Po długiej przygodzie z Mazda 3 BK w dieslu postanowiłem kontynuować przygodę z Japońską motoryzacją i w październiku zostałem szczęśliwym posiadaczem modelu BL z 2010 roku z silnikiem 2.0 L MZR DISI /benzyna / 151 KM / 191 Nm / LF-VD. Szczęście spotęgował dodatkowo kolor, którym musiał być koniecznie Aluminium Metalic (38P).
Auto zakupione bezpośrednio z niemieckiego salonu jako totalna seria w oryginale z przebiegiem 75.000 km. Auto zostawił w rozliczeniu pewien starszy Pan, który wziął najnowszą trójkę.
Prawie najbogatsza wersja SPORT- LINE:
– ABS/EBD/EBA
– DSC/TCS
– System sygnalizacji nagłego hamowania ESS
– 6 biegów,
– silnik 2.0 na łańcuchu rozrządu – nie wymaga okresowych wymian,
– alufelgi 17,
– IsoFix (drugi rząd, skrajne siedzenia)
– profilowane siedzenia ala kubełki – z 5 stopniowym podgrzewaniem,
– system bezkluczykowego odpalania auta Keyless – Go,
– system i-Stop (start-stop na światłach),
– Bi-Xenony skrętne, z opcją doświetlania zakrętów AFS,
– reflektory przeciwmgielne,
– nawigacja,
– rozbudowany komputer pokładowy,
– system nagłośnienia BOSE 10 głośników + subwoofer,
– Bluetooth,
– zmieniarka 6xCD + Mp3,
– AUX in,
– klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,
– podgrzewana przednia szyba,
– tempomat,
– sportowa, skórzana kierownica wielofunkcyjna,
– kontrola trakcji – TRC,
– stabilizacja toru jazdy – DSC,
– czujniki parkowania – PDC,
– kontrola ciśnienia ogumienia TPMS,
– system monitorująco-ostrzegawczy o zbliżających się pojazdach – RVM,
– podgrzewane lusterka – elektrycznie regulowane i automatycznie składane w kolorze nadwozia,
– fotochromatyczne – automatycznie ściemniające się – lusterko wewnętrzne,
– automatyczny włącznik wycieraczek – sensor deszczu,
– automatyczny włącznik świateł – czujnik zmierzchu,
– 6x poduszek,
– aktywne zagłówki,
– 4x elektryczne szyby,
– podłokietniki przód + tył,
itd.
W aucie po przyjeździe od razu wykonano całkowitą wymiane filtrów i olejów w ASO Mazdy w Krakowie.
Zarejestrowane w profilu MyMazda aby kontynuować historię serwisową.
Dodatkowo mazda otrzymała pełny pakiet korekty lakieru, glinkowanie, polerka a na koniec zabezpieczona ceramiką NANOLEX 3Dsi. Wszystkie części wraz z plastikami a nawet szyby
MODYFIKACJE:
– 17.11.2016 – Wymiana żarówek postojowych na Led 5400k
– 5.12.2016 – zakup nowego zawieszenia gwintowanego AP Sportfahrwerke dedykowany do Mazdy 3 BL. Tutaj już z poduszką na przód by Czesław.
11.12.2016 – Zakup oryginalnego wydechu końcowego z MPS plus zderzak z wyjściem na dwie rury też MPS.
– 23.01.2017 – zakup przez JDM FELGI Z JAPONII felg WORK CR KIWAMI w bardzo rzadkim kolorze WMB – Work Metal BUFF o wymiarach 18" x 8.5/p Et38 i 9.5/t Et38.

– 13.02.2017 – Założenie dokładki lotki by MaxtonDesignStudio
– 14.02.2017 – przyciemnienie wszystkich szyb 50% w Wrapcollabo w Krakowie.
– 16.03.2017- dołożenie oryginalnych nakładek progowych od MPS (w kolor nadwozia na oryginalnych kołkach montażowych).
– 9.04.2017 – założenie Air Ride by Czesław Customizer w Pod Domem Garage (Dzięki Bastek!) plus spasowanie kół WORK na oponach przód Nankang NS20 205/35/18. Tył 18" x 9.5" na oponach GoodYear Eagle F1 215/35/18.

– 11.04. 2017 – zakup nakrętek stalowych kutych EpmanRacing.
– 15.04.2017 – Wymiana siedzeń na skórzane z grzaniem z MPS 2012 rok.
Tak to się prezentowało przed założeniem lotki, zmianą tylnego zderzaka i wydechu.
A tak wygląda seria SPORT :
SORRY ZA JAKOŚĆ ZDJĘĆ. Wszystko robię póki co na komórce -nawet dodaje ten temat