Witam . Wiem , że to nie forum Renault ale może ktoś ma wiedzę na temat tych silników. Jakie są ewentualne zagrożenia przy zakupie auta z takim motorem. Znalazłem ogłoszenie Laguny i zainteresowało mnie. Czy taka wersja Laguny jest warta zainteresowania ? Liczę na pomoc . Pozdrawiam
https://www.mobile.de/pl/Samochod/Renau ... 95592.html
Renault Laguna 2.0 Pb, 2007, (mobile.de: 242395592), 14.650 zł, Kisdorf (DE).
Strona 1 z 1
Damian68 napisał(a):Jakie są ewentualne zagrożenia
Żadne. Silnik jest statystycznie niezniszczalny.
Po zakupie warto zweryfikować/wymienić:
– świece, filtry, olej, rozrząd (jasna sprawa, groszowe sprawy);
– cewki (jeśli nierówno pracuje/prycha na wolnych obrotach – lepiej jeździć bez pokrywy silnika);
– wtryski (o tyle ważne, że uboga mieszanka może doprowadzić do awarii);
– zbiorniczek wyrównawczy (jeśli cieknie – charakterystyczne dla L2).
the right man in the wrong place...
Odezwę się do kolegi wkrótce bo teraz niestety brak czasu. Pozdrawiam
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Nie wiem jak w F4Rt, ale w F4R warto podobno przed zakupem sprawdzić kompresję. Jak szukałem Clio RS to na pytanie o kompresję i możliwość sprawdzenia często otrzymywałem wymijające odpowiedzi
przy doładowanym motorze jak rozumiem problem powinien być jednak mniejszy.
Fajne auto za niezłą kasę
Fajne auto za niezłą kasę
W opisie jest info "MKL-Leuchte sporadisch aktiv"czyli jak mniemam zapala się kontrolka silnika, tak to rozumiem. Wiadomo , że na odległość tego nie sprawdzę. Spróbuję z pomocą osoby mówiącej po niemiecku zasięgnąć informacji – miałem podobnie w Oplu i był EGR do wymiany.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości