Cześć
W weekend jadę oglądać Mazdę przed zakupem. Używana, 2015r, SkyPassion, wyposażenie maksymalne oprócz skóry. Tutaj rodzi się moje pytanie – Mazda ma lampy bixenonowe. Czy w tym modelu stosowano bixenon skrętny (dynamiczne doświetlanie), czy są to zwykłe lampy bixenonowe.
Pytanie dodatkowe – Czy mazda ma statyczne doświetlanie zakrętów (np światłem przeciwmgłowym) ?
Pozdrawiam
Mazda3 Skypassion Bi-Xenon Skrętny
Strona 1 z 1
w SkyPassion były bixenony z adaptacyjnym doświetlaniem zakrętów (AFS), w wersji SkyEnergy można było dokupić pakiet led/bixenon, ale były to "zwykłe" bixenony. Żadna wersja nie posiada statycznego doświetlania zakrętów.
ps. ja też się przesiadłem z Astry H (GTC) do Mazdy ;–)
ps. ja też się przesiadłem z Astry H (GTC) do Mazdy ;–)
Dziękuje za odpowiedź.
I jak wrażenia z przesiadki? Nie oglądałem jeszcze żadnej Mazdy. Moje obawy budzi niska jakość plastików, ale chyba nie będzie gorzej niż w 10 lat starszej Astrze:) .W tym przedziale cenowym nie znajduje żadnego sensownego konkurenta.
I jak wrażenia z przesiadki? Nie oglądałem jeszcze żadnej Mazdy. Moje obawy budzi niska jakość plastików, ale chyba nie będzie gorzej niż w 10 lat starszej Astrze:) .W tym przedziale cenowym nie znajduje żadnego sensownego konkurenta.
- Od: 2 mar 2017, 22:38
- Posty: 4
- Auto: Astra H
Maciekma napisał(a):Chyba nie w każdym SkyPassion można było mieć skrętne biksenony. Z tego co pamiętam był w opcji safety dla wersji 2.0 165KM i 2.0 120KM AT.
To co mówisz może mieć sens. Nie wiem jak sytuacja wyglądała 2 lata temu, ale obecnie w konfiguratorze dynamiczne LEDy są elementem pakietu Safety. Bez tego pakietu SkyPassion ma LEDy statyczne. Nie sądzę, żeby 2 lata temu sytuacja wyglądała lepiej pod tym względem, więc prawdopodobnie właściciel musiałby zamówić mazdę z pakietem Safety, żeby mieć dynamiczny xenon. To skutkowałoby również takimi dodatkami jak SBS, LAS czy MRCC. Do zweryfikowania w weekend
- Od: 2 mar 2017, 22:38
- Posty: 4
- Auto: Astra H
Również przesiadłem się z Astry H GTC na Mazdę. Moim zdaniem mimo, że Astra, gdy kupowałem ją używaną, kosztowała 3x mniej niż nowa Mazda, to była jednak lepsza. Przede wszystkim wewnątrz nie było słychać żadnych trzeszczących plastików, miała nieco bardziej sportowe zacięcie no i była mocniejsza (ale to akurat kwestia silnika). Mazda to przede wszystkim wygląd i pewność, że w najbliższych latach nie powinno być żadnej kosztownej awarii. Z perspektywy czasu myślę, że przesiadka na Mazdę nie była dobrym rozwiązaniem, no ale teraz już za późno.
Co do świateł, to jeżeli chodzi o model 2015, to jeżeli ma aktywny tempomat, samoczynne przełączanie ze świateł mijania na drogowe, to powinna mieć również biksenony skrętne (wszystkie te rzeczy są w pakiecie safety). Jeżeli wyżej wymienionych nie ma, to znaczy że jest to SkyPassion (najwyższa wersja wyposażenia), ale bez pakietu safety (posiada zwykłe biksenony bez możliwości skręcania snopa światła na boki).
Edit: Tak jak widzę wyżej, gdy zaczynałem się interesować Mazdą (wrzesień 2015), to pakiet safety był dostępny tylko dla wersji 165KM (możliwe że dla 120KM też, ale tylko ze skrzynią automatyczną). Wersji 120KM nie można było wyposażyć w ten pakiet (a szkoda).
