Mazda 323F BA Z5 '94 vel. Fasolka
Panowie, nie mogę coś na forum się doszukać – poratujcie proszę linkiem albo informacją na temat, co bym potrzebował do zmiany rozstawu śrub u siebie? Same piasty czy zwrotnica + piasta?
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
honda2911 dzięki 
A jeżeli mam bębny z tyłu? Dystanse czy zmiana na heble z GT całości – czyli tarcze?
A jeżeli mam bębny z tyłu? Dystanse czy zmiana na heble z GT całości – czyli tarcze?
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
honda2911 dzięki
Nie wiesz, czy gdzieś na forum jest już jakaś fotorelacja z takiej przekładki?
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
U siebie zmienialem bebny na tarcze z BG GT. Jak masz jakies pytania to wal śmiało. Zwrotnice z zaciskami podchodzą plug&play. Co więcej możesz nawet przełożyć piasty z łozyskami z bebnow na zwrotnice z tarcza bo pasuje. Musisz tylko wymienić linki ręcznego i przewody hamulcowe na takie od BA 2.0 V6
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 dzięki
Podeślę zaraz PW
Podeślę zaraz PW
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Dawno nic nie wrzucałem, dlatego że nic nie było więcej do roboty
ale w ostatnich tygodniach:
– nowa chłodnica Nissens
– końcówki drążków Lemforder
– sworzeń ze strony kierowcy
– halogeny w zderzak z przodu

WP_20160823_002
Zakupiłem również takie listwy, ale brakuje mi tych uszczelek wokół nich:

– nowa chłodnica Nissens
– końcówki drążków Lemforder
– sworzeń ze strony kierowcy
– halogeny w zderzak z przodu




Zakupiłem również takie listwy, ale brakuje mi tych uszczelek wokół nich:

- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Mały update, dawno się nic nie działo 
Fasolka śmiga aż miło, łyka kolejne kilometry
Na jesieni została nawoskowana, coby zima nie była taka straszna
Jak ktoś ma ochotę, to więcej tutaj:
http://kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?f=249&t=28139
Wczoraj została wymieniona miska olejowa, wreszcie czysto
A tak się prezentuje

Fasolka śmiga aż miło, łyka kolejne kilometry
Na jesieni została nawoskowana, coby zima nie była taka straszna
Jak ktoś ma ochotę, to więcej tutaj:
http://kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?f=249&t=28139
Wczoraj została wymieniona miska olejowa, wreszcie czysto
A tak się prezentuje

- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Pochwalam, u mnie też będzie niżej z tą różnicą, że nie 30mm tylko 35mm. Różnica niewielka.
Sprężynki też H&R tylko 29978VA
Mam też pytanie przy okazji? Może ktoś wie jak będą się sprawować z oryginalnymi amortyzatorami gazowymi?
Sprężynki też H&R tylko 29978VA
Mam też pytanie przy okazji? Może ktoś wie jak będą się sprawować z oryginalnymi amortyzatorami gazowymi?
Pud3L no i elegancko ^^ U mnie jak widać, dosyć wysoko stoi... i trzeba coś z tym zrobić 
No nie powinno mieć problemów, poza tym, że amor będzie pracować w mniejszym zakresie. Ja zostawiam te co mam, nie szukam o krótszym skoku.
@Update z dzisiaj – przegląd zaliczony
Mam też pytanie przy okazji? Może ktoś wie jak będą się sprawować z oryginalnymi amortyzatorami gazowymi?
No nie powinno mieć problemów, poza tym, że amor będzie pracować w mniejszym zakresie. Ja zostawiam te co mam, nie szukam o krótszym skoku.
@Update z dzisiaj – przegląd zaliczony
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Fajna Madzia, miałem kiedyś taką lecz w kolorze bordo! 
- Od: 15 sty 2017, 10:07
- Posty: 33
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2003r
Pud3L no i elegancko
Masz fotę jak siadła?
U mnie wymiana na koniec lutego, razem z rozrządem i wymianą uszczelniaczy, planowanie, honowanie itd.
Część gratów już jest:
– pompa wody GMB
– komplet rozrządu INA
– pasek ContiTech

I do zabawy z głowicą:
– uszczelka pokrywy zaworów: oryginał OE MAZDA
– uszczelniacze wałków rozrządu: oryginał OE MAZDA szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego: OE MAZDA


I jeszcze dojdą na łożyska McPhersonów z przodu...
U mnie wymiana na koniec lutego, razem z rozrządem i wymianą uszczelniaczy, planowanie, honowanie itd.
Część gratów już jest:
– pompa wody GMB
– komplet rozrządu INA
– pasek ContiTech

I do zabawy z głowicą:
– uszczelka pokrywy zaworów: oryginał OE MAZDA
– uszczelniacze wałków rozrządu: oryginał OE MAZDA szt x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego: OE MAZDA


I jeszcze dojdą na łożyska McPhersonów z przodu...
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Łańcuch między wałkami będziesz wymieniał czy były Z5 bez paska rozrządu na samym łańcuchu?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 będę wymieniał, głowica idzie out, robimy uszczelniacze itd. to i łańcuch od razu zmienię, żeby nie było później niespodzianek 
I czekam na paczkę z:


I czekam na paczkę z:
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
rafał88 tak tak, to jasne 
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości