Mazda3 2.0 – Jaką instalację założyć?
Ok 2 stycznia jestem umówiony na instalację, co do dotrysku to podobno 4 kliknięcia w programie tak więc luz. Gaz będę zakładał w Warszawie w firmie DarMil ktoś jakieś opinie o nich słyszał? Narazie znajomi którzy tam robili zadowoleni ale żaden nie ma Mazdy
Pzdr
Jak warsztat twierdzi że musi zastosować dotrysk przy 3500 obrotów to wygląda to co najmniej dziwnie.
Dotrysk przy 5000 albo 6000 obrotów to nie wzbudzałoby zdziwienia ale przy 3500 jak najbardziej jest to dziwne.
Wskazuje na używanie niewłaściwych albo tanich elementów , głownie wtryskiwaczy i reduktora.
Każdy ma swój rozum , Ty masz swój, życzę szczęścia przy jeździe na gazie bo wiem że będzie Ci za jakiś czas potrzebna, bardzo.
Dotrysk przy 5000 albo 6000 obrotów to nie wzbudzałoby zdziwienia ale przy 3500 jak najbardziej jest to dziwne.
Wskazuje na używanie niewłaściwych albo tanich elementów , głownie wtryskiwaczy i reduktora.
Każdy ma swój rozum , Ty masz swój, życzę szczęścia przy jeździe na gazie bo wiem że będzie Ci za jakiś czas potrzebna, bardzo.
- Od: 27 paź 2016, 15:36
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 1.6 benzyna 2004
Witam instalacja założona 
Reduktor : LPG Drago Grande do wtrysku ( do 200KM)
Wtryskiwacze: I-Plus ARCO (dysze I_PLUS ARCO d=2,4 mm
Komputer sterujący : Exclusive STELLA
Wlew w klapce
Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy po 1000 – 1500 km jak to się będzie układało Pzdr
Reduktor : LPG Drago Grande do wtrysku ( do 200KM)
Wtryskiwacze: I-Plus ARCO (dysze I_PLUS ARCO d=2,4 mm
Komputer sterujący : Exclusive STELLA
Wlew w klapce
Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy po 1000 – 1500 km jak to się będzie układało Pzdr
fakt, są producenci, którzy mają np. sieć ogólnopolską warsztatową i gwarancję ogólnopolską. wtedy co by się nie działo, masz spokojną głowę. ja np. mam założoną instalację w takiej sieci. Elpigaz znany bardziej jest z produkcji zbiorników niż sterowników, ale nie ma co siać czarnowidztwa.
Dokładnie tak ma elpigaz z tego co mówił mi gazownik w razie awarii mogę podjechać do jednego z ich partnerskiego warsztatu a według ich mapy jest ich sporo co najmniej po 3 na województwo. Tak więc tragedii nie ma 
Witam. Dopiero co odebrałem autko:
Sterownik: Stag Qbox
Reduktor: AC R01
Listwa wtryskowa: ACW01
Zbiornik: STAKO 43 litry
Dotrysk benzyny dopiero powyżej 4000 obrotów.
Co do lubryfikacji to ponoć tylko po to żeby więcej wydać.
Póki co zrobiłem ze 20km więc ciężko oceniać
Sterownik: Stag Qbox
Reduktor: AC R01
Listwa wtryskowa: ACW01
Zbiornik: STAKO 43 litry
Dotrysk benzyny dopiero powyżej 4000 obrotów.
Co do lubryfikacji to ponoć tylko po to żeby więcej wydać.
Póki co zrobiłem ze 20km więc ciężko oceniać
- Od: 6 cze 2017, 16:21
- Posty: 2
- Auto: Mazda 3 BK '05 2.0
adrinek napisał(a):Witam instalacja założona
Reduktor : LPG Drago Grande do wtrysku ( do 200KM)
Wtryskiwacze: I-Plus ARCO (dysze I_PLUS ARCO d=2,4 mm
Komputer sterujący : Exclusive STELLA
Wlew w klapce
Pierwsze wrażenia pozytywne zobaczymy po 1000 – 1500 km jak to się będzie układało Pzdr
Przegląd po 15 tyś zrobiony
Spalanie przy spokojniej jeździe ok 10 L jak się pedał dociśnie
Ogólnie pozytywnie można śmiało polecić Pzdr
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości