Mazda 323F BA Z5-->KL 95r by KoRnFUN na kompie KL

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez KoRnFUN » 15 paź 2016, 22:24

całość 300zł z jakimis groszami razem z przesyłką
złączka turboworks, kolano i łącznik antywibracyjny jacky auto sport
airbox simota, filterek odmy simota
i rura chromowana
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez franek74 » 15 paź 2016, 22:30

Będzie Kolega zadowolony <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 716 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Beny » 15 paź 2016, 22:33

Wszystko ładnie pięknie a na pierwszej stronie nawet jednego zdjęcia nie ma <oczy>
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez KoRnFUN » 15 paź 2016, 23:00

wiem wątek troche zaniedbany.
nie moge sie jakoś zebrac zeby ogarnąć pierwsza strone
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 14 lis 2016, 23:45

Odgrzewamy kotleta.
Wkoncu ogarniety dolot chociaż nie dokonca po mojej mysli. Kolejna "nowa" rzecz to zimówki. przez wieksze tarcze i zaciski od BA V6 staowe 14" sie nie zmiesciły. Udało sie kupić w miare dobrych pieniadzach Borbety 15x7J ET35.
I na koniec wkoncu skompletowałem wydech od BA V6 uwięczony dwoma koncówkami ULTER.
Narazie fotek brak bo sprzet sie popsuł.
Przed zimą trzeba ogarnąć prawe poszycie progu bo juz prawie nie istnieje i moze podłoge sie czyms zamaże jak hajs bedzie odpowiedni.
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez KoRnFUN » 25 lis 2016, 01:19

Kilka fotek komory ze swieżo pomalowana rozpórką.
fotki z dzisiejszego spota od eklerek323f
Załączniki
komora ba.jpg
komora ba2.jpg
komora ba3.jpg
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 25 lis 2016, 07:29

Nooo teraz to wyglada pod maską <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Kociak500 » 25 lis 2016, 08:31

Dolot zacny Porządek panuje Wszystko elegancko
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez chmielu_KL » 25 lis 2016, 10:40

Jakoś zaczyna to wyglądać :p Jeszcze coś do roboty ''przy silniku'' jest ?
Jakaś hamownia .. coś ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 17:51
Posty: 1840 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez KoRnFUN » 25 lis 2016, 17:53

przy silniku do zrobienia? cos tak tylko nie wiadomo co. wczoraj na spocie sprawdzony rozrzad bo podejrzewałem ze jest przestawiony i przez niego auto od dołu nie jedzie ale okazało sie ze jest ok.
nie mam juz pomysłow co jest przyczyna ze do 4krpm jest muł a od pierwszego vrisa szatan
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez torbert » 25 lis 2016, 18:24

Ja bym spróbował przesunąć przepływke dalej od przepustnicy
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2013, 12:58
Posty: 34 (1/1)
Auto: 323F '95 kf

Postprzez KoRnFUN » 25 lis 2016, 19:07

trzebaby przerabiac instalacje bo kable juz bardziej nie pozwolą przesunąc przeplywki
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez marcinowozniako » 26 lis 2016, 02:32

Może wina kolektora od kf? Czemu nie założyłeś tego od klde? Za nieduże pieniądze można już coś dostać. Na jakim ecu latasz?
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Eklerek323f » 26 lis 2016, 02:38

marcinowozniako napisał(a):Może wina kolektora od kf? Czemu nie założyłeś tego od klde? Za nieduże pieniądze można już coś dostać. Na jakim ecu latasz?

Komp KF, kolektor KF bo tak było w dawcy ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez KoRnFUN » 26 lis 2016, 12:22

wszystko jest od KFa. jak pisze eklerek tak było w dawcy i wszystko było ok.
teraz mam kompa KF40 z przedlifta w dawcy był KF69. Ja zostałem przy przedlifcie wiec przy zmianie wiązek zmieniłem tez kompa.
podobno KF69 podejdzie pod wzgledem kostki ale pinologia jest inna. ale moze pokusze sie o podmianke kompa w którys dzien
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez rafał88 » 26 lis 2016, 13:12

Aaa komp bledow nie wywala?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 26 lis 2016, 13:56

było kilka pozniej majki przelutował sondy i z tego co kojarze nie było błedów.
moznaby znowu wymigac ale to raczej nie to
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 26 lis 2016, 14:31

Pytanie co dla kogoś było ok na kompie i kolektorze KF, tak naprawdę nie ma prawa to jeździć jak na KL-a przystało, zwłaszcza na kompie i złej mieszance.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez marcinowozniako » 26 lis 2016, 15:28

Temat ecu i odpowiedniej na niej mieszanki jest dość interesujący. U siebie na kompie z k8 mam najlepszą mieszankę i najwyższą moc. Co do kolektora nie wiem jak z kanałami w środku ale skoro przepustnica ma mniejsza średnicę to i reszta pewnie jest mniejsza. Nie wiem jak to u was na KF wygląda Ale jeżeli możesz do podepnij kompa od KL i zobacz jak to jeździ. Ew właśnie pozamieniaj kompy od Kf bo może się okazać że na jednym będzie jeździć lepiej a na drugim gorzej. Generalnie ecu najlepiej aby było oryginalne albo od samochodu albo od silnika zeswapowanego.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bo_Lo » 26 lis 2016, 15:40

Przykłady mi znanych swapów z KF naKLZE zawsze pokazywały że komp KF nie ogarniał za dobrze ZE i dopiero strojenie na DET uwalniało potencjał silnika.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy