Zmiany modelowe w CX-3
... odnośnie fotela kierowcy bez regulacji odc. lędź i pasażera bez regulacji wysokości . Mieliśmy rozterki zamawiając Cx 3 czy fotele w takiej wersji nie sprawią , że nasze "sfatygowane" kręgosłupy "wytrzymają" w dalszych trasach ? Obecnie mogę to powiedzieć , że mimo braku regulacji dla nas komfort siedzeń jest ok. Nawet w poprzednim Qq z tymi opcjami było nieco gorzej w komforcie jazdy.
Czy w obecnej wersji auta fotel pasażera pozostaje bez wymienionych regulacji ? Jeśli tak to trochę szkoda ...
Czy w obecnej wersji auta fotel pasażera pozostaje bez wymienionych regulacji ? Jeśli tak to trochę szkoda ...
CX-3 w Takumi to pewnie z dodatkami pod 100k ?
Serio warto? Jeśli można zapytać.
Swojej jeszcze nie sfinalizowałem i może będę się przekonywał na full wypas jednak...
Jak przekonaliście sami siebie do tak drogiego małego autka?
Od wielu lat trudno mi pojąć fenomen aut na "full wypasie" za kosmiczne ceny.
CX-3 podstawowa 68k
CX-3 rozsądna 74k
CX-3 z bajerami 80k
CX-3 z full wypasem 90k
CX-3 full wypas z dodatkami prawie 100k
Mnóstwo tego "wypasu" to zwykłe bajery które i tak do niczego nie są potrzebne.
Rozumiem rozsądne wersje z dość bogatym wyposażeniem, ale full wypas i na dodatek jeszcze jakieś bajery typu Safety czy kolor skóry?
Czy leasing i miesięczne raty rzczywiście "zmiękczają" tą drogą rzeczywistość na tyle, że nie ma bólu z taką decyzją?
Przeciez 100k można spożytkować na tyle sposobów, że głowa pęka :–)
Dzięki!
Vx.
Serio warto? Jeśli można zapytać.
Swojej jeszcze nie sfinalizowałem i może będę się przekonywał na full wypas jednak...
Jak przekonaliście sami siebie do tak drogiego małego autka?
Od wielu lat trudno mi pojąć fenomen aut na "full wypasie" za kosmiczne ceny.
CX-3 podstawowa 68k
CX-3 rozsądna 74k
CX-3 z bajerami 80k
CX-3 z full wypasem 90k
CX-3 full wypas z dodatkami prawie 100k
Mnóstwo tego "wypasu" to zwykłe bajery które i tak do niczego nie są potrzebne.
Rozumiem rozsądne wersje z dość bogatym wyposażeniem, ale full wypas i na dodatek jeszcze jakieś bajery typu Safety czy kolor skóry?
Czy leasing i miesięczne raty rzczywiście "zmiękczają" tą drogą rzeczywistość na tyle, że nie ma bólu z taką decyzją?
Przeciez 100k można spożytkować na tyle sposobów, że głowa pęka :–)
Dzięki!
Vx.
Witam
Jeśli chodzi o pakiet safety, to ja się sugerowałem nagłośnieniem
(jest to dla mnie bardzo ważne), a reszta przy "okazji". nie chciałem przerabiać audio zaraz po kupnie i w dodatku w ASO bo gwarancja. Robiłem to w poprzednim aucie by grało dobrze i wcale tanio nie było,( choć nie wiem czy nie gra lepiej niż ten BOSE w Maździe?)
.Resztę wyposażenia brałem by potem nie żałować ,bo dokupić już nie można, pisałem też wcześniej że autkiem mało jeżdżę ale długo
(przynajmniej do tej pory tak było)poprzednie ma 13 lat i 89tyś przebiegu – dalej w rodzinie
, stan bd. Na skrzynie automat napaliłem się po jeździe próbnej( i nie żałuję), natomiast napęd AWD miał być by się lepiej trzymało drogi(też gdzieś wcześniej pisałem że gdyby Mazda 3 miała AWD to pewnie ją bym wybrał) i by była mocniejsza, kolor wybrała żona , w pierwszym zamówieniu był " biały" ale musiałem zawrzeć kompromis
" ja wybieram kolor a ty dobierz sobie co chcesz". Jeśli chodzi o wielkość to do wyboru za te pieniądze są inne marki i modele, ale nas ujęła uroda cx3 i mnie silniki Mazdy, no i jeździmy w 2 osoby i to był powód co do wyboru wielkości samochodu. I tak zrobiło się po upustach ponad 100 tyś., jeśli chodzi o leasing to się nie znam
Pozdrawiam
PS
Przy zmianie koloru z białego na czerwony zaproponowano mi tą samą cenę
,dlatego nie marudziłem 
Jeśli chodzi o pakiet safety, to ja się sugerowałem nagłośnieniem

Pozdrawiam
PS
Przy zmianie koloru z białego na czerwony zaproponowano mi tą samą cenę
...temat – rzeka. A producenci i handlowcy karmią nas tym co nazywa się marketing . Jednym zdaniem to ja powiem : najcenniejsza jest tu "zimna głowa" czyli jak najwięcej rozsądku. Wiadomym jest , że nikogo przy tym nie ominą emocje i zależy to tylko od tego jak mocno je ostudzisz. Dla mnie najważniejszą sprawą jest stosowna do potrzeb wielkość auta , relatywnie do niego motor i do tego nie pisana gwarancja marki o którą teraz coraz trudniej. Swoją urodą powinien wpaść mi w oko posiadać kilka systemów bezpieczeństwa a pozostałe uposażenie jest to już "zasługa" mojej małżonki i marketingu . Efekt demokracji jest taki , że wychodzi ful wypas i zamiast zimnej głowy jest ból głowy jak zobaczy się wycenę ... 
W wersji mr2017 fotele posiadają regulację jak w mr2016. Jedynym odstępstwem jest Elektryczny fotel kierowcy z pamięcią dwóch ustawień i elektryczną regulacją lędźwi w następujących opcjach:
Takumi
SkyPassion + Off White
Co do ceny, fakt cena z dodatkami dochodzi pod 100k. Ale chyba w życiu chodzi o to by sprawiać sobie małe przyjemności. Renault Captur można skonfigurować za 90k. Nie mówiąc o golfie, którego cena w dobrze doposażonej wersji to 120k.
Takumi
SkyPassion + Off White
Co do ceny, fakt cena z dodatkami dochodzi pod 100k. Ale chyba w życiu chodzi o to by sprawiać sobie małe przyjemności. Renault Captur można skonfigurować za 90k. Nie mówiąc o golfie, którego cena w dobrze doposażonej wersji to 120k.
- Od: 25 mar 2017, 13:11
- Posty: 35
- Auto: CX-3 Takumi 2.0 FWD AT Machine Gray
Do odbioru jeszcze pewnie 2-3 tygodnie...
Na razie zostaje SkyEnergy, 80 kawałków to sporo jak na przeskok ze staruszka Opla :–)
Przyczaje się na cx-5 za 3-4 lata :–)
Jednak lans :–)
I nic w tym złego ... W sumie... :–)
Na razie zostaje SkyEnergy, 80 kawałków to sporo jak na przeskok ze staruszka Opla :–)
Przyczaje się na cx-5 za 3-4 lata :–)
Jednak lans :–)
I nic w tym złego ... W sumie... :–)
no ja za swoja w Austrii zapłaciłem prawie 30 tys e i nie żałuje wyboru i kupiłbym napewno jeszcze raz a to z tego powodu, że ma super wygląd, świetnie sie prowadzi, wyposażenie jak na moje potrzeby jest kompletne i silnik 2.0 normalne 150 km a nie 1.0 albo 1.2 turbo. Wielkość dla mnie jest ok ponieważ dla mnie i żony jest wystarczająca. Każde auto ma plusy i minusy ale najważniejsze żeby wybrać auto pod siebie
Emokah napisał(a):CX-5 ma większy bagażnik, ale nie ma tego czegoś.
Oj Nowe CX-5 2017 będzie mieć to coś...
No ale do mojej drugiej Mazdy (oby) pewnie modele jeszcze się sporo zmienią (3-4 lata) i wtedy ocenimy :–)

