Check engine błąd p0304
Strona 1 z 1
Witam, dzisiaj zapaliła mi sie kontrolka , żadnych objawów. Podpisałem pod kompa błąd p0304, czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze i błąd bogatej mieszanki. Mam instalacje lpg, nie miałem jeszcze okazji się przejechać, np na benzynie, pojutrze to sprawdze. Wydaje mi sie że podniosło mi sie spalanie benzyny, wskazowka niby ok, bo powoli spada, ale ostatnio przy rezerwie zawiesił sie pływak jeżeli jest, wlalem za 40zl, nic, dopiero drugie 40zl podnosiło prawie do połowy. Zaś komputer pokazuje jakoby z 4 odpalenia na zimno kosztowały mnie 2 litry benzyny do momentu przełączenia na gaz, jakieś 500m. Jak zakładacie?, świece , przewody , cxy jednak kierować się lpg, wtryskiwacze ( mają przejechane około 50kkm) , świec natomiast nie ruszalem bo posiadam auto nie całe 2 miesiące .
Jezeli pali sie rezerwa to trzeba wlac minimum 10l zeby zgasla przynajmniej u mnie,plywak musi byc,zmien miejscam8 kable ,jak masz cewki to cewki,przeczysc maf .ogulnie to proponuje pojezdzic na pb i zobaczyc wtedy co i jak ,bo moze sie okazac zle ustawione lpg
Dzisiaj po jeździłem trochę bp, skasowalem wcześniej błąd, wszystko ok, jeździło się normalnie. Pojechałem do gazownika pogadać. Wyszedłem, wsiadlem do auta. Odrazu na gaz się przełączyć, po paru sekundach błąd , 4 cylinder, jak narazie bez błędu o bogatej mieszance, w tym momencie poczułem też zgniłe jaja ( od gazu). Zauważyłem też że temperatura cieczy chłodzącej ma nagle spadki, niby silnik się normalnie grzeje, na postoju dojrzeje się do tych 80-90, pojadę kawałek i ma nagle spadki do 55 i tak w kółko, cxy to ok przy tej porze roku , ma to coś wspólnego z resztą ?
Temperatura cieczy może mieć wpływ na skład mieszanki paliwowo powietrznej przy LPG, ponieważ parownik jest ogrzewany cieczą, a gaz w zależności od temperatury może mieć różną objętość. Czy tak jest w tym przypadku ciężko powiedzieć bez spojrzenia w nastawy sterownika LPG 
Jeśli faktycznie tak Ci skacze temperatura to bardzo niedobrze, musisz to ogarnąć.
Jeśli faktycznie tak Ci skacze temperatura to bardzo niedobrze, musisz to ogarnąć.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Dzięki za rzeczowa odpowiedz . Jutro zamówię termostat. W sumie w ten dzień kiedy wyskoczył check, jechała dziewczyna, i w tym czasie dopiero pojawily się wachania temperatur. Błąd wyskoczył dzisiaj na gazie, przeglądy gazu były robione na bieżąco, wtryskiwacze Hana mają przejechane dopiero 40k. Wymienię termostat, super będzie jak to to.
Jeszcze jedno pytanie, zamawialem termostat, zaznaczalem 3x jaki ma być, i dostałem taki " Gates Th45182g1" niby wygląda chyba tak samo, 82st temp otwarcia, ale na każdej stronie jest że do wersji poliftowej, a ja mam przed . Będzie pasował?
Witam, ponownie, oczywiście wykonania termostatu z problemami z winy mechaników ( za robociznę miało być 200zl udało się za 150 co i tak jest za dużo) odbieram auto, wyjeżdżam, po kilometrze w kabinie zimno, temperatura plynu 105st . Wentylatory nie chodzą. Wracam spowrotem, mechanik że czujnik temp musi nie dziala wentylatory nie działają ble ble. Po 30 min grzania udało się w końcu dojść że układ był zapowietrzony przy rozgałęzienia na parownik od lpg. Odpowietrzanie ,działa, grzeje, temperatura w warsztacie nie przekroczyla 88st . Jadę do domu, temp czy na postoju czy podczas jazdy 94-96 Maks. Czy temperatura jest ok ? Wentylator nadal sie nie zalaczyl. Czy gdy był zapowietrzony układ i temperatura wzrastala do ponad 100st wentylator nie powinien się załączyć ?
Po wymianie termostatu problem ustąpił, ale na miesiąc.... Wczoraj jadąc na gazie, wyskoczył check z błędem takim jak wcześniej. Tyle że teraz pojawiły się objawy odczuwalne, na jałowym ciężko trzyma wolne obroty, z jazdą też ciężko, telepie silnikiem. Ciągle ten 4 cylinder, spalanie w trasie wzrosło od dłuższego czasu z 9 do 11,5 w trasie. Myślicie że to może być wypalone gniazdo zaworowe? Teraz święta nie ma gdzie pojechać.
Zmieniłeś cewki miejscami , u mnie wywalalo wypadanie zaplonu przy 160km/h jadac na lpg winna byla instalacjia lpg zle skalibrowany parownik cos z membrana ,po ustawieniu instalacji pod moj tryb jazdy mialem z rok spokuj. Teraz jestem po regeneracji parownika samodzielnie wykonanej
,nie bylem na autokalibracji i na lpg wali mi wypadaniem zaplonow jadac ponad 140 ,na benzynie zyleta
Biniu777 napisał(a):Temperatura cieczy może mieć wpływ na skład mieszanki paliwowo powietrznej przy LPG, ponieważ parownik jest ogrzewany cieczą, a gaz w zależności od temperatury może mieć różną objętość. Czy tak jest w tym przypadku ciężko powiedzieć bez spojrzenia w nastawy sterownika LPG
Jeśli faktycznie tak Ci skacze temperatura to bardzo niedobrze, musisz to ogarnąć.
Czy faktycznie może tak być, że przy zbyt małej ilości płynu chłodniczego albo wahaniach jego temperatury (80-60st.) może być problem z LPG?
Mam prawie identyczną sytuację jak w pierwszym poście (p0304+p2187) + falują mi obroty.
Wszystko dzieje się tylko na LPG, na benzynie jest idealnie.
Dwukrotne sprawdzanie LPG u gazownika nic nie dało...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6