Przekładka BA z polifta do przedlifta – jakie mogą być problemy?
Strona 1 z 1
Witam
Więc tak mam dwie madzie 323f ba, jedna polift a druga
przed liftem. Polift jest praktycznie bez podłogi a tym bardziej bez podłużnic, druga to golas ale ze zdrową budą.
Czy mogę przełożyć wszystko z poligrafia do przed liftowej wersji? Czy wszystko będzie pasować. Czy ktoś z was robił podobną operację ? Nie znalazłem zbliżonego tematu , ani w dziale podwozie ani w nadwozie. A będę musiał przekładać wszystko. Tak więc bardzo proszę o rady ewentualnie o pomoc jak ktoś z okolic Zamościa
Pozdrawiam
Adzio
Więc tak mam dwie madzie 323f ba, jedna polift a druga
przed liftem. Polift jest praktycznie bez podłogi a tym bardziej bez podłużnic, druga to golas ale ze zdrową budą.
Czy mogę przełożyć wszystko z poligrafia do przed liftowej wersji? Czy wszystko będzie pasować. Czy ktoś z was robił podobną operację ? Nie znalazłem zbliżonego tematu , ani w dziale podwozie ani w nadwozie. A będę musiał przekładać wszystko. Tak więc bardzo proszę o rady ewentualnie o pomoc jak ktoś z okolic Zamościa
Pozdrawiam
Adzio
Ostatnio edytowano 30 mar 2017, 12:24 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
Jeśli chodzi o podwozie to pasować powinno wszystko. A co do wnętrza to myślę że też. Co najwyżej mogą być inne mocowania np: deski rozdzielczej . Porównaj sobie optycznie jak masz obie gabloty.
Andrzej414 napisał(a):Jeśli chodzi o podwozie to pasować powinno wszystko. A co do wnętrza to myślę że też. Co najwyżej mogą być inne mocowania np: deski rozdzielczej . Porównaj sobie optycznie jak masz obie gabloty.
Spód to wiem że powinien pasować i silnik też, ja mam na myśli czy wiązki i reszta będzie pasować gdyż mogę rozebrać narazie jedną ( dojazd do pracy) a latem drugą dopiero robić.
rafał88 napisał(a):Nie rozumiem w czym masz prpblem Rozbierasz przedlifta ze wszystko co zbedne i przekladasz wszystko ze swojego proste jak
Może i proste jak jak się wie. Ja nie wiedziałem czy wszystko będzie pasować jak trzeba, rozebrać nie sztuka, ale złożyć to będzie dopiero sztuka
Wiązki też przełożysz A zwłaszcza tą do sterownika silnika.
Wszystko wyjdzie w praniu. problemy są po to by je rozwiązywać. Jak będziesz robić wszystko z głową to problemów będzie mało a jak na opak to dużo. Spokój i zdrowy rozsądek przede wszystkim. No i myśleć nad tym co się robi. Powodzenia życzę.
No i zaczete! jedna już prawie rozebrana. Zostało tylko wyjąć silnik i odkręcić podwozie.
Dopisano 2 kwi 2017, 13:55:
No to świetnie bo cała elektryka jest do przełożenia jak to zauważyłem przy zmianie przełącznika zespolonego
Dopisano 2 kwi 2017, 13:55:
rafał88 napisał(a):Hehe Jak co to jest forum i mam manuala kompletnego 900 stron opisana kazda śrubeczka
No to świetnie bo cała elektryka jest do przełożenia jak to zauważyłem przy zmianie przełącznika zespolonego
Witam jesli mozna sie podłączyć do tematu mam male pytanie posiadam 323f 2.0v6 przedlift i zakupiłem dawce po lifcie tez 2.0v6 chce przełożyć deske wiem że licznik jest inny mam pytanie odnośnie wiazki czy muszę szarpać całą od silnika czy jest mozliwa zmiana tylko tej do deski.Pozdrawiam
- Od: 15 mar 2015, 22:46
- Posty: 36
- Skąd: Raszyn
- Auto: Mazda 6 2.0 136km
Są różnice bynajmniej dla wersji bez ABS. Wtedy występują dwa rodzaje. Musiałbyś podać VIN auta by to określić.. oraz VIN dawcy. Może chodzić o uzębienie chociażby...
Różnią się i to dość znacznie, bo są różnej średnicy.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości