Mazda6 GG L3 '03 2.3 "Bójka is back on the track" ;)
Niestety nie, ponieważ sam ich nie chciałem bo za nie chcieli mnie policzyć więcej 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
a możesz mi z grubsza naskrobać na czym polega projekt tych naklejek?
Konsola od polifta jest, druga rozebrana od przedlifta też, oprawa mieszka zmiany biegów bez dziury na pilota również... można zacząć modzić
Konsola od polifta jest, druga rozebrana od przedlifta też, oprawa mieszka zmiany biegów bez dziury na pilota również... można zacząć modzić
xRafalx napisał(a):Konsola rozebrana na części pierwsze, przyciski FM,AM itp oraz 123456 oraz główne okrągłe zostały starte papierem 400 do gołego plastiku. Następnie do drukarni oddałem do zaprojektowania oraz druk naklejki na wzór radia. Nakleiłem je i malowałem czarnym półmatem. Na samym końcu po zaschnięciu farby naklejki oderwałem igłąpanel klimy, przycisk klimy oraz przycisk od awaryjnych wziąłem od polifta
A myślałem, że to ja się napociłem jak miałem każdy przycisk osobno na stole

Szacun kolego




Cały panel klimy pasuje plug&play
Na alledrogo w podobnej cenie kupiłem
tylko zarówki wymieniłem bo były popalone, podłączyłem i smiga.
http://allegro.pl/mazda-6-panel-klimaty ... 65623.html
Na alledrogo w podobnej cenie kupiłem

Nic wielkiego, zawozisz do drukarni panel i prosisz aby zrobili Ci taki zrobili takie naklejki, które przenoszą potem na folię transportową i tyle
Pewnie Ci powiedzą, że takich małych nie zrobią, więc coś musza pokombinować 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Mały update 
Mazda pod koniec października napotkała na rondzie Puga 206, którego kierowca uważał że skoro ja go mam po prawej to on ma pierwszeństwo... No niestety nie miał, Wina bezsporna, ale mnie zabrano dowód za... pozrywane spryskiwacze. Wojna z ubezpieczycielem trwała 6 tygodni bowiem policzył mi najtańszą lampę bez ksenonu i zderzak bez otworów na spryski. Wojna zakończona satysfakcjonująco, aczkolwiek teraz czekam na uznanie faktury za samochód zastępczy.
Tak to wyglądało dnia następnego:

A tak wygląda obecnie:

Za to nowy rok przywitałem tak:

Tym razem niestety z własnej winy. Lusterko na szczęście już wymienione.
Mazda pod koniec października napotkała na rondzie Puga 206, którego kierowca uważał że skoro ja go mam po prawej to on ma pierwszeństwo... No niestety nie miał, Wina bezsporna, ale mnie zabrano dowód za... pozrywane spryskiwacze. Wojna z ubezpieczycielem trwała 6 tygodni bowiem policzył mi najtańszą lampę bez ksenonu i zderzak bez otworów na spryski. Wojna zakończona satysfakcjonująco, aczkolwiek teraz czekam na uznanie faktury za samochód zastępczy.
Tak to wyglądało dnia następnego:

A tak wygląda obecnie:

Za to nowy rok przywitałem tak:

Tym razem niestety z własnej winy. Lusterko na szczęście już wymienione.
Mazda w trybie brudno-solno-korozyjno-zimowym 

Jutro jadę po reparaturki progów i nadkoli tył, jak się uda to jeszcze w lutym pozna się z lakiernikiem.
Stwierdziłem, też że muszę zrobić sobie zrobić listę tego co ma zostać wymienione/naprawione w najbliższym czasie w Maździe. Najlepszym miejscem jest chyba wątek na forum
– blacharka i lakier
– serwis olejowy
– wymiana skrzyni biegów
– wymiana sprzęgła
– wymiana półosi
– wymiana linek zmiany biegów
– wymiana łożyska lewy przód
– wymiana obu łożysk tył
– regeneracja tylnych wahaczy wleczonych
– wymiana amortyzatorów tył
– wymiana łączników stabilizatora tył
– wymiana wszystkich drzwi poza prawym tyłem
– naprawa przewodu od wspomagania idącego po saniach
– wymiana/regeneracja niesamowicie skorodowanych sań
– wymiana/regeneracja kompresora klimatyzacji
– regeneracja letnich felg i zakup dwóch opon 18'
– wymiana wykładziny podłogowej o ile znajdę gdzieś nieprzetartą
Tuningi
– przyciemnienie tylnych lamp
– założenie i podłączenie do końca tapicerki półskórzanej
– przemalowanie konsoli środkowej i reszty szarych elementów we wnętrzu
– wymiana kierownicy i gałki zmiany biegów na mniej zużyte
– założenie skórzanego podłokietnika
– założenie tylnego zderzaka Aero
– zdobycie nakładek progowych Aero
– zdobycie listew drzwiowych z chromami i ich przeróbka
– przyciemnienie szyb
– antena rekin
To już konkretne plany na 2017
Trzymajcie kciuki.

