Napięcie/ładowanie alternatora

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez tqr_us » 24 kwi 2017, 08:17

Nie ,na wylaczonym silniku powinienes mies 14v na wlaczonym siln8ku wiecej v
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez dobrzyn22 » 24 kwi 2017, 09:22

dobrzyn22 napisał(a): u mnie ten parametr pokazuje w zakresie 10,25 – 10,38 V ...
musiek25 napisał(a):U mnie napięcie wyjściowe alternatora na Forscanie wynosi 10,25V


zbieg okoliczności <co?>

tqr_us napisał(a):powinienes mies 14v

najciekawsze jest to, że tak naprawdę wszystko działa jak należy – nie ma żadnego problemu z prądem w aucie...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez musiek25 » 24 kwi 2017, 19:57

dobrzyn22 napisał(a):
dobrzyn22 napisał(a): u mnie ten parametr pokazuje w zakresie 10,25 – 10,38 V ...
musiek25 napisał(a):U mnie napięcie wyjściowe alternatora na Forscanie wynosi 10,25V


zbieg okoliczności <co?>

tqr_us napisał(a):powinienes mies 14v

najciekawsze jest to, że tak naprawdę wszystko działa jak należy – nie ma żadnego problemu z prądem w aucie...

Ja jutro jeszcze raz zmierzę FS i miernikiem porównam wartości i przed pomiarem sprawdzę ile aku ma wstanie spoczynku po dwóch dniach stania.
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Postprzez dobrzyn22 » 24 kwi 2017, 21:34

musiek25 napisał(a):sprawdzę ile aku ma

u mnie na aku jest prawidłowe napięcie... zaciekawił mnie tylko ten parametr bo wydawało mi się że z alternatora powinno wychodzić wyższe napięcie...
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez tqr_us » 25 kwi 2017, 06:17

Nie mierzylem niernikiem tylk9 poprzez obd2 i na wyloczonym mam 12,38v,a na wlaczonym 14,4v.
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2016, 23:15
Posty: 249 (4/3)
Skąd: Islandia/kef.Podlasie
Auto: 2.3L AT MZR 07 Aspec

Postprzez musiek25 » 29 kwi 2017, 15:20

Długo to trwało ale dopiero dziś byłem u Madzi i tak... Aku po paru dniach w spoczynku 11.30V(troszku mało ale odpala normalnie). Uruchamiam silnik wraz z włączonymi wszystkimi odbiornikami i ładownie na mierniku 14.30V czyli ok. Zastanawia mnie tylko duży spadek napięcia(chwilowy) po włączeniu klimatyzacji. Spada aż do 13.00V. Czy to normalne?
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2015, 16:50
Posty: 34
Skąd: Dęblin, lubelskie
Auto: Mazda CX5 2.5Pb,192KM, 2016r.

Postprzez dobrzyn22 » 29 kwi 2017, 19:12

musiek25 napisał(a): Zastanawia mnie tylko duży spadek napięcia(chwilowy) po włączeniu klimatyzacji. Spada aż do 13.00V

a zobaczył byś ile wynosi skok napięcia w momencie jak klima się wyłącza ? Np. w trybie eco auto

Dopisano 29 kwietnia 2017, o 19:14:

musiek25 napisał(a):Aku po paru dniach w spoczynku 11.30V(troszku mało ale odpala normalnie)

jak w zimę raz mi auto nie odpaliło, przy chyba -12, to aku miał 11,9V
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5234 (22/71)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BP 2.5 turbo 250 HP/22r
było M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6