Mazda6 GH L5-VE '08 2.5 TOP by Weelkoo – Eibach / 19" 9RR + 18" Work / 2x Lip / Sebring / Folia
A to faktycznie, jak zniżki nie przepadają to też bym montował oryginał.
Znajomy kumpla montuje takie folie na auta zabytkowe, podobno dają radę.
Znajomy kumpla montuje takie folie na auta zabytkowe, podobno dają radę.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Dziś dzień aut zastępczych
Z rana oddałem 6'tkę do serwisu na wymianę amortyzatorów na obu osiach oraz mocowań górnych i odbojów górnych na przedniej osi, w zastępstwie dostałem taką oto rakietę:

chodzi o tego zielonego szerszenia oczywiście
W każdym razie samochód już odebrałem i po chwili znowu się go pozbyłem, prosto z warsztatu zawiozłem go do ASO na wymianę szyby czołowej
Zgodnie z oczekiwaniami wymiana amortyzatorów przyniosła odczuwalną zmianę w pracy zawieszenia – wyraźnie mniej pracuje przy przyśpieszaniu / hamowaniu (przód się tak nie podnosi/nurkuje), nierówności wybiera bardziej sprężyście/skuteczniej
Także widać na ile miarodajne są pomiary w SKP, gdzie sprawność przy przeglądach wychodziła mi na poziomie 78~82%.
ASO zapewniło już przyzwoity środek transportu:


Mazda 3 2.0 120KM w wersji SKYMotion, 800km przebiegu
silnik w tej budzie – rewelacja. Cichutki, bardzo elastyczny, przyjemnie się zbiera a spalanie (przynajmniej według komputera pokładowego) porażające – jeździłem Gj z 2.0 i 2.5 i wiem, że tam spalanie robi wrażenie ale tu jest jeszcze lepiej. Na tempomacie 60 km/h i spalanie średnie na poziomie 4l (3,5~4,2 pokazuje), 90km/h – ok. 5l; 160 km/h na tempomacie – 7,8~8,5l. Na trasie z ASO (jakieś 5km w sporym ruchu miejskim, 25km drogami szybkiego ruchu i 10 km poza terenem zabudowanym) średnie spalanie według komputera przy dynamicznej jeździe – 7,0l. Jutro sprawdzę GH na tym odcinku ale zastępcze Toledo 1,2TSI 85KM półtora roku temu spaliło mi średnio więcej na tym odcinku 

chodzi o tego zielonego szerszenia oczywiście


ASO zapewniło już przyzwoity środek transportu:


Mazda 3 2.0 120KM w wersji SKYMotion, 800km przebiegu
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Bo SkyActive robi robotę.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ja jak wstawiałem auto do aso na przegląd i wymianę iliwy dostałem CX5 silnikiem 2,0 165 KM i też byłem pod ogromnym wrażeniem ze przy takiej budzie miała małe spalanie.Nie pamiętam dokładnie jakie było ,ale bardzo niskie.A wcale go nie oszczędzałem .
A jak się mają w tych autach wskazania komputera do realnego spalania? Bo wiecie, komputer komputrem
a żeby sprawdzić realne spalanie to przydałoby się ze 3 baki chociaż wyjeździć.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
U mnie różnice do 0,2-0,3 l / 100 km.
Ale przeważnie 0,1 l / 100 km.
Ale przeważnie 0,1 l / 100 km.

-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Nowa szyba na miejscu, 6'tka odebrana z ASO
3'ka oddana i choć zaskoczyła mnie pozytywnie i sprawia dużo lepsze wrażenie niż np. BL to jednak utwierdziła mnie, że następne auto to będzie ponownie segment D albo coś z segmentu premium, najchętniej żwawszego od GH
Jednak przestrzeń, wykonanie robi swoje a że człowiek się do dobrego szybko przyzwyczaja...
Jedna, jedyna rzecz strasznie mnie raziła – podłokietnik, który był cholernie twardy i słabo IMO wykonany.
Co do spalania – finalnie przy oddawaniu średnio wyszło 7,5l (dziś małżonka jechała do pracy jeszcze, wczoraj kilka krótkich odcinków, jazda do ASO w sporym ruchu), GH w takich warunkach spaliła by ok. 9,5 – nie tak tragicznie biorąc pod uwagę różnicę w rozmiarach/mocy. Miałem sprawdzić jak w trasie powrotnej spalanie będzie wyglądać względem BM ale ucieszony z wyraźnie żwawszej reakcji na pedał gazu dałem w palnik i cały plan w [tiiit]
A po weekendzie na swoje miejsce wracają Fondmetale 9RR






Co do spalania – finalnie przy oddawaniu średnio wyszło 7,5l (dziś małżonka jechała do pracy jeszcze, wczoraj kilka krótkich odcinków, jazda do ASO w sporym ruchu), GH w takich warunkach spaliła by ok. 9,5 – nie tak tragicznie biorąc pod uwagę różnicę w rozmiarach/mocy. Miałem sprawdzić jak w trasie powrotnej spalanie będzie wyglądać względem BM ale ucieszony z wyraźnie żwawszej reakcji na pedał gazu dałem w palnik i cały plan w [tiiit]

A po weekendzie na swoje miejsce wracają Fondmetale 9RR





- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Z całym szacunkiem. Każdy z Was posiadaczy GH ma takie samo.Każdy z Was tak samo je traktuje,naprawia,leje dobry olej i daje dobre filtry.Twoja ,jacha36,wumpcsaut,czy makmarc ma takie samo auto,a że niektórzy z Was nie maja kwarcu na blachach to je dyskwalifikuje ,że jest gorsze o tego?NIE!!!
To nie dyskwalifikuje Waszych aut!!!
A tu pewnie bardzo dużym atutem jest jakość fotek.
To nie dyskwalifikuje Waszych aut!!!
A tu pewnie bardzo dużym atutem jest jakość fotek.
jachu36 napisał(a):Fotki Twojego auta miażdżą mi system
jpski napisał(a):Nie tylko fotki, same auto też
Dzięki!
STARY1977MJ napisał(a):a że niektórzy z Was nie maja kwarcu na blachach to je dyskwalifikuje ,że jest gorsze o tego?NIE!!!
Tu też nie ma kwarcu a już tekstu o jakimś dyskwalifikowaniu czy gorszych egzemplarzach nie pojmuję


STARY1977MJ napisał(a):Każdy z Was posiadaczy GH ma takie samo.
Akurat tu na forum jednak większość stara się, by autko w jakiś sposób wyróżniało się na tle standardowych 6'tek – czy to funkcjonalnością, detalami czy też większymi zmianami wizualnymi

STARY1977MJ napisał(a):A tu pewnie bardzo dużym atutem jest jakość fotek.
To również z pewnością

- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Jeśli chodzi o fotki, to nic nowego. Znowu to samo, znowu tak samo...
Wiesz co mam na myśli – fotki są genialne. Zazdroszczę tej umiejętności odpowiedniego kadrowania i perspektywy 
I trochę zazdroszczę nowej szyby – a dokładniej tego, że masz teraz przednią szybę bez żadnych uszkodzeń, rys, odprysków. Oby jak najdłużej!
A co do naszych GH, to każda ma w sobie coś fajnego i wyjątkowego, nawet jeśli nie przeszła żadnych modyfikacji. Niektóre są bardziej "przerobione", niektóre w ogóle, ale nie da się podzielić ich na lepsze czy gorsze

I trochę zazdroszczę nowej szyby – a dokładniej tego, że masz teraz przednią szybę bez żadnych uszkodzeń, rys, odprysków. Oby jak najdłużej!
A co do naszych GH, to każda ma w sobie coś fajnego i wyjątkowego, nawet jeśli nie przeszła żadnych modyfikacji. Niektóre są bardziej "przerobione", niektóre w ogóle, ale nie da się podzielić ich na lepsze czy gorsze

- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
A co za problem z szybą.Rzuć kamieniem i wymienią na nową
Z AC lub pakietu szyba.Lepiej z tego drugiego bo zniżki nie polecą 

wumpscut napisał(a):I trochę zazdroszczę nowej szyby – a dokładniej tego, że masz teraz przednią szybę bez żadnych uszkodzeń, rys, odprysków. Oby jak najdłużej!
Tak, to zdecydowanie plus ale na początku – wiesz jak potem boli każdy kolejny odprysk
- Od: 25 paź 2011, 21:48
- Posty: 1180 (0/17)
- Skąd: Bieruń
- Auto: BMW 330e xDrive
Weelkoo napisał(a): jachu36 – również bardzo fajny dla sedana kolor, do tego pakiet Dynamic i delikatne obniżenie, które ładnie pasuje do całości u jachu36 –
Dziękuję
STARY1977MJ napisał(a):Z całym szacunkiem. Każdy z Was posiadaczy GH ma takie samo.Każdy z Was tak samo je traktuje,naprawia,leje dobry olej i daje dobre filtry.Twoja ,jacha36,wumpcsaut,czy makmarc ma takie samo auto,a że niektórzy z Was nie maja kwarcu na blachach to je dyskwalifikuje ,że jest gorsze o tego?NIE!!!
To nie dyskwalifikuje Waszych aut!!!
A tu pewnie bardzo dużym atutem jest jakość fotek.
Skąd takie twierdzenie? Odkąd jestem w klubie, na spotach czy zlotach trzymaliśmy się zawsze razem, nie było, że czyjeś jest gorsze. Mało tego, w pełnym słońcu na płycie lotniska modyfikowaliśmy czyjeś auta, czasem mimo ich pierwszej woli
P.S. Wczoraj położyłem ceramikę na swoją GH i jestem naj


Weelkoo, zdjęcia jak zawsze kosa
-
makmarc
Ale ja tylko podsumowałem słowa jpski że auto miażdży system. Auto jak auto i nic nie mam do Waszych aut. Ale na pierwszym stopniu są jej fotki ,bo robota profesjonalna.Wasze auta są po prostu ładne i zadbane i mi też się podobają
Hehe nie rozumiem tylko, o co to bicie piany i takie unoszenie się? Skoro dla Ciebie na pierwszym miejscu są zdjęcia i to one są wyznacznikiem, czy auto jest mega lub nie, to już Twoja indywidualna kwestia
Zawsze wydawało mi się, że o tym decyduje stan auta, modyfikacje, itp., a nie zdjęcie. To tak jak na Alledrogo czy OtoMoto, zdjęcia sztos, pierwsza liga, auta jak z salonu, a na miejscu kibel ... Absolutnie to nie jest porównanie do M6 Weelkoo, tylko nawiązanie do wypowiedzi kolegi STARY1977MJ.
-
makmarc
Heh, czasami bywa tak jak makmarc napisał, że zdjęcia super, a rzeczywistość zgoła odmienna... Ale bywa i dokładnie odwrotnie, nie każdy ma taką smykałkę do fotografii i potrafi zaprezentować na zdjęciu w jak dobrym stanie jest auto.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości