Czateria...cd
Zdecydowałem się na RS3 XL. Zobaczymy. Szczerze mówiąc myślałem, ze za 225/40/18 trzeba więcej kasy położyć. Chyba popularny rozmiar dla 18?
Jeszcze rozrząd ogarnąć i płyny ustrojowe...
Jeszcze rozrząd ogarnąć i płyny ustrojowe...
Loockas, gratulacje zakupu, będzie Pan zadowolony
od 5.48

od 5.48




"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Potrzebuje wypożyczyć auto w Hiszpanii, warto dopłacać do dodatkowego ubezpieczenia ?
Na 8 dni to około 100 Euro extra.
Ostatnio jak brałem nie musiałem i kaucji zostawiać i polisa nie była potrzebna. Teraz jak patrzę na oferty to muszę 1100 Euro kaucji zostawić....
Na 8 dni to około 100 Euro extra.
Ostatnio jak brałem nie musiałem i kaucji zostawiać i polisa nie była potrzebna. Teraz jak patrzę na oferty to muszę 1100 Euro kaucji zostawić....
..::Born To Rise Hell::..
Ja ostatnio jak wypożyczalem na gran canarii to brałem dodatkowe ubezpieczenie. Wszystko zależy od tego gdzie będziesz jeździł i zostawiał samochód. Na GC zostawiłem na ulicy i ktoś przerysowal bok więc się opłacało.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8676 (86/82)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
No własnie, chyba też jestem skłonny zakupić. W Grecji się w sumie udało ,ale brałem auto na 1 dzień. tutaj na 7 dni i zamierzam w sumie pojechać do Cartaheny i Valencji, więc nie bede oszczedzał.
Ta kaucja mnie zmartwiła bo muszę 4,5 kPLN zablokować któryhc nie mam.....
Ta kaucja mnie zmartwiła bo muszę 4,5 kPLN zablokować któryhc nie mam.....
..::Born To Rise Hell::..
ravo napisał(a):xl do zwykłego auta nie widzę żadnego sensu
No to sam jesteś sobie winny, RS3 w tak lekkim aucie jak miata potrafi się kłaść ostro traktowana, więc kupiłeś oponę z miękka ścianką do dużo cięższego auta i się dziwisz...
nigdy bym nie kupił rs3 do miaty tylko do zwykłego dupowoza ta mieszanka nie nadaję się w żadnym stopniu do ostrych zakrętów, miałem w ręku xl i nie widzę dużej różnicy między moją oponą a xl jeśli chodzi o pływanie opony to jest deszcz a nie usportowiona zwykła opona. Legacy ciężkie ? mhm mam inne zdanie.
Do miaty czy ST minimum jak ma być to normalnie użytkowane auto to minimum F1
Do miaty czy ST minimum jak ma być to normalnie użytkowane auto to minimum F1
Beny napisał(a):https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-126-fiat-126p-wyjatkowy-ID6yK3dL.html#?utm_source=Facebook&utm_medium=Post_Paid&utm_campaign=Fiat#
Te auta na f to w cenie
Ale pięknie zrobiony.
Co do opon do STka to z fabryki ST Mk3 wychodzi z eagle f1 asymetric a to opona typu performance. Montowanie rs3 to bedzie zdecydowane pogorszenie wzgledem fabryki.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
oczywiście, że tak
jeździłem dużo na f1 w mocnych przednionapędowych i byłem bardzo zadowolony jak już pisałem opona typu rs3 w aucie usportowionym to jakaś parodia i nie mówię tu o torze ale o zwykłej jeździe po zakrętach
jeździłem dużo na f1 w mocnych przednionapędowych i byłem bardzo zadowolony jak już pisałem opona typu rs3 w aucie usportowionym to jakaś parodia i nie mówię tu o torze ale o zwykłej jeździe po zakrętach
Się zużyją to się kupi nowe, bez herezji rajdowcy 
RS3 masa ludzi z tego co piszą na forach wkłada do znacznie mocniejszych fur i chyba nikt się nie zabił z tego powodu.
BTW. ST MK2 wychodził na Conti Sport Contact 2 albo 3. Wcale ta opona rewelacyjnych opinii nie ma...
RS3 masa ludzi z tego co piszą na forach wkłada do znacznie mocniejszych fur i chyba nikt się nie zabił z tego powodu.
BTW. ST MK2 wychodził na Conti Sport Contact 2 albo 3. Wcale ta opona rewelacyjnych opinii nie ma...
Ostatnio edytowano 1 kwi 2017, 13:00 przez loockas, łącznie edytowano 1 raz
Ja jestem daleki od herezji. Bez odniesienia może nawet będziesz zadowolony z rainsportow bo to zła opona nie jest. Przy ponad 200KM z turbo i przednim napędzie z pewnością bedziesz jednak miał problemy z trakcją. Jedyna niewiadoma dla mnie to jak szybko się te problemy uwidocznią?
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Czytam na forum forda porównania do fabrycznych conti sportów z ST i jednak większość jest za RS (opinie dotyczą rs2 i conti sport 3). Tak jak pisałeś, ja i tak nie mam odniesienia. Na pierwszy rzut nie podejrzewam, bym żałował.
Może. Wyjdzie w praktyce. Zanim ja ogarnę to auto na tyle bym dostrzegł różnicę między oponami, to trochę minie. Poza tym na czymś trzeba własny punkt odniesienia sobie wyrobić.
Niop, a z dwojga złego lepiej z tej strony bo na bardziej uniwersalnej oponie będziesz mniej podatny na błędy wynikające ze zmiany przyczepności.
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości