Problem z silnikiem 2.5 V6 KLZE – kopcenie czarnym dymem.
Strona 1 z 1
Witam serdecznie. Od kilku dni mam problem z silnikiem 2.5 V6 KLZE. Zaczęła mi kopcić ciemnym dymem. Całkiem możliwe, że jest to nie przepalone paliwo. Czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Chodzi mi o zdiagnozowanie problemu. Zastanawiam się, czy to nie wtryski lub jakaś uszczelka. Proszę o podpowiedzi. Z góry dziękuję i pozdrawiam
- Od: 31 mar 2013, 11:32
- Posty: 5
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
Rok produkcji: 1991,
Mazda Mx3 2.5 V6 KLZE
Rok produkcji 1991
Czy to jest to Klze?
viewtopic.php?f=312&t=175523
Może to być nieprzepalone paliwo natomiast to Klze kopcilo na niebiesko już wcześniej całkiem mocno i to może być już na strony etap. Dużo oleju musisz dolewać?
viewtopic.php?f=312&t=175523
Może to być nieprzepalone paliwo natomiast to Klze kopcilo na niebiesko już wcześniej całkiem mocno i to może być już na strony etap. Dużo oleju musisz dolewać?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Tak, tak. To jest to KLZE. No przyznam się, że trochę tego oleju idzie. Ciężko mi stwierdzić ile tego na 1000km. Ale pewnie 0,5 litra będzie. Tylko że jeszcze uszczelka po pokrywą zaworów jest prawdopodobnie do wymiany, bo dość dużo tego oleju ucieka.
- Od: 31 mar 2013, 11:32
- Posty: 5
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
Rok produkcji: 1991,
Mazda Mx3 2.5 V6 KLZE
Rok produkcji 1991
Powiem Ci tak moje k8 też na samym końcu kopcilo na ciemny dym a mi oleju potrafił wziąć 1l Ale na 100KM.
0.5l na 1000 to również bardzo dużo i tutaj bym szukał problemu. Choćby nie wiem jak sie lało z tej pokrywy to nie wiem czy ucieknie tam chociaż 50ml na 1 tyś km. Tutaj masz do zrobienia uszczelniacze zaworowe i pierścienie. Jak pisałem wcześniej to Klze kopcilo na niebiesko już za czasów swojej świetności więc teraz niestety będzie tylko gorzej.
0.5l na 1000 to również bardzo dużo i tutaj bym szukał problemu. Choćby nie wiem jak sie lało z tej pokrywy to nie wiem czy ucieknie tam chociaż 50ml na 1 tyś km. Tutaj masz do zrobienia uszczelniacze zaworowe i pierścienie. Jak pisałem wcześniej to Klze kopcilo na niebiesko już za czasów swojej świetności więc teraz niestety będzie tylko gorzej.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kurczę to trochę słabo. Czeka mnie dość duży wydatek. Szkoda, że tak ciężko z częściami do tego silnika :/ A druga sprawa, to wiadomo jak ciężko w tych czasach o dobrego mechanika
- Od: 31 mar 2013, 11:32
- Posty: 5
- Auto: Mazda Mx3 1.8 V6
Rok produkcji: 1991,
Mazda Mx3 2.5 V6 KLZE
Rok produkcji 1991
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości