Witam wszystkich.
Potrzebuje porady, czy już ktoś z was zmieniał silnik w 6'ce.
Mój 1.8 bierze olej i zamiast pakować kasę w ten silnik pomyślałem czy nie lepiej wsadzić 2.0.
Wydaja mi się że mocowania silnika i skrzyni są te same. Co do wiązki silnika nie jestem pewien.
No i czy skrzynia się nie różni mocowaniem do silnika.
Mazda6 GG SWAP z 1.8 na 2.0
Strona 1 z 1
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
przełóż całość... tzn. silnik, skrzynia 6MT wiązka komp i zawieszenie przednie...
albo...
kup za grosze w UK drugą taką już z silnikiem 2.0
albo...
kup za grosze w UK drugą taką już z silnikiem 2.0
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
A jaka jest różnica w zawieszeniu przednim.
Z tego co kojarzę to wszystkie wahacze są takie samie różnica jest tylko w zaciskach bo 2.0 ma większe tarcze.
Z tego co kojarzę to wszystkie wahacze są takie samie różnica jest tylko w zaciskach bo 2.0 ma większe tarcze.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
Witam
Zawieszenie silnika jest takie same w 1.8 i 2.0.
Przednie zawieszenie też może się różnic średnicą tarcz / zaciskiem lub jego osadzeniem. Trzeba zmierzyć.
Półosie mogą zostać z 1.8.
Skrzynia biegów o ile fizycznie podejdzie to trzeba porównać przełożenia dla 1.8 i 2.0.
Na pewno będzie potrzebny komputer + komplet do odpalenia immo, klucze.
Jak dalej chcesz drążyć temat zapraszam na pw coś doradzimy.
Pozdrawiam
Zawieszenie silnika jest takie same w 1.8 i 2.0.
Przednie zawieszenie też może się różnic średnicą tarcz / zaciskiem lub jego osadzeniem. Trzeba zmierzyć.
Półosie mogą zostać z 1.8.
Skrzynia biegów o ile fizycznie podejdzie to trzeba porównać przełożenia dla 1.8 i 2.0.
Na pewno będzie potrzebny komputer + komplet do odpalenia immo, klucze.
Jak dalej chcesz drążyć temat zapraszam na pw coś doradzimy.
Pozdrawiam
- Od: 5 wrz 2014, 18:52
- Posty: 10
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mitsubishi ColtEVO 2.0T
lukaszrze napisał(a):Jak dalej chcesz drążyć temat zapraszam na pw coś doradzimy
a dlaczego na PW
Witam. Niestety znalazłem się w tym wątku że względu na to że po wywaleniu checka (wypadanie zapłonu na 3 cylindrze) i sprawdzeniu kompresji (4 bary na 3 cylindrze
) postanowiłem że zaglebie się w temat SWAPu silnika właśnie z 1.8 na 2.0.
Czy tak jak kolega pisał wcześniej że wystarczy zmienic goły silnik oraz komputer i stacyjkę
Czy cały osprzęt jest ten sam ? Wtryski ? Wiązka ? Sprzęgło ?
I jak ze skrzynią biegów ? W 2.0 w przedlifcie jest 5 biegowa, czy jest to ta sama co w 1.8 i mogę ją bez problemu zostawić ?
Czy tak jak kolega pisał wcześniej że wystarczy zmienic goły silnik oraz komputer i stacyjkę
Czy cały osprzęt jest ten sam ? Wtryski ? Wiązka ? Sprzęgło ?
I jak ze skrzynią biegów ? W 2.0 w przedlifcie jest 5 biegowa, czy jest to ta sama co w 1.8 i mogę ją bez problemu zostawić ?
DeviS napisał(a):Witam. Niestety znalazłem się w tym wątku że względu na to że po wywaleniu checka (wypadanie zapłonu na 3 cylindrze) i sprawdzeniu kompresji (4 bary na 3 cylindrze) postanowiłem że zaglebie się w temat SWAPu silnika właśnie z 1.8 na 2.0.
Dopytam tylko czy zapłon wypada Ci zawsze? Na benzynie i na LPG?
Masz lubrykację w instalacji lpg?
Wcześniej jak kasowalem błąd, wyskakiwał na drugi dzień. Teraz wyskakuje ponownie po 5 minutach czyli cały czas mam teraz wypadanie zapłonu
Tak, benzyna i LPG to samo
. Zapewne zawór wypalony
Nie mam lubryfikacji, podobno jest to efekt placebo który tylko daje spokój psychiczny że jednak masz coś takiego założonego
Na gazie mam przeplatana 110k km także sporo, instalacja zawsze była dobrze wyregulowana, zapewne spóźniłem się z regulacja zaworów i to było przyczyną dzisiejszego stanu 
Namówiłeś mnie na sprawdzenie luzów zaworowych 
Kupiłem auto z instalacją lpg prawie od samego początku, a teraz ma 200 tyś. nie wiem ile pomogła w tym lubryfikacja, ale jeszcze jeździ. Na benzynie idealnie, na gazie szarpie i raz na parę dni wypadnie zapłon, ale pocieszam się, że co najwyżej powymieniam połowę instalacji gazowej i będzie ok.
Nie wiem czy szarpałbym się ze swapem silnika, tym bardziej na inny, takie koszty że lepiej chyba auto zmienić... Powodzenia!
Kupiłem auto z instalacją lpg prawie od samego początku, a teraz ma 200 tyś. nie wiem ile pomogła w tym lubryfikacja, ale jeszcze jeździ. Na benzynie idealnie, na gazie szarpie i raz na parę dni wypadnie zapłon, ale pocieszam się, że co najwyżej powymieniam połowę instalacji gazowej i będzie ok.
Nie wiem czy szarpałbym się ze swapem silnika, tym bardziej na inny, takie koszty że lepiej chyba auto zmienić... Powodzenia!
Ostatnio edytowano 27 sty 2017, 19:55 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
No niestety ale także po regulacji zaworów Madzia myli paliwo z olejem i wciąga go 0,5L na 1000km
Przed regulacja nie brała nic, dlatego to jest bardzo zaskakujące
Bo jeśli to wina pierscieni w takim razie sam remont głowicy do końca nie rozwiąże moich problemów 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6