Autko to Mazda 626 GW 2.0 FS, gaz założony w sierpniu ale błąd wcześniej był.
Czy miał ktoś z was problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu?
Wywala mi błąd p0340 – Brak sygnału SGC
Czujnik sprawdzony ma poprawną oporność(sprawdzone w etechu) , podmieniony na 2 od takiej samej mazdy sprawny(w 2 nie wywala błędu na obu czujnikach, u mnie wywala błąd na obu czujnikach), dodatkowo oporność na czujniku podczas pracy silnika zmienia się od około 1100 do 1350 ohmów
Przed chwilą skończyłem się męczyć z instalacją elektryczną i wszystko jest OK, nie ma przebić, zwarcia etc, nawet podłączyłem czujnik nowym kablem bezpośrednio pod piny w ECU i dalej to samo. Oryginalne kable "pikają" na mierniku więc wszystko z nimi OK
Co jeszcze muszę sprawdzić/co może powodować błąd?
Samochód ma moc, wkręca się do odciny, leciałem 190km/h jednak w drugiej maździe silnik chodzi inaczej, bardziej nierówno gdy odpinam czujnik.
Dodatkowo wspomnę o kwesti iż samochód miał prawie rok temu wymieniany silnik(sam słupek) i przy okazji został zrobiony rozrząd, nie wiem czy błąd występował przed wymianą silnika, po wymianie wyszedł przypadkiem gdyż podłączyliśmy go pod car man scan lite, w tej chwili mam też ELM327 + Forscan i to samo, błąd kasowałem i car manem, i elmem, i wielokrotnie poprzez zdjęcie klemy i hamulec na 30-40s czy też samo odpięcie klemy na kilka godzin, błąd pojawia sie zaraz po odpaleniu samochodu – czy ciepły czy zimny
Pomocy