Jak chces brać skyenergy to wez koniecznie pakiet led. Jak widzę cx3 w takim samym kolorze co moja bez ledow to wyglada bardzo słabo. Ja np muszę mieć min polskory wiec zostawał mi tylko skypassion, jedyny gadżet który kam a uważam ze jest zbędny to head up. Nie mam safety, ale strasznie żałuje ze nie mam monitora martwego pola przydaje się bardzo. I tyle. Zależy tez na ile kupujesz auto, jeżeli co 2 lata masz zmieniać auto to braki w wyposażeniu przeżyjesz. Jeżeli auto ma służyć kilka lat to nie warto oszczędzać. Za 95tys można kupić lexa w biedaku ale co za przyjemność jeździć takim golasem.
Emokah napisał(a):CX-5 ma większy bagażnik, ale nie ma tego czegoś.
No właśnie 100% racji

Lucek

dareme89 napisał(a):Jak chces brać skyenergy to wez koniecznie pakiet led. Jak widzę cx3 w takim samym kolorze co moja bez ledow to wyglada bardzo słabo.
Przygladalem sie kilkukrotnie, zgadzam sie ze LEDy wygladaja super.
Niestety 2900 za same swiatla i ich wyglad nie przepusci ksiegowa :–)
Juz weszlismy z Go na Motion i na Energy... standardowo zaczynalismy nisko by sprawdzic co nam bedzie rzeczywiscie potrzebne (racjonaizm zyciowy).
Sama CX-3 to juz dosc duza nasza ekstrawagancja :–)
za 80k mozna miec od groma opcji :–) ale padlo na CX-3

Jezdze niewiele i nie ma argumentu, ze ledy lepiej swieca i sa bezpieczniejsze...
Jeszcze pomysle, moze wpadnie jakas niespodziewana kaska to się zobaczy...
Dzięki za sugestie!
voriax napisał(a):za 80k mozna miec od groma opcji :–) ale padlo na CX-3
Nie do końca... W krk przy Mazdzie jest R, ale captur dobrze wyposażony też swoje kosztuje i jaki tam silnik? Renegate silniki także uturbione i jak doposaży się tak jak M w skaypassion to cena wyższa.
W podobnej klasie i cenie patrzyłem na suzuki – ale stylistyka, silniki jakoś nie porywa. Także jak zaczniesz porównywać podobną klasę samochodów i zaczniesz je konfigurować i wtedy porównywać okazuje się, że M nie jest taka mega droga. Ceny wg. mnie podobne.
Pakiet led także polecam, ale nie ze względu wizualnych tylko na komfort jazdy – jest jasno
Może dobierz do energy w tych 3% dodatkowe wyposażenie i weź ledy.
Paolo napisał(a):Pakiet led także polecam, ale nie ze względu wizualnych tylko na komfort jazdy – jest jasno![]()
Może dobierz do energy w tych 3% dodatkowe wyposażenie i weź ledy.
Będę myślał, mam upust nie w dodatkach a finansowy... 2% – już skonsumowany :–)
Vx.
Zgadzam się z kolegami. O walorach led pisano w innym wątku, więc tylko dopowiem: dokupiłem, nie żałuję. Ja dużo podróżuję nocą. Sądzę, że na praktyczne dodatki kasy nie szkoda.
Paolo napisał(a):voriax napisał(a):Będę myślał, mam upust nie w dodatkach a finansowy... 2% – już skonsumowany :–)
Vx.
Ooo to jakiś ewenement bo do tej pory wszystkim dorzucali 2/3% w akcesoriach.
Zgadza się, zaraz na początku negocjacji zostało wyjaśnione, że akcesoria mnie nie interesują ale bez rabatu się nie obędzie, zaproponowano więc upust finansowy 2% od całości zamówienia, nic a nic więcej już nie chcieli dokładać prócz "dywaników" :–)
Rabat dotyczył dowolnej wersji CX-3 wraz z dowolnym Lakierem.
Stąd o 2% łatwiej było nam wskoczyć na Energy.

Klienci ze Śląska – jeśli wolą rabat w "gotówce" muszą uderzać w Katowice, reszta salonów jak słyszy rabaty to prawie chcą człowieka pobić

Ostatnio edytowano 20 kwi 2017, 10:01 przez voriax, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy
Moderatorzy CX-30 / CX-50 / CX-60, Moderatorzy CX-3 / CX-5 / CX-7 / CX-9