Czateria...cd
Kurde Gdzie wy mieszkacie.....
U mnie pokazuje termometr -8. W nocy chyba zatrzymał się na -14.
Zjem śniadanie i karne się autami, w sumie jeden i tak muszę zatankować.
U mnie pokazuje termometr -8. W nocy chyba zatrzymał się na -14.
Zjem śniadanie i karne się autami, w sumie jeden i tak muszę zatankować.
..::Born To Rise Hell::..
Grzyby napisał(a):-22
Ciekawe ile klekotów jutro zostanie na parkingach
Tyle samo ile benzyn z niesprawnymi aku. U mnie jak na razie zawiodła benzynowa Ibiza i to przy znacznie mniejszych mrozach.
Dziwnie? W miejscu klamki wewnetrznej. Tyle, że drzwi tylne przymarzly i nie dały się otworzyć. Przednie uszczelki są nasmarowane i nie przymarzają. Śnieg był na wycieraczce miejsca pasażera. Nie zginęło nic, bo nie ma nic wartościowego w aucie.

Dla zwycięzcy uścisk ręki Bimbaka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Beny napisał(a):Mazdy odpaliły w tym jeden Ditd
To gratulacje bo ten silnik naprawdę potrzebuje duużo prądu
Mój aku się poddał i teraz ładuje się w ciepełku, po odszyfrowaniu wychodzi że jest z września 2013 więc taki stary nie jest i nie służyły mu codzienne niedoładowania. Bosch S5 77Ah 780A ile powinien się ładować? mam od kumpla jakiś prostownik o nazwie Lelek ale chyba jest coś z nim nie tak bo ładuje 20V

Neonixos666 napisał(a):Bosch S5 77Ah 780A ile powinien się ładować? mam od kumpla jakiś prostownik o nazwie Lelek ale chyba jest coś z nim nie tak bo ładuje 20V
Ładuje się prądem... tak na szybko... 10h przy prądzie ładowania 7,7A
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
loockas napisał(a):sq2jul napisał(a):uścisk ręki Bimbaka
Nie, dziękuję. Wiem co robi tymi rękami i wiem też, że ich po tym wszystkim nie myje.
Podobno statystycznie, 6 razy w roku ściskamy rękę kogoś kto niedawno zmarszczył.
Schab odpalił ale u nas było tylko -15, w ciągu dnia nie widziałem mniej niż -11. Opłukałem dolną część auta na myjce żeby nową sól wozić a nie starą i rozkusz wodny ślicznie mi zamarzł na szybach a innym nie myjącym jakoś nie.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Ja podłączyłem przed chwilą. Prostownik 6A pokazuje ladowanie rzedu1-1,5A i słychać już po kilkunastu minutach reakcje w akumulatorze. Oko akumulatora twierdzi że jest w dobrym stanie. Ale kręcił dziś z dużym oporem. Ale to pewno przez opory wewnętrzne silnika, a olej jeden z lepszych z pewnego źródła. Co by było gdyby znajdował tam się mazut z hipermarketowych półek. Już chyba większych mrozów nie będzie ale asekuracyjnie podladuje.
i to powiem Ci ze odpalił z taką łatwością jakby wcale mrozu nie było.Neonixos666 napisał(a):Beny napisał(a):
Mazdy odpaliły w tym jeden Ditd
To gratulacje bo ten silnik naprawdę potrzebuje duużo prądu
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8675 (86/81)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Alfa poległa, ale było blisko. Podejrzewam, że to w głównej mierze jest spowodowane tym wczorajszym, kilkukilometrowym wojażem. Choć ja nie wiem, czy tam jeszcze oryginalny aku nie siedzi. Jutro podładuję (wziąłem Mazdę ojca
), drugi raz padnie to wpada nowy aku.
u mnie DITD odpala bez roznicy czy teraz jest -23 czy w lecie 
- Od: 7 sty 2017, 16:44
- Posty: 33
- Skąd: Podkarpacie RDE
- Auto: Mazda 626 V GF 2.0DITD po lifcie, 2002r 81KW,110 KM,HATCHBACK250000 km,Średnie spalanie (cykl mieszany) 5,2 l/100kmSpalanie w trasie (na autostradzie) 4,5 l/100km,Opony podstawowe 195/60 R15,aktualnie jeszcze corolla e9 1989r 1.8D ,poprzedni samochód; honda accord 2.0TD 1997 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości