Brak mocy powyżej 3,5k po zamoczeniu silnika.
Ile chcesz za nią?
Nie wiem, żal mi się nią rozstawać
. Wolałbym ją zrobić, ale powoli tracę nadzieję. Nadmieniam przy okazji, że ma wgniecione drzwi kierowcy, ktoś walnął na parkingu i sobie pojechał oraz 3 małe wgniecenia z na tylnej klapie. Opadły mi opuszczane drzwi garażowe, a auto stało nie do końca wprowadzone. 
Tak to jest ten. A błędy sprawdzales? Jeśli ten czujnik jest uszkodzony to na pewno komputer wyświetli błąd.
niekoniecznie wyświetli błąd...komp wyświetli jeśli jest zwarcie lub obwód otwarty ale jeśli daje informacje błędna tzn zamiast np 20 stopni to 80 to już błędu nie ma..nie ma się co sugerować błędami bo jeśli tak by było i wymienial bym to co mi komputer diagnostyczny pokazuje to dawno zwiną bym intetes☺...a brak ssania i dobór paliwa jest uzależniony najczęściej od temperatury...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
No to niech sprawdzi rezystancję tego czujnika. W książce jest podane jaka wartość przy jakiej temperaturze.
Podaję wartości
20°C 2.2-2.7kΩ
80°C 0.3-0.4kΩ
Podaję wartości
20°C 2.2-2.7kΩ
80°C 0.3-0.4kΩ
Oki, mogę to sprawdzić, ale tak jak pisałem ssanie już jest. Andrzej podasz mi wartości jakie powinna podawać moja przepustnica, przy okazji to zmierzę i wyeliminuję Twoje wcześniejsze podejrzenie? Moja przepustnica to Z9 z mitsubishi.
Po tym genialnym pomyśle z myciem mi strzelił. Nie będę zakładał żadnej sekwencji, bo nie umiem. Gaz z blosem założyłem sam w garażu i jakoś to chodzi. Nie ma co na niego narzekać. Sekwencja to już za trudna sprawa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości