Tuning optyczny Mazda6 GG/GY – pytania i sugestie – temat zbiorczy
Taka sama zasada jak przy angel eyes. Stracisz dowód przy pierwszej kontroli w nocy, bo rzuca się to z daleka. Do tego sam kształt lamp nie pasuje do ledowego paska na dole. w BMW, czy Audi wygląda to dobrze, zwłaszcza w tych nowszych. W naszych lampach 

creed1984 napisał(a):OK dzięki za sugestie. Szukam LED do wsadzenia w kratkę w zderzaku.
Takie modyfikacje to tragedia i Januszostwo
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Mazda jeździ jako taxowka. Nie chce co chwile zapalać świateł. Wcześniej miałem Vectre c i tam mi żarówki przepalały się na potęgę. Tylko, że tam były H7 a tu są H1.
Skoro mam czujnik zmierzchu to chciałem, żeby w dzień się świeciły jakieś LEDy, a wieczorem normalnie światłą.
To jakie mody proponujesz?
Skoro mam czujnik zmierzchu to chciałem, żeby w dzień się świeciły jakieś LEDy, a wieczorem normalnie światłą.
To jakie mody proponujesz?
- Od: 14 mar 2017, 21:18
- Posty: 8
- Auto: Mazda 6
Tutorial:
Żeby wyjąć lampy trzeba zacząć od demontażu grilla, a następnie zderzaka.
Same lampy trzeba podgrzać, aby klej zrobił się elastyczny a następnie z wyczuciem oddzielić klosz od lampy. Srebrny wkład ja moczyłem w roztworze kreta w żelu w wodzie jakąś godzinkę. Składasz w odwrotnej kolejności. Dla pewności po sklejeniu lampy na seryjny klej można ją objechać dookoła sylikonem.
Żeby wyjąć lampy trzeba zacząć od demontażu grilla, a następnie zderzaka.
Same lampy trzeba podgrzać, aby klej zrobił się elastyczny a następnie z wyczuciem oddzielić klosz od lampy. Srebrny wkład ja moczyłem w roztworze kreta w żelu w wodzie jakąś godzinkę. Składasz w odwrotnej kolejności. Dla pewności po sklejeniu lampy na seryjny klej można ją objechać dookoła sylikonem.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Same lampy trzeba podgrzać, aby klej zrobił się elastyczny a następnie z wyczuciem oddzielić klosz od lampy.
Bez opalarki nie podchodź. Chyba, że masz cały dzień na zabawę i chęci.
zemoj napisał(a):Dla pewności po sklejeniu lampy na seryjny klej można ją objechać dookoła sylikonem.
Jak dobrze sklei to nie trzeba silikonu. Ja silikonu nie dawałem i nic mi nie paruje
Osobiście uważam, że pseudo paski w reflektorach nie pasują do Mazdy. No nie.... Są fajne zestawy z ramkami na alliexpress w otwory na światła przeciwmgłowe i fajne DRL w jednej z firm np w Rybniku czy Zabrzu. Póki co jeżdżę na takich, mam zamontowane w ramki zderzaka zamiast przeciwmgłowych i nie miałem jeszcze problemow z policją a sporo patroli już mijałem. Podłączenie banalne.
Mateo M6 a jaki jest efekt po takim zabiegu? Tj kapieli w Krecie? Jak to wygląda?
Mateo M6 a jaki jest efekt po takim zabiegu? Tj kapieli w Krecie? Jak to wygląda?
MateoM6 napisał(a):Bez opalarki nie podchodź.
Ja używałem suszarki do włosów i też poszło bez problemu.
MateoM6 napisał(a):Jak dobrze sklei to nie trzeba silikonu. Ja silikonu nie dawałem i nic mi nie paruje
Ja również sklejałem jedynie na fabryczny klej.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Ja na taką dużą wanienkę, gdzie weszły dwie lampy wlałem jak dobrze pamiętam 2 butelki kreta. Jak wlejesz jedną to najwyżej trochę dłużej się będzie musiało pomoczyć lub będziesz musiał pomóc i lekko poszorować, ale na pewno też da radę.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Cześć, przegrzebałem tematy odnośnie przyciemniania tylnych lamp w gg, czy nawet wygłuszania wnętrza, ale nigdzie nie znalazłem info, jak zdjąć boczki w liftbacku bez pourywania czegokolwiek. W internetach jest sporo informacji o sedanach ale tam wnętrze bagażnika wygląda inaczej.
Chodzi mi o demontaż lamp w błotnikach. Z tymi w klapie już sobie radziłem przy przeróbce na A-spec.
Co mi się udało zrobić: zdjąłem plastikową listwę (tą przy ryglu zamka klapy), ściągnąłem spinki w bocznych schowkach, zdjąłem po dwa zatrzaski w krawędzi przy lampie. Dalej boczki stawiały opór i nie wiedziałem gdzie trzymają.
Czy do tej operacji trzeba zdemontować plastikowe listwy, na których opiera się półka po zamknięciu klapy?
Może ma ktoś zdjęcia jak wygląda bagażnik od środka ze zdjętymi boczkami?
Będę wdzięczny za każdą pomoc
Chodzi mi o demontaż lamp w błotnikach. Z tymi w klapie już sobie radziłem przy przeróbce na A-spec.
Co mi się udało zrobić: zdjąłem plastikową listwę (tą przy ryglu zamka klapy), ściągnąłem spinki w bocznych schowkach, zdjąłem po dwa zatrzaski w krawędzi przy lampie. Dalej boczki stawiały opór i nie wiedziałem gdzie trzymają.
Czy do tej operacji trzeba zdemontować plastikowe listwy, na których opiera się półka po zamknięciu klapy?
Może ma ktoś zdjęcia jak wygląda bagażnik od środka ze zdjętymi boczkami?
Będę wdzięczny za każdą pomoc
- Od: 2 wrz 2016, 19:41
- Posty: 89 (2/8)
- Skąd: Toruń / Radom
- Auto: Mazda 6 GG liftback '06 LF-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje