Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Wczoraj podczas treningu przeskoczył rozrząd. Dla mnie to punkt zwrotny dla projektu i sportowej jazdy.
Mam już dość pakowania w to ciągłej kasy, są inne lepsze rzeczy do roboty. Mazda będzie od teraz jeździć jako Daily ze względu na poniesione koszty.
			
			
		Mam już dość pakowania w to ciągłej kasy, są inne lepsze rzeczy do roboty. Mazda będzie od teraz jeździć jako Daily ze względu na poniesione koszty.
- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
Nie poddawaj sie metr przed meta.Silnik bezkolizyjny,załóż nowy rozrząd i dawaj na Poznań.
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Silnikowi nic się nie stało, do samego końca odpalał. W sumie to rozrząd 2 razy przeskoczył, po 1 razie silnik zrobił się słabszy, a po 2 z trudem odpalał. Rozrząd zostanie ogarnięty a Mazda dalej będzie mi służyć, ale tylko i wyłącznie jako dupowóz. Wątek można zamknąć.  
			
			
		- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
Jaki masz napinacz rozrządu?
Pytam o to dlatego że mi się trafił jakiś zamiennik aluminiowy który miał inne wymiary niż ori żeliwny, efekt był taki że KL'a do życia w mx przywracałem 2 tyg, bo okazało się że rozrząd przeskoczył.
			
			
		Pytam o to dlatego że mi się trafił jakiś zamiennik aluminiowy który miał inne wymiary niż ori żeliwny, efekt był taki że KL'a do życia w mx przywracałem 2 tyg, bo okazało się że rozrząd przeskoczył.

- Od: 22 maja 2011, 22:57
 - Posty: 194 (0/3)
 - Skąd: Tychy
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
 
Nie rób tego. 
 Ogarnij rozrząd i wbijaj na Poznań jak wcześniej napisano. Przecież tu już tyle serca i kasy w projekt wrzucono że szkoda to teraz zostawiać. Zresztą ogromnie mnie ciekawi jak twoje KLZE jedzie i bardzo chciałbym abyś mnie przywiózł 
 Zastanów się jeszcze bo tracisz szansę na zdobycie podium w zawodach. Poza tym ten dupowoz trochę drogi będzie. Mój Kl pali mi 20l w mieście i sama bena kosztuje sporawo w skali miesiąca.
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Myślę że jak przyjedziesz na Poznań o zrobisz wynik to Ci się odmieni ;–)
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
		dam92 napisał(a):Jaki masz napinacz rozrządu?
Pytam o to dlatego że mi się trafił jakiś zamiennik aluminiowy który miał inne wymiary niż ori żeliwny, efekt był taki że KL'a do życia w mx przywracałem 2 tyg, bo okazało się że rozrząd przeskoczył.
Napinacz był żeliwny, jedna rolka hałasuje, druga ma lekkie bicie. Zamówiłem już nowy rozrząd razem z pompą by nie kusić losu.
Piotr_ napisał(a):Foch na Mazdę
Gdzieś ta granica jest. Mam Deja Vu, w k8 było to samo...
Bo_Lo napisał(a):Czyli wymiękasz i na Poznań nie przyjedziesz ?
Dla mnie ten samochód zakończył swoją karierę.
marcinowozniako napisał(a):Nie rób tego.Ogarnij rozrząd i wbijaj na Poznań jak wcześniej napisano. Przecież tu już tyle serca i kasy w projekt wrzucono że szkoda to teraz zostawiać. Zresztą ogromnie mnie ciekawi jak twoje KLZE jedzie i bardzo chciałbym abyś mnie przywiózł
Zastanów się jeszcze bo tracisz szansę na zdobycie podium w zawodach. Poza tym ten dupowoz trochę drogi będzie. Mój Kl pali mi 20l w mieście i sama bena kosztuje sporawo w skali miesiąca.
Jakby co oddam za 15 tyś.
- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
Może popełniłeś jakiś błąd który również w k8 popełniałeś. Też jeżdżę dosyć ostro i ani na k8 ani teraz narazie na KL problemów z rozrzadem nie mam 
 Napisałeś że podczas treningu, jakieś czasy 0-100 czy 1/4 może zdążyłeś porobić? To sprzedajesz czy zostawiasz bo teraz już sam nie wiem.
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
No wierzyć się nie chce,trochę rozumiem wkurw i rezygnację z projektu,ale ten Poznań już pojedź Tyle modów,przepustnica,relokacja,odchudzanie...Daj jej odejść w dobrym stylu.Rozrzad i tak zrobisz więc ta jedna imprezę możesz zaliczyc.Pozniej daily i tyle.
			
			Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Dziękuję Wam za wsparcie. Tak ścieram silikon z miejsca gdzie była pompa wody i coś we mnie pękło... W jednej chwili przypomniała mi się historia Mazdy w moich rękach i mówię nie, nie damy się. Także wszystko wraca do normy i widzimy się w Poznaniu, dzięki.
A czasy? Rewelacja, co prawda nie mogłem znaleźć dobrej drogi, ale około 6s do 100km/h i 14.3s na ćwiartkę. Trakcja jest nieziemska, auto wystrzeliwuje jak z procy i nie ma poślizgu podczas przepinki na 2 bieg.
			
			
		A czasy? Rewelacja, co prawda nie mogłem znaleźć dobrej drogi, ale około 6s do 100km/h i 14.3s na ćwiartkę. Trakcja jest nieziemska, auto wystrzeliwuje jak z procy i nie ma poślizgu podczas przepinki na 2 bieg.
- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
No i bomba.Twardym trza być  nie mientkim  
 
Do zobaczenia w Poznaniu.
			
			Do zobaczenia w Poznaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Federale aż tak Ci wczoraj kleily? Pogoda w sumie dla nich była bardzo dobra, 20 stopni mocne słońce ale powiem Ci że przy mojej zmianie biegów i naprawdę super miękkiej mieszance opon i tak potrafi mi się uslizgnac przy zmianie 1 na 2 także zaczyna mnie zastanawiać co żeś porobił z geometrią czy zawieszeniem że masz taką sytuację. Co prawda wczoraj ani przedwczoraj nie jeździłem Ale jak mówię mi czasem potrafi się uslizgnac nie wiem może to zależy od tego w którym momencie zmianie bieg z 1 na 2. Nie oszukujmy się w kl-xx jest bardzo ciężko idealnie zmienić tuż przed odcinka bieg na następny w orzypadku 1 i 2 i mi czasem zdarza się minimalnie załapać odcinke:D
			
			
		- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
Porządnie je rozgrzałem. Myślę, że gwint dużo daje i przód nie podnosi się mocno. Geometria jest taka:
Zbieżność przód -0.05
Zbieżność tył 0.00
Pochylenie kół -1° z uwagi na bicie półosi.
U siebie na 1 i 2 kręcę do 7500, a na 3 i 4 do 7200.
			
			
		Zbieżność przód -0.05
Zbieżność tył 0.00
Pochylenie kół -1° z uwagi na bicie półosi.
U siebie na 1 i 2 kręcę do 7500, a na 3 i 4 do 7200.
- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
Znaczy w sumie na 4 kręcisz już raczej do końca przy pomiarze na 1/4 raczej 5 biegu nie wrzucasz? Czyli biegi zmieniasz w tym samym momencie co ja 
 
Dobrze że masz sprezynki z klde bo inaczej nie mógł byś tak zrobić. Fakt to podnoszenie się przodu przy przyspieszeniu jest dosyć wkurzajace i u mnie mimo że założyłem teraz sprężyny obniżające i twardsze to jakoś wcale nie jest na tym polu lepiej. Mnie ratują te oponki jednak ciekaw jestem jak bardzo.
W dzień robiłeś te pomiary czy wieczorkiem? Rozgrzewales na zakrętach czy jak?
W sumie też mam semislicki które powinienem rozgrzać dla najlepszych parametrów jednak ja jestem wstanie to zrobić i wiele szybciej
			
			
		Dobrze że masz sprezynki z klde bo inaczej nie mógł byś tak zrobić. Fakt to podnoszenie się przodu przy przyspieszeniu jest dosyć wkurzajace i u mnie mimo że założyłem teraz sprężyny obniżające i twardsze to jakoś wcale nie jest na tym polu lepiej. Mnie ratują te oponki jednak ciekaw jestem jak bardzo.
W dzień robiłeś te pomiary czy wieczorkiem? Rozgrzewales na zakrętach czy jak?
W sumie też mam semislicki które powinienem rozgrzać dla najlepszych parametrów jednak ja jestem wstanie to zrobić i wiele szybciej
- 
					
						
					
						Największy Ścigant
 
- Od: 19 lis 2015, 19:40
 - Posty: 915 (5/8)
 - Skąd: Kalisz
 - Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93 
mx-3lover napisał(a): Wątek można zamknąć.
Zamknąć to Ty się możesz
Nie tylko Ty masz kryzysy i problemy wieku średniego
Jak silnik wybuchnie na Poznaniu albo się zapali (a tacy już byli) to wtedy zamkniemy wątek
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
		GD – Generacja Doskonała

- Od: 20 lut 2008, 21:59
 - Posty: 3370 (90/160)
 - Skąd: Krotoszyn
 - Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
 
marcinowozniako napisał(a):Znaczy w sumie na 4 kręcisz już raczej do końca przy pomiarze na 1/4 raczej 5 biegu nie wrzucasz? Czyli biegi zmieniasz w tym samym momencie co ja![]()
Ta sama skrzynia.
marcinowozniako napisał(a):W dzień robiłeś te pomiary czy wieczorkiem? Rozgrzewales na zakrętach czy jak? W sumie też mam semislicki które powinienem rozgrzać dla najlepszych parametrów jednak ja jestem wstanie to zrobić i wiele szybciej
W dzień, rozgrzewałem z miejsca.
Szyna napisał(a):Widzimy się na Poznaniu
I znowu na przywitanie poczochrasz mnie po włosach?

- 
					
						
					
						und CRX fan
 
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
 - Posty: 576 (2/7)
 - Skąd: Wrocław
 - Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


