Czateria...cd
Warto sprawdzić czy któraś śruba się nie poluzowała nim zacznie się kombinacje z wyważaniem.
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Wieki temu jak miałem Nysę i ojciec z braciakiem kiedyś pojechali nią do Łodzi, to myśleli po jakichś 10km że mają kapcie tak zaczęło rzucać przodem.
Okazało się że jedno koło trzymało się na jednej mocno dokręconej śrubie, dwie były luźne a dwie zniknęły..... Druga trzymała się na dwóch, reszta była luźna. Od tamtej pory zacząłem okresowo sprawdzać czy śruby trzymają....
Okazało się że jedno koło trzymało się na jednej mocno dokręconej śrubie, dwie były luźne a dwie zniknęły..... Druga trzymała się na dwóch, reszta była luźna. Od tamtej pory zacząłem okresowo sprawdzać czy śruby trzymają....
brii napisał(a):Warto sprawdzić czy któraś śruba się nie poluzowała nim zacznie się kombinacje z wyważaniem.
Dziś sprawdziłem i wszystko jest dokręcone. Czwartek będę miał luźniejszy to pokombinuje z podmianką przód-tył sprawdzę też czy równo przylegają felgi do piast i czy nie ma syfu od wewnątrz felgi.
Wyjdź przed budynek, zaraz będę tam przejeżdżał 
JohnnyB napisał(a):mi auto po kilku miesiącach brzydnie.....ot jak do tej pory śmigam tylko pospolitymi wozidłami....
Jest na to prosty sposób. Tak samo jak z tym, że przestaje jechać. Raz na kilka miesięcy wypożycz sobie jakieś Sandero i potem wróć do swojego
Ja od 3 dni jeżdżę Volvo bo warunków nie ma, a mam czym jeździć po śniegu to Volvo na letnich
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Jak wcześniej już przywykłem do auta to po kilku tygodniach przerwy robi robotę

Dziś byłem u wulkanizatora i postawił diagnozę trzęsiawki kierownicy – początki nieoperacyjnego guzu lewej przedniej opony
wywaliłem ją na tył i kierownica wróciła do normy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości