Mazda6 GH LF 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary
Zrobiłem takie coś w Colcie. Super sprawa. W przyszłym miesiącu mnie też to czeka 



No to pare sezonow masz spokoj...chyba juz wszystko porobiles?...fotelik z tylu juz zamontowany?☺
- Od: 11 sty 2016, 19:34
- Posty: 100
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 Liftback 2.0 Benzyna 147 KM, 2007 rok.
Dawno tu nie zaglądałem. Pewnie dlatego że mazda dzielnie pokonuje kolejne kilometry i w zasadzie w sezonie zimowym za wiele się nie dzieje. W lutym planuje przegląd (wymiana oleju w silniku i skrzyni, wymiana filtrów oraz czyszczenie przepustnicy). Czeka mnie również wykupienie ubezpieczenia na kolejny rok, ciekawe jak to będzie po nowych stawkach.
Nie było jeszcze okazji do zaprezentowania mazdy na zimowych kapciach więc poniżej kilka zdjęć.
Nie było jeszcze okazji do zaprezentowania mazdy na zimowych kapciach więc poniżej kilka zdjęć.
- Załączniki
-
-
-
-
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
kciuku88 napisał(a):Witam wszystkich Klubowiczów,
Nadszedł czas żeby przedstawić Wam mój nowy nabytek. Auto tak jak poprzednie kupiłem od Andrzeja z Car Pasji pod koniec lutego 2016 roku. Z usługi jestem bardzo zadowolony. Auta szukaliśmy około miesiąc czasu. Andrzej auto znalazł w Szwecji. Poprzednim właścicielem była kobieta i zostawiła je w rozliczeniu w ASO Mazda. Mazda była regularnie serwisowane w ASO i ma oryginalny lakier.
Mazda 6 GH
Silnik: 2.0 benzyna 155 KM
Wersja nadwozia: Kombi
Wersja wyposażenia: 90th Anniversary
Rok produkcji: 2010 (pierwsza rejestracja 2011)
Przebieg w momencie zakupu: 91 000 km
Aktualny przebieg: 105 000 km
Kolor: Stormy Blue
Wyposażenie:
– ABS, TC, DSC
– 8 poduszek powietrznych
– pół skórzana tapicerka
– 4 elektryczne szyby
– Elektrycznie składane i podgrzewane lusterka
– Climatronic dwustrefowy
– Czujnik deszczu
– Czujnik światła
– halogeny przeciwmgielne
– zestaw głośnomówiący bluetooth
– System nagłośnienia BOSE- MP3
– Tempomat
– Multimedialna kierownica
– Centralny zamek z pilotem
– Immobilizer
– Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
– Otwieranie i zamykanie szyb z pilota
– System isofix
– Dzielona tylna kanapa
– Komputer pokładowy
– Podgrzewany fotel kierowcy i pasażera
– Podłokietnik z przodu i z tyłu
– Skórzana kierownica
– Światła przeciwmgłowe
– Bi-ksenony skrętne ze spryskiwaczami
– Wspomaganie kierownicy
– Lusterko wsteczne fotochromatyczne
– 17' aluminiowe oryginalne felgi (opony letnie 215/50/17)
– 16' aluminiowe oryginalne felgi (opony zimowe 205/55/16)
– aluminiowe nakładki na pedały
– hak holowniczy odpinany- Thule
– system wspomagający ruszanie na wzniesieniu
Pewnie o czymś zapomniałem ale nie sposób wszystkiego zapamiętać.
Po zakupie auta został zmieniony olej, filtry, napinacz paska, świece, komplet tylnych tarcz i klocków. Kupiłem również komplet dywaników gumowych oraz matę do bagażnika.
Z pierwszych modyfikacji, które wykonałem było:
– założenie końcówek wydechów (Buzzer- średnica 91mm)
– Przyciemnienie tylnych szyb (auto szyby Rzeszów)
– wymiana żarówek na ledowe we wnętrzu
– wymiana żarówek na ledowe w postojówkach
Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
Panowie,
mam szybkie pytanie. Planuję kupić nowe opony na lato. Fabrycznie na felgach mam zamontowany rozmiar 215/50R17. Chcę założyć 205/50R17 bo jest dość znaczna różnica w cenie. Moje pytanie brzmi. Czy mogę założyć taki rozmiar? Jaki to będzie miało wpływ na komfort podróżowania i spalanie. No i proszę o podpowiedź czy jest sens zmieniać rozmiar opony.
mam szybkie pytanie. Planuję kupić nowe opony na lato. Fabrycznie na felgach mam zamontowany rozmiar 215/50R17. Chcę założyć 205/50R17 bo jest dość znaczna różnica w cenie. Moje pytanie brzmi. Czy mogę założyć taki rozmiar? Jaki to będzie miało wpływ na komfort podróżowania i spalanie. No i proszę o podpowiedź czy jest sens zmieniać rozmiar opony.
- Od: 26 wrz 2012, 15:45
- Posty: 170
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 Benzyna 155KM 90th Anniversary 2011 rok
Jest to za mały rozmiar do do tego samochodu według mnie 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
W GG na 205 słabo się jeździ, a co dopiero w GH, zdecydowanie 215.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Eee tam gadacie głupoty, ja miałem w GG 205/50/17 i to był kompromis, będę polecał ten rozmiar, na nasze polskie drogi jest bardzo dobry. W M3 na lato również mam takowe.
-
makmarc
205/50R17 to bardzo dobry rozmiar do M6 GG sam mam i bardzo sobie chwalę, ale do GH kierowałbym sie ku 225 lub 215 optymalnie.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
205/50R17 ma mniejszą średnicę niż 215/50R17. Będzie gorzej wyglądać, bardziej przekłamywać na prędkościomierzu, itd. Pomijam kwestię homologacji rozmiaru.
Cóż, powiedziało się A, trzeba powiedzieć B
Cóż, powiedziało się A, trzeba powiedzieć B
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
wumpscut napisał(a):Cóż, powiedziało się A, trzeba powiedzieć B
To ja powiem C – mam 205/55/16. Z racji, iż miałem na stanie felgi 16", zrobiłem renowację i zakupiłem Nokiany. Fakt, przekłamania licznika może i są dość sporawe, ale pilnuję tego. Poza tym fenomen różnicy cen "5" w profilu robi swoją robotę.
Imho dziwacznie mi się jeździ na setupie zimowym. Mam takie wrażenie jakbym nie czuł auta.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):To ja powiem C
Raczej też nie powiedziałeś B ;–)
Bardzo proszę, nie odbierzcie tego źle, ale stać nas na kawał fajnego auta jakim jest GH, na końcówki wydechów, detailing czy olej z górnej półki, więc tak trochę "przypałowo" szukać oszczędności w rozmiarach opon.
Może "nieczucie" auta jest – przynajmniej częściowo – spowodowane tym, że porusza się ono na kołach o mniejszej średnicy niż przewidzieli to inżynierowie odpowiedzialni za zawieszenie auta.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
wumpscut napisał(a):Bardzo proszę, nie odbierzcie tego źle, ale stać nas na kawał fajnego auta jakim jest GH, na końcówki wydechów, detailing czy olej z górnej półki, więc tak trochę "przypałowo" szukać oszczędności w rozmiarach opon.
Rozmiar jest adekwatny do rozmiaru felg. Różnica wynika tylko i wyłącznie ze średnicy koła. To w końcu średnica koła wpływa na zachowanie się auta czy szerokość opon, bo nie bardzo rozumiem?
W kwestii "nieczucia" powątpiewałbym, z racji, iż od 16" po 18" jeździłem w różnych średnicach i odczucie było podobne w kwestii tej samej skali, czyli np. 18" z kołem 225/45 a 225/40 zachowywał się identycznie. Najgorzej czuję się przy mniejszych szerokościach opon.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
zelka napisał(a):Rozmiar jest adekwatny do rozmiaru felg.
Ok, ale nie do auta. Wszyscy wiemy, że do 16" opona powinna mieć rozmiar 205/60 a nie 205/55.
Nie wiem co ma większy wpływ na Twoje nieczucie auta. W porównaniu do opon letnich przesiadasz się jednocześnie na opony zdecydowanie węższe i o mniejszej średnicy.
- Od: 7 lip 2016, 16:37
- Posty: 629 (6/21)
- Skąd: Wieleń nad Notecią
- Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości