Po wymianie paska rozrzadu – happy
Strona 1 z 1
na wstepie dodam ze ostatni silnik za jaki sie zabralem to byl simson 50cm – rozebralem go na elementy pierwsze wyczyscilem i zlozylem dla sportu – niestety przejechal 200km i sie rozpadl /sic/
dzis juz po wymianie paskow w mojej madzi – za operacje zabralem sie sam mimo przestrog ze bez doswiadczenia bedzie ciezko – wymienilem tylko sam pasek – bez rolek, napinacza itp (przy okacji tez klinowe)
wydrukowalem z manuala 5 skromnych stron i utonolem w kanale sasiada na 22h ! (od 21:00-19:00)
to byla menczarnia – dojscie do niektorych srub jest przej$#^%.
kilka drobnych uwag dla potomnych – nie rozkrecac weza cisnieniowego od pompy wspomagania... niepotrzebnie ucieklo mi 400ml plynu/oleju i zasyfilo wszystko
mozna odkrecic po prostu cala pompe i z wezami przelozyc w inne miejsce
delikatnie sciagajac pokrywe zaworow mozna uratowac orginalna uszczelke i zalozyc ja potem na smarze i silikonie termo-odpornym (czarny szary czerwony)
do teraz nie wiem jak dziala naciagacz paska rozrzadu – po dlugich bojach zostawilem w takim polozeniu jak byl przed demontarzem – niestety pasek byl luzny (nie wiem czy to sie samo naciaga czy co?) – tak czy siak po operacji przetestowalem extremalnymi redukcjami na wysokich obrotach i nie przeskoczyl
odkrecenie kola na wale to tez kombinatorstwo – trzeba wymyslec blokade
ja wziolem 30cm grubego plaskownika przewiercilem wiertlem 8mm na koncu wkrecilem w jeden otwor na kole i zablokowalem w ten sposob cale kolo o polos i klucz nasadowy wsadzony w centralna srobe wkrecana w wal (klucz nasadowy tylko na dluuuuuugiej przejsciuwce (taka z tesco nie wystarczy /hehehehe/) zeby wyjsc poza obrys samochodu – calosc jest piekielnie mocna zakrecona i chyba nawet na jakims kleju)
duzo tez meczylem sie z ustawieniem znakow na rolkach – zawsze wychodzilo pol zeba w jedna albo w druga – uznalem ze to przez ten srednio naciagniety pasek i zostawilem
tyle na goraco – jak sie rozpadnie to dam znac
zdjatek niestety nie mialem czym robic
dzis juz po wymianie paskow w mojej madzi – za operacje zabralem sie sam mimo przestrog ze bez doswiadczenia bedzie ciezko – wymienilem tylko sam pasek – bez rolek, napinacza itp (przy okacji tez klinowe)
wydrukowalem z manuala 5 skromnych stron i utonolem w kanale sasiada na 22h ! (od 21:00-19:00)
to byla menczarnia – dojscie do niektorych srub jest przej$#^%.
kilka drobnych uwag dla potomnych – nie rozkrecac weza cisnieniowego od pompy wspomagania... niepotrzebnie ucieklo mi 400ml plynu/oleju i zasyfilo wszystko
mozna odkrecic po prostu cala pompe i z wezami przelozyc w inne miejsce
delikatnie sciagajac pokrywe zaworow mozna uratowac orginalna uszczelke i zalozyc ja potem na smarze i silikonie termo-odpornym (czarny szary czerwony)
do teraz nie wiem jak dziala naciagacz paska rozrzadu – po dlugich bojach zostawilem w takim polozeniu jak byl przed demontarzem – niestety pasek byl luzny (nie wiem czy to sie samo naciaga czy co?) – tak czy siak po operacji przetestowalem extremalnymi redukcjami na wysokich obrotach i nie przeskoczyl
odkrecenie kola na wale to tez kombinatorstwo – trzeba wymyslec blokade
ja wziolem 30cm grubego plaskownika przewiercilem wiertlem 8mm na koncu wkrecilem w jeden otwor na kole i zablokowalem w ten sposob cale kolo o polos i klucz nasadowy wsadzony w centralna srobe wkrecana w wal (klucz nasadowy tylko na dluuuuuugiej przejsciuwce (taka z tesco nie wystarczy /hehehehe/) zeby wyjsc poza obrys samochodu – calosc jest piekielnie mocna zakrecona i chyba nawet na jakims kleju)
duzo tez meczylem sie z ustawieniem znakow na rolkach – zawsze wychodzilo pol zeba w jedna albo w druga – uznalem ze to przez ten srednio naciagniety pasek i zostawilem
tyle na goraco – jak sie rozpadnie to dam znac
zdjatek niestety nie mialem czym robic
pojemność silnika (cm^2)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
------------------------------------------------- x 200 = IQ posiadacza pojazdu
średnica wydechu (mm) x głośność (dB)
Żartujesz chyba sobiebucz napisał(a):wydrukowalem z manuala 5 skromnych stron i utonolem w kanale sasiada na 22h

