Mazda6 GG L3-VDT MPS 2006, ~530KM/720Nm P0 BULKI by drozdo
Moment jest praktycznie płaski od początku, zresztą o to właśnie chodzi żeby takie ciężkie auto zbierało się zwinnie od dołu
Za dużo momentu owszem jest problemem ale ze względu na obciążenie silnika (panewki) i dlatego następne przyrosty momentu będę wrzucał trochę wyżej 
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Mały update kolejne dużo pieniędzy i 2 tygodnie później:
– sprzęgło obite kevlarem póki co świeże więc docieram,
– narazie nie trzyma całego momentu więc o żadnym zapasie mocy raczej nie ma mowy
– ze skrzynią znajomy mechanik coś pogrzebał z luzami na wybieraku ale nie wiadomo czy to to i czy będzie jakaś różnica – potestujemy
– zaciski z tyłu pomalowane na żółto, za to całość teraz hamuje dużo gorzej, odpowietrzane było 2x, pojeżdżę i zobaczymy...
Brudna i wciąż z problemami ale w końcu w domu


– sprzęgło obite kevlarem póki co świeże więc docieram,
– narazie nie trzyma całego momentu więc o żadnym zapasie mocy raczej nie ma mowy
– ze skrzynią znajomy mechanik coś pogrzebał z luzami na wybieraku ale nie wiadomo czy to to i czy będzie jakaś różnica – potestujemy
– zaciski z tyłu pomalowane na żółto, za to całość teraz hamuje dużo gorzej, odpowietrzane było 2x, pojeżdżę i zobaczymy...
Brudna i wciąż z problemami ale w końcu w domu


- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Hehe.To ten wiielki namiot ze straganami za multikinem.Cb widzialem naprzeciw AWFu
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Mały update:
– hamulce odpowietrzone, jest dobrze
– sprzęgło się trochę dotarło (~150km po mieście, pewnie drugie tyle jeszcze się przyda) i jest sporo lepiej: przy delikatnym zapinaniu trzyma cały moment, przy szybszym trochę się ślizga zanim złapie ale potem już trzyma, przynajmniej do tych 160km/h które można w mieście potestować.
Przy okazji kilka fotek





– hamulce odpowietrzone, jest dobrze
– sprzęgło się trochę dotarło (~150km po mieście, pewnie drugie tyle jeszcze się przyda) i jest sporo lepiej: przy delikatnym zapinaniu trzyma cały moment, przy szybszym trochę się ślizga zanim złapie ale potem już trzyma, przynajmniej do tych 160km/h które można w mieście potestować.
Przy okazji kilka fotek





- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
średnie spalanie jak autobus a jaka predkość średnia z baku 18 km / h ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Sympatycznie to teraz wygląda z tym heblem, glebą i dystansem. Niby prawie seria, ale jednak ++++ 
A co do sprzęgła – nie poszedłeś na wielotarczowe?? Przenoszą one wielkie Nm, a przy tym dają jednak w porównaniu z czymś a la spiek naprawdę komfort codziennej jazdy.
Przejechałem się Imprezą STI 2,5l (380KM i 500Nm) na wielotarczowym sprzęgle EXEDY. Działało to świetnie a gość śmiga tym na co dzień od roku.
A co do sprzęgła – nie poszedłeś na wielotarczowe?? Przenoszą one wielkie Nm, a przy tym dają jednak w porównaniu z czymś a la spiek naprawdę komfort codziennej jazdy.
Przejechałem się Imprezą STI 2,5l (380KM i 500Nm) na wielotarczowym sprzęgle EXEDY. Działało to świetnie a gość śmiga tym na co dzień od roku.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
W dużym skrócie, dwutarczowe sprzęgła są drogie 
Do MPSa znalazłem kilka opcji, od 5k do 12k PLN. Najtańsze są na sztywnych tarczach – czyli wibracje w aucie, a tego nie chcę. Są customy do zrobienia w Polsce za 6-7k ale to trwa duużo czasu i masę przymiarek itp, no i nie wiadomo co wyjdzie finalnie. Clutch Masters FX850 da się wytargać za jakieś 8k i jest najsensowniejszą opcją do daily – jedna tarcza ceramiczna, jedna organiczna sprężynowana, ta środkowa tarcza stalowa też na sprężynach więc mogłoby być w miarę ciche (bo większość wielotarczowych wydaje odgłosy jakby auto się miało rozsypać).
Kewlar zrobiłem za ~1200zł w kilka dni z planem, że jak nie da rady to chociaż po mieście będę miał czym jeździć zanim FX850 nie kupię ale zrobiłem już z 800km na kewlarze i się chyba dotarło bo ostatnio nie narzekam. Nie morduję go jakoś specjalnie jeszcze ale jest szansa, że wystarczy – zobaczymy
Do MPSa znalazłem kilka opcji, od 5k do 12k PLN. Najtańsze są na sztywnych tarczach – czyli wibracje w aucie, a tego nie chcę. Są customy do zrobienia w Polsce za 6-7k ale to trwa duużo czasu i masę przymiarek itp, no i nie wiadomo co wyjdzie finalnie. Clutch Masters FX850 da się wytargać za jakieś 8k i jest najsensowniejszą opcją do daily – jedna tarcza ceramiczna, jedna organiczna sprężynowana, ta środkowa tarcza stalowa też na sprężynach więc mogłoby być w miarę ciche (bo większość wielotarczowych wydaje odgłosy jakby auto się miało rozsypać).
Kewlar zrobiłem za ~1200zł w kilka dni z planem, że jak nie da rady to chociaż po mieście będę miał czym jeździć zanim FX850 nie kupię ale zrobiłem już z 800km na kewlarze i się chyba dotarło bo ostatnio nie narzekam. Nie morduję go jakoś specjalnie jeszcze ale jest szansa, że wystarczy – zobaczymy
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Kolejny update:
1) Kupiłem szersze i przy okazji sporo lżejsze felgi, OZ Prodrive P-WRC2, 18x8 ET50. Trzeba trochę powalczyć z dystansami przez BBK ale będzie dobrze, foto z przymiarki:



2) W końcu zrobiłem tablet po swojemu, kiedyś opiszę cały proces bo zajęło mi to dobre pół roku

3) Sprzęgło dotarte ale co jakiś czas puszcza więc zaciskam poślady i szukam dwutarczowego. Nie wiem tylko czy zdążę do zlotu, na obecnym nie wystartuję...
1) Kupiłem szersze i przy okazji sporo lżejsze felgi, OZ Prodrive P-WRC2, 18x8 ET50. Trzeba trochę powalczyć z dystansami przez BBK ale będzie dobrze, foto z przymiarki:



2) W końcu zrobiłem tablet po swojemu, kiedyś opiszę cały proces bo zajęło mi to dobre pół roku

3) Sprzęgło dotarte ale co jakiś czas puszcza więc zaciskam poślady i szukam dwutarczowego. Nie wiem tylko czy zdążę do zlotu, na obecnym nie wystartuję...
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Szczerze mówiąc to jak miałbym kombinować z programem (nie wiadomo o ile zmniejszyć) i potem jechać wolniejszym autem niż wcześniej to bym się tylko zastanawiał czy z pełną mocą bym poprawił czasy czy nie, trochę taki niedosyt...
Ja też nie jestem takim napinaczem żeby za wszelką cenę się na tor pchać – posiedzieć i pogadać przy Mazdach też lubię, a przy jeździe po torze czasu na to było wg mnie za mało ostatnio, więc tak czy owak będę i miło sędzę czas a może ktoś inny dostanie szansę polatania po torze
Ja też nie jestem takim napinaczem żeby za wszelką cenę się na tor pchać – posiedzieć i pogadać przy Mazdach też lubię, a przy jeździe po torze czasu na to było wg mnie za mało ostatnio, więc tak czy owak będę i miło sędzę czas a może ktoś inny dostanie szansę polatania po torze
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Felgi cudo, ciekawe jak siądą z oponą na aucie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Masakra jakie tu mody odchodzą
Koło bardzo ładne
ciekaw jestem czy opona go trochę nie pomniejszy wizualnie, zapewne w 19 siadłoby idealnie, ale wtedy auto do lansu bardziej a nie takie jego przeznaczenie
Heble przod to jest już zupełny kosmos 


- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości