No dobra. Aplikacja 4nano Rim Protect jest bardzo prosta. Odtłuściłem felgi porządnie IPA i nałożyłem powłokę płatkiem kosmetycznym. W sumie na zewnętrzną część felgi nałożyłem dwie warstwy. Felgi ładnie się błyszczą, są przyjemne w dotyku. Niestety nie umiem uchwycić tego aparatem.



Zobaczymy jak się to będzie sprawować – oczekuję łatwego domywania.
Chciałem je dzisiaj nałożyć na auto, przede wszystkim dlatego, że zimówki zaczęły mi bić powyżej 100 km/h. Podejrzewałem, że odkleiły się ciężarki. Przygotowałem sobie wszystko, zabrałem się do roboty, zdjąłem tylne prawe koło i... zaniemówiłem. Wewnątrz felgi było mnóstwo zaschniętego, przyklejonego piasku, w kilku miejscach, po dobre kilkadziesiąt gramów.


Piach był przyklejony tylko w tylnych felgach. Nie wiem czy to kwestia aerodynamiki auta, czy felg. Może tylne zbierają to, co podniosą przednie... Nie wiem. W każdym razie oczyściłem wnętrza felg z piasku, wyszlifowałem powierzchnie styku felg z tarczami, założyłem je na auto i pojechałem na test. Zgodnie z oczekiwaniami bicie ustało całkowicie.
Skoro bicie zniknęło postanowiłem nie zakładać jeszcze letnich, ponieważ jednak muszę odmalować zaciski a nie miałem odpowiedniego pędzelka. Założę 18" za dwa tygodnie i wtedy odmaluję zaciski.
Za to wysprzątałem wnętrze auta, podlałem lakier obficie Sonaxem BSD, wyczyściłem wnęki drzwi po zimie, wyczyściłem felgi i nałożyłem ValetPro Traditional Tyre Dressing na opony. Auto prezentuje się wspaniale takie czyste