Jutro jadę po reparaturki progów i nadkoli tył, jak się uda to jeszcze w lutym pozna się z lakiernikiem.
Stwierdziłem, też że muszę zrobić sobie zrobić listę tego co ma zostać wymienione/naprawione w najbliższym czasie w Maździe. Najlepszym miejscem jest chyba wątek na forum
– blacharka i lakier
– serwis olejowy
– wymiana skrzyni biegów
– wymiana sprzęgła
– wymiana półosi
– wymiana linek zmiany biegów
– wymiana łożyska lewy przód
– wymiana obu łożysk tył
– regeneracja tylnych wahaczy wleczonych
– wymiana amortyzatorów tył
– wymiana łączników stabilizatora tył
– wymiana wszystkich drzwi poza prawym tyłem
– naprawa przewodu od wspomagania idącego po saniach
– wymiana/regeneracja niesamowicie skorodowanych sań
– wymiana/regeneracja kompresora klimatyzacji
– regeneracja letnich felg i zakup dwóch opon 18'
– wymiana wykładziny podłogowej o ile znajdę gdzieś nieprzetartą
Tuningi
– przyciemnienie tylnych lamp
– założenie i podłączenie do końca tapicerki półskórzanej
– przemalowanie konsoli środkowej i reszty szarych elementów we wnętrzu
– wymiana kierownicy i gałki zmiany biegów na mniej zużyte
– założenie skórzanego podłokietnika
– założenie tylnego zderzaka Aero
– zdobycie nakładek progowych Aero
– zdobycie listew drzwiowych z chromami i ich przeróbka
– przyciemnienie szyb
– antena rekin
To już konkretne plany na 2017
Trzymajcie kciuki.
Quattro napisał(a):To już konkretne plany na 2017
Oby Ci tego 2017 roku starczyło, bo plany konkretne

Ale jak się ogarnie wszystkie tematy będzie miodzio

Lista konkretna, i jak najbardziej na plus
To z tyłu przy nadkolu to dziura ?

To z tyłu przy nadkolu to dziura ?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Lista długa i zacna, jest co robić, przez co nie jest nudno, oby się udało i to jak najszybciej, ja to bym wszystko chciał na już teraz i koniec. Powodzenia 
-
makmarc
jpski napisał(a):Quattro napisał(a):To już konkretne plany na 2017
Oby Ci tego 2017 roku starczyło, bo plany konkretne![]()
Ale jak się ogarnie wszystkie tematy będzie miodzio
Czas, miejsce i możliwości, są, tylko jak się prowadzi własny warsztat to z chęciami jest najgorzej...
makmarc napisał(a):Lista długa i zacna, jest co robić, przez co nie jest nudno, oby się udało i to jak najszybciej, ja to bym wszystko chciał na już teraz i koniec. Powodzenia
Do zestawu należy jeszcze doliczyć nowe przyjemności
– przegląd tylnych hamulców
– regeneracja przekładni kierowniczej
Klapa wreszcie stoi jak należy:

Chłodnica wymieniona. Na łączniki zabrakło na razie czasu, ponieważ doszły inne kwestie.
Nie obyło się bez dewastacji:

Oprócz chłodnicy na tapetę trafił też cieknący przewód wspomagania, tutaj znowu tjuningi – wymiana na przewód z polifta (pasuje prawie jak ulał), który ma dodatkowe chłodzenie.
U góry przedlift, na dole polift.

No i znalazłem przyczynę "uderzenia" przy zmianie biegów:

Na dole stara poduszka skrzyni u góry wygrzebana z zapasów.
Łączne koszty – 160zł podnośniki Lesjofors, 98zł łączniki Delphi, 5l płynu chłodzącego 1.5l ATF-u do wspomagania.
Po tym jak Subaru klienta wróci od blacharza, idzie tam Bójka.
a wkrótce pojawi się na niej taka naklejka:
http://wheelpower.pl/glowna/192-atomowk ... -6-cm.html
[Edytowano] Aaaa, zacząłem aktualizować pierwszy post.

Chłodnica wymieniona. Na łączniki zabrakło na razie czasu, ponieważ doszły inne kwestie.
Nie obyło się bez dewastacji:

Oprócz chłodnicy na tapetę trafił też cieknący przewód wspomagania, tutaj znowu tjuningi – wymiana na przewód z polifta (pasuje prawie jak ulał), który ma dodatkowe chłodzenie.
U góry przedlift, na dole polift.

No i znalazłem przyczynę "uderzenia" przy zmianie biegów:

Na dole stara poduszka skrzyni u góry wygrzebana z zapasów.
Łączne koszty – 160zł podnośniki Lesjofors, 98zł łączniki Delphi, 5l płynu chłodzącego 1.5l ATF-u do wspomagania.
Po tym jak Subaru klienta wróci od blacharza, idzie tam Bójka.
a wkrótce pojawi się na niej taka naklejka:
http://wheelpower.pl/glowna/192-atomowk ... -6-cm.html
[Edytowano] Aaaa, zacząłem aktualizować pierwszy post.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość