Mam następujący problem, wczoraj podczas testów nowych tarcz,klocków i zacisków z tyłu na śniegu niestety auto rozkręciło się do niewiadomych obrotów (skala kończy się na 6k a u mnie obrócił się do okoła w pozycje 1,5k), oczywiście kupa białego dymu z pod maski itp....
Sciągnałem to auto pod blok i dziś wychodzę do niego sprawdzam...olej tyle ile bylo tyle jest, płyn chłodniczy jest ok, paliwo na przewodach wtryskowych jest... zauważyłem tylko że na pompie jest mokro w miejscu gdzie chyba jest jakaś cewka (duże srebrne pierwsza wtyczka od prawej patrząc od góry).
Silnik kręci normalnie lecz nie pali
Przebieg 470.000 – pewny
zczytałem takie błędy:
===PCM DTC P0216===
Kod: P0216 – Obwód sterujący kątem wyprzedzenia wtrysku.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Obwód sterujący kątem wyprzedzenia wtrysku.
Usterka obwodu CPS
CPS
Przyczyną tego kodu DTC może być:
(PCM)
Linie komunikacji CAN pomiędzy PCM i FIP.
===END PCM DTC P0216===
===PCM DTC P0219===
Kod: P0219 – Nadmierna prędkość obrotowa silnika
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
Szczegóły kodów usterek
Excessive engine RPM.
--Possible Causes--
– Engine has exceeded the RPM limit.
===END PCM DTC P0219===
===PCM DTC P1189===
Kod: P1189 – Czujnik prędkości obrotowej pompy paliwa / przewody.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P1189===
===PCM DTC P1110===
Kod: P1110 – Usterka obwodu czujnika IAT.
Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
===END PCM DTC P1110===
Proszę doradźcie cos, co sprawdzić co zrobić bo auto nie ma żadnej wartości rynkowej i szkoda go oddać za 1000 zł, tymbbarrdziej że wczoraj założyłem nowe tarcze, zaciski i klocki z tyłu....(600 zł)...