Co do świateł, to jeżeli chodzi o model 2015, to jeżeli ma aktywny tempomat, samoczynne przełączanie ze świateł mijania na drogowe, to powinna mieć również biksenony skrętne (wszystkie te rzeczy są w pakiecie safety). Jeżeli wyżej wymienionych nie ma, to znaczy że jest to SkyPassion (najwyższa wersja wyposażenia), ale bez pakietu safety (posiada zwykłe biksenony bez możliwości skręcania snopa światła na boki).
Edit: Tak jak widzę wyżej, gdy zaczynałem się interesować Mazdą (wrzesień 2015), to pakiet safety był dostępny tylko dla wersji 165KM (możliwe że dla 120KM też, ale tylko ze skrzynią automatyczną). Wersji 120KM nie można było wyposażyć w ten pakiet (a szkoda).
Ja się za to przesiadłem z Astry H kombi. Co do jakości wnętrza faktycznie nie można się było przyczepić, ale jednak postawiłbym tutaj Mazdę wyżej – materiały na konsoli środkowej są znacznie przyjemniejsze, taka też jest kierownica, i znacznie lepiej jest to wnętrze dopracowane.
No i Astra to awaria za awarią i spalanie minimum 10l/100... przy 105KM mocy. Inna sprawa że te 105KM miało znacznie lepszy "dół" niż mazda 2.0 120KM.
Też jednak nie jestem w 100% zadowolony z mazdy. Fajna jest, ale czy lepsza od używki... mimo wszystko, gdybym nie spróbował to bym przez całe życie się zastanawiał jak to jest mieć nowy samochód. Teraz coraz bardziej przekonuję się jednak że fajnie, ale nie aż tak fajnie
No i Astra to awaria za awarią i spalanie minimum 10l/100... przy 105KM mocy. Inna sprawa że te 105KM miało znacznie lepszy "dół" niż mazda 2.0 120KM.
Też jednak nie jestem w 100% zadowolony z mazdy. Fajna jest, ale czy lepsza od używki... mimo wszystko, gdybym nie spróbował to bym przez całe życie się zastanawiał jak to jest mieć nowy samochód. Teraz coraz bardziej przekonuję się jednak że fajnie, ale nie aż tak fajnie
no to wybaczcie za wprowadzenie w błąd, sprawdzałem w specyfikacji z 2014 roku, ale jak widać Mazda co rok modelowy to wprowadza jakieś drobne modyfikacje w wyposażeniu
Jeśli i chodzi o porównanie to w Maździe denerwują pierdoły takie jak – brak automatycznych szyb (oprócz kierowcy), gorsze plastiki na tylnych boczkach drzwi niż przednich, brak koła zapasowego (to już dokupiłem ale kosztem bagażnika – w astrze było pełnowymiarowe), brak podświetlenia gałki do ustawiania lusterek i otwierania szyb, to takie szczegóły, ale trochę irytują
taki urok japońców, ale drugi raz postąpiłbym tak samo 
Jeśli i chodzi o porównanie to w Maździe denerwują pierdoły takie jak – brak automatycznych szyb (oprócz kierowcy), gorsze plastiki na tylnych boczkach drzwi niż przednich, brak koła zapasowego (to już dokupiłem ale kosztem bagażnika – w astrze było pełnowymiarowe), brak podświetlenia gałki do ustawiania lusterek i otwierania szyb, to takie szczegóły, ale trochę irytują
Skrętne Xeony i ledy są/były przy safety pack. Najłatwiej to poznać po kierownicy.
Po prawej stronie na ramieniu będą dodane dwa dodatkowe przyciski. Jeden od ogranicznika prędkości, drugi od aktywnego tempomatu. Oraz po 6 przyciskach funkcyjnych przy prawej nodze.
Po prawej stronie na ramieniu będą dodane dwa dodatkowe przyciski. Jeden od ogranicznika prędkości, drugi od aktywnego tempomatu. Oraz po 6 przyciskach funkcyjnych przy prawej nodze.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
... chyba, że auto w wyposażeniu SkyPassion zostało wyprodukowane przed wprowadzeniem safety packa (w PL). Wtedy SkyPassion równało się 'full wypas'. Przecież wprowadzenie tego safety packa, to była ukryta podwyżka ceny auta. Miało to miejsce chyba w połowie 2014r.Marianek napisał(a):Skrętne Xeony i ledy są/były przy safety pack.
Creet racja
Trzeba dodać że ten full wypas był tylko na Polskę
Niemcy do tej pory dopłacają do skóry. A to tylko dla tego że nie jest tam powszechnie lubiana.

"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości