Problem z odpaleniem madzi :(

Postprzez triger » 18 gru 2016, 08:56

Witam wszystkich :)
Jako że jestem tu nowy, i choć sporo czasu poświeciłem na przeczytanie tu postów postanowiłem mimo wszystko założyć nowy temat z racji nie spotkania podobnego przypadku.

Mianowice mam Mazde 323f BJ 2.0 DITD która ma taki problem gdy postoi kilka godzin żeby ją odpalić najpierw musze przekrecić kluczyk w stacyjce do pozycji zapłon i poczekać 15 min – 20 min. Następnie autko odpala od strzału. Dziwne jest to że na początku myślałem że świece robią mi psikusa więc wymieniłem na nowe, a tu dalej lipa. Bawiąc się całą sytuacją wyczaiłem że jak poleje filtr paliwa gorącą woda to tez auto odpala od razu choć filtr paliwa również wymieniłem na nowy. Czytając różne posty wczesniej itd doczytałem się że może to być hmm któryś z elektrozaworów na pompie Denso i tak sobie myśle czy to nie bedzie SCV. Zanim auto przestało odpalać przed wyżej wymienioną procedurą (bo tak to jeżdzi cały czas) zdażyło mi się że podczas jazdy mazda poprostu zgasła i trzeba było 2 – 3 razy zakręcić zeby silnik znów zapalił. Hmm powoli kończą mi się już pomysły a że mimo pracy z WIELKIMI mechanikami na codzień każdy mówi mi coś innego stąd prośba do Was forumowiczów o jakieś pomysły lub możliwość rozwiązań
triger
 

Postprzez tadziol » 18 gru 2016, 16:17

Skoro "wielcy" mechanicy nie dali rady to chyba nic tu po nas.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 18 gru 2016, 23:04

a czy ktoś sprawdzał przekaźniki pod maską?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez triger » 22 gru 2016, 12:11

Nie nikt nie sprawdzał przekaźnika, a czytałem ze też może być przyczyną. Niestety nie wiem który to jest i gdzie

Dopisano 22 gru 2016, 11:36:

I przepraszam za wielkich mechaników. Miałem po prostu na myśli fakt że większość gdy tylko usłyszała objawy twierdziła ze to pompa. Hmm moim zdaniem bardziej osprzęt pompy bo jak już auto odpali to nie ma problemu. No cóż zdam się chętnie na opinie forumowiczów
triger
 

Postprzez Neonixos666 » 22 gru 2016, 15:25

triger napisał(a):Nie nikt nie sprawdzał przekaźnika, a czytałem ze też może być przyczyną. Niestety nie wiem który to jest i gdzie


B5B4 w skrzynce pod maską.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez triger » 22 gru 2016, 15:48

A jak go sprawdzić najlepiej?
triger
 

Postprzez dzaper » 22 gru 2016, 17:36

Witam. Sprubuj wyczyścić wszystkie masy. Klemy czyste?
Obejzyj dokładnie pompę. Z tego co się orientuje to te czujniki pompy jak się zepsuja to cieknie z nich ropa. Jeden jest pod pompą jak on cieknie to ropa migruje po wiasce elektrycznej wypływa nawet do komputera. W Premacy jest pod dywanikem na nogi pasazera. Niewiem czy to pomoże ale myślę że warto spróbować. Warto umyć przy okazi wymyśliłem styki w ftyczkach.

Dopisano 22 gru 2016, 17:39:

Witam. Sprubuj wyczyścić wszystkie masy. Klemy czyste?
Obejzyj dokładnie pompę. Z tego co się orientuje to te czujniki pompy jak się zepsuja to cieknie z nich ropa. Jeden jest pod pompą jak on cieknie to ropa migruje po wiasce elektrycznej wypływa nawet do komputera. W Premacy jest pod dywanikem na nogi pasazera. Niewiem czy to pomoże ale myślę że warto spróbować. Warto umyć przy okazi wymyśliłem styki w ftyczkach.
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2015, 21:06
Posty: 75 (10/1)
Skąd: Żywiec
Auto: Mazda premancy 2.0

Postprzez waskimazda » 26 gru 2016, 13:02

ciekawe czy to nie jest jakis czujnik temperatury bo jak przekrecisz kluczyk i go trzymasz to swiece grzeja i gdy polejesz goraca woda filter tez zapali nie wiem nie znam sie ;)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2016, 12:04
Posty: 129 (1/0)
Auto: mazda 323f 2.0 ditd 2003r
VW Polo 6r 1.6TDI 90KM 13r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323