilkanaście kilometrów Leonem Mk2 Cupra R. Dzieli je jednak około 20lat technologii zwłaszcza tych wspomagających podczas agresywnej jazdy. Tym mniej doświadczonym lub słabszym kierowcą na pewno rekompensuje.
Ale patrząc na wyniki z zawodów dobry "drajwer" jest w stanie utrzeć te wszystkie nowe hot hatch`e. Niestety Impreza (zwłaszcza GC8) nie jest prostym do opanowania autem i wymaga naprawdę wielu godzin ogarniania. Wielu osobom wydaje się, że wsiadając do takiego GC8 mając AWD tylko gaz a to samo skręca. Niestety – jak wiadomo to auto prowadzi się i pod i nad sterownie i można się mocno zaskoczyć. Za to kierowca który ogarnia balans tym autem potrafi przejechać i szybko i w miarę efektownie. Można się naoglądać w internecie jak oni to wyczyniają
Ravo – ja będę robił wszystko, żeby jeśli Ty kręcąc megi 1.55 na Poznaniu ja kręcił koło 1.52

Bo sądzę, że jakbym dał swoje auto jakiemuś wymiataczowi Imprez to zakręciłby się na 1,47
