wymiana łańcucha rozrządu
Strona 1 z 1
mam takie zapytanko, kupilem w czerwcu Mazde 3 1.6 benzyna i przejechałem ponad 4 tys. km, mam aktualnie 117000 przebiegu. CO ile wymieniać łańcuch rozrządu? czy w ogóle wymieniać?
-
kacperol87
trwałość łańcucha rozrządu to 250-300tyś km – wiec się go raczej nie wymienia – chyba, że przy generalnym remoncie silnika po 250-300tyś.
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
witam nie dawno zostałem posiadaczem mazdy3 1,6 benzyna 2007
niestety nie ma książki serwisowej , nie wiem co z łańcuszkiiem??
wiec pytanie??? czy podlega wymianie ? czy serwisowi ? , w tym momeńcie mam 170 tys. przebiegu
i nie wiem od czego zacząć. a instrukcje obsługi "książke" ma po holendersku .
niestety nie ma książki serwisowej , nie wiem co z łańcuszkiiem??
wiec pytanie??? czy podlega wymianie ? czy serwisowi ? , w tym momeńcie mam 170 tys. przebiegu
i nie wiem od czego zacząć. a instrukcje obsługi "książke" ma po holendersku .
-
lio
Ja mam teraz 250k km. Nie brzęczy, nic się nie dzieje. Olej wymieniany co 15k (teraz już co 10k). Ale jednak strach jest:) Już patrzyłem wstępnie na koszta, bo i tak mam do wymiany uszczelniacz na wale.... planuję powiązać obie akcje.... ale jeszcze nie wiem kiedy.
pytanie laika. Rozrząd kwalifikujący się do wymiany będzie hałasował cały czas, tzn. nieważne czy podczas jazdy czy na jałowym, czy silnik rozgrzany czy nie, prawda?
iwon44 napisał(a):Rozrząd kwalifikujący się do wymiany będzie hałasował cały czas, tzn. nieważne czy podczas jazdy czy na jałowym, czy silnik rozgrzany czy nie, prawda?
Tak
...ale z tego co się orientuję, to najpierw zacznie brzęczeć przy "zimnym" rozruchu. Ciągłe hałasy z okolicy rozrządu raczej określiłbym – 5 minut przed tragedią.
No i przy okazji mały update – aktualnie mam 276k km i nadal nic się nie dzieje z rozrządem. Prędzej ruda zje mi M3 niż rozrząd pójdzie:P
Panowie, zakupiłem kilka dni temu Mazdę 3 1.4 2004 w benzynie. Poprosiłem faceta, który mi robił przegląd, żeby zajrzał też do rozrządu i dał znać, jak to wygląda (auto ma 180 000 przebiegu). Ku mojemu zdziwieniu powiedział, że do wymiany jest pasek rozrządu. Tutaj pojawia się moje pytanie – czy występowały silniki 1.4 z paskiem zamiast łańcucha?
-
Kobiol
Kobiol napisał(a):Panowie, zakupiłem kilka dni temu Mazdę 3 1.4 2004 w benzynie. Poprosiłem faceta, który mi robił przegląd, żeby zajrzał też do rozrządu i dał znać, jak to wygląda (auto ma 180 000 przebiegu). Ku mojemu zdziwieniu powiedział, że do wymiany jest pasek rozrządu. Tutaj pojawia się moje pytanie – czy występowały silniki 1.4 z paskiem zamiast łańcucha?
Witam, również mam ten silnik i mimo,że nie słychać żadnych stuków mechanik mówił o wymianie kompletu łańcuch ze ślizgami, rolkami itp. cena ok 3000 zl, taka cena jest możliwa?

Jak to kolego Kobiol u ciebie wyglądało ? Najlepsze jest to, że nic nie dzwoni pod maską, nie ma różnicy w mocy tylko to,że na postoju auto trochę faluje na obrotach.
Wymieniał ktoś w ogóle łańcuch w 1.4?
- Od: 28 kwi 2014, 15:51
- Posty: 23
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 3
1.4l (84KM)
2004
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość