Chociaż Bimb jechał szybszą
Czateria...cd
Ile kosztuje wymiana oleju w aucie dla ludu? Kapcie spadają. Sądzę, że zatrudniają Edytę Górniak do odśpiewania hymnu narodowego nad samym płynem, żeby się dobrze cząsteczki ułożyły, a potem tancerka go niesie mechanikowi kręcąc frędzlami przyklejonymi do sutków. Potem uszczelkę korka niesiona jest przez dziewczynę przebraną za Balladynę.
Jak się zsumuje całą tę pracę, to daje wynik 650 zł.
Oleju wchodzi mniej niż 4 litry i w intercarsie kosztuje chyba 47 zł za litr w opakowaniach litrowych. 4 litry to 167,03 zł...
Jak się zsumuje całą tę pracę, to daje wynik 650 zł.
Oleju wchodzi mniej niż 4 litry i w intercarsie kosztuje chyba 47 zł za litr w opakowaniach litrowych. 4 litry to 167,03 zł...
nemi napisał(a):Jak się zsumuje całą tę pracę, to daje wynik 650 zł.
Jak dzwoniłem do Fiata to za wymianę w Ducato to chyba 1500zł no ale tam więcej oleju no i z DPF

nemi napisał(a):Jak się zsumuje całą tę pracę, to daje wynik 650 zł.
Przy cenach VW wydaje się, że Infiniti ma serwis bardziej dla ludu

Neonixos666 napisał(a):Jak dzwoniłem do Fiata to za wymianę w Ducato to chyba 1500zł no ale tam więcej oleju no i z DPF
Pewnie z płatkami złota olej do Fiata leją
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A jak by cena była normalna to więcej by zarobili i nikt by nie szukał serwisu u Staśka w szopie 
Ojciec olał tą wymianę gwarancyjną jak samochód krzyknie że trzeba wymienić to wtedy wymieni
Ojciec olał tą wymianę gwarancyjną jak samochód krzyknie że trzeba wymienić to wtedy wymieni
Może ludzie by się pchali do aso drzwiami i oknami gdyby mieli ceny zbliżone do uczciwych.
Wygląda na to, że olej będę zmieniać po cichu, natomiast serwis mam opłacony na najbliższe 60.000 łącznie z wymianami oleju, ale w interwałach przewidzianych przez producenta.
Wygląda na to, że olej będę zmieniać po cichu, natomiast serwis mam opłacony na najbliższe 60.000 łącznie z wymianami oleju, ale w interwałach przewidzianych przez producenta.
Holował ktoś w taki sposób?
Dominator napisał(a):Czyli całość ok 1/3 ceny aso.
W przypadku VW może się nie udać, cenę mają na prawdę sensowną za wymianę. Jak byś pojechał do Volvo to 1200 netto to minimum. Ogólnie olej w Carsie + Filtr z ASO to pewnie będzie jakieś 250 PLN, jeśli sam to reszty koszów brak, jeśli ktoś, to pewnie z 30 pln trzeba doliczyć.
P.S. Ja już robie wymiany poza ASO. Olej w Carsie to koszt jakieś 250 PLN za 6 litrów, do tego Filtr Oleju 40 PLN. Sama wymiana 20 PLN.
Do tego postanowiłem poprawić fabrykę, do auta pod maskę, za jakieś 10 tyś km, wpada ręczna pompka paliwa z starego Citroena
..::Born To Rise Hell::..
Gib napisał(a):Brii ja tam nie widzę 150.
brii napisał(a):~
Proporcjonalnie patrząc przy 150km/h i tak by było 0rpm
Neonixos666 napisał(a):Holował ktoś w taki sposób?
A to nie jest po prostu sztywny hol? Wiele razy takie coś widziałem na drodze.
JohnnyB napisał(a):W przypadku VW może się nie udać, cenę mają na prawdę sensowną za wymianę
Może się nie znam ale nie raz widziałem ASO różnych marek które jednak za taką niewątpliwą przyjemność kasowały mniej...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):A to nie jest po prostu sztywny hol? Wiele razy takie coś widziałem na drodze.
Tak to sztywny hol na hak, nigdy nie widziałem takiego zestawu.
JohnnyB napisał(a): wpada ręczna pompka paliwa z starego Citroena
Do odpowietrzania? Kiedyś był problem ale teraz wystarczy przekręcić kluczyk i pompa w baku odpowietrzy wszystko.
Neonixos666 napisał(a):Kiedyś był problem ale teraz wystarczy przekręcić kluczyk i pompa w baku odpowietrzy wszystko.
O ile jest pompa w baku
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Pompa wysokiego ciśnienia chyba musi być wspomagana pompą elektryczną.
Neonixos666 napisał(a):Do odpowietrzania? Kiedyś był problem ale teraz wystarczy przekręcić kluczyk i pompa w baku odpowietrzy wszystko.
Trzeba tę pompę najpierw mieć
Brii to są całkiem dobre stawki są, jak pisałem Volvo krzyczy 2 razy tyle.
Ok są promocje które miał ford itp. ale 650 IMHO to nie jest zła oferta, zwłąszcza jak sie kupuje jednego z najtańśzych kompaktów na rynku z takim wyposażeniem w cenie.
Ja bym bez dwóch zdań, w takiej cenie nie kombinował, zwłaszcza ze ja oliwę to wymieniać będe 2-3 razy w roku minimum.
..::Born To Rise Hell::..
onyx napisał(a):Jacobs, jak zrozumiesz jaka różnica jest pomiędzy linearną sprężyną a progresywną oraz jaki ma wpływ regulacja odbicia/dobicia to i zrozumiesz jaka różnica jest między b12 a OhlinsemJak dla Ciebie auto ma zwłaszcza lepiej wyglądać i nie stać jak koza to zrozumiałe że b12 jest dla Ciebie. Ale Bimbo mi się zdaje, że ma zamiar też wykorzystywać pozostałe walory auta – poza oczywistym pussy