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
bucz napisał(a):do teraz nie wiem jak dziala naciagacz paska rozrzadu
Hmm.. To po co były strony z manuala. No i jak zdjąłeś i załozyłes pasek bez przestawienia rolki napinacza? Polecam regulację napi
bucz napisał(a):utonolem w kanale sasiada na 22h
ęcia paska zgodnie z WM bo tak robota jest g warta.
W KL wymiana paska zajmuje mi jakieś 2.5h z przerwami na papierosa
Tak czy siak widać że jesteś wytrwałym człowiekiem ale napnij pasek jak należy bo może się zrobić kicha
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
bucz napisał(a):ja wziolem 30cm grubego plaskownika przewiercilem wiertlem 8mm na koncu wkrecilem w jeden otwor na kole i zablokowalem w ten sposob cale kolo o polos i klucz nasadowy wsadzony w centralna srobe wkrecana w wal
bucz napisał(a): utonolem w kanale sasiada na 22h
słaby wariat?


>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
Żartujesz chyba sobieJaksa napisał(a):

Kiedy kupiłem moją mazdę w marcu tego roku to nie kombinowałem sam tylko kazałem mechanikowi od razu wymienić cały rozrząd i tak sie stało.
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Ile potrzebujesz ?stefan napisał(a):Poza tym nie wymieniają jej bo jest podobno nie do dostania

Dobre pytaniestefan napisał(a):zastanawiam się czy u mnie przy wymianie to wogóle tę sprężynkę zauważyli


Przesadzają ( nie o jeden ząb )główną przyczyną "strzałów" jest /moze byc praca na 3 cylindrach ( swiece,przewody WN ) zła szczelnosc dolotu,kiepska instalka LPG ( teraz sam sobie zaprzeczamstefan napisał(a):główna przyczyna strzalów i rozwalenia przepływki


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a): ( nie masz terkotania – luz – udało się fachowcom
Dzięki wielkie za tę odpowiedź, zaraz idę posłuchać czy jest terkotanie


stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
a kosztuje pewnie ze dwie dychy
no nie wiem
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
Dla zainteresowanych 27 zeta
( nie 150
)

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Dla zainteresowanych 27 zeta( nie 150
)
eee to co to za część za takie grosze
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
Tez się dziwię ,taka odpowiedzialna częsc powinna kosztowac minimum 8 dychReServeD626 napisał(a):eee to co to za część za takie grosze

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):powinna kosztowac minimum 8 dych
8? tyle to kosztują dwa zestawy w McDonaldsie
>>> pozdrowienia z syreniego grodu <<<
...serce bije w takt V-acht :)
...serce bije w takt V-acht :)
- Od: 11 cze 2004, 20:25
- Posty: 517
- Skąd: Wawa/Ryki
- Auto: A acht V acht
wolę jednak 27 a nie 150 i jakby co to trzymam w pamięci tę pierwszą cenę
. Lekkiego terkotania ze strony rozrządu nie słyszę ale słychać jakby cykanie świerszcza.Czy to to samo? 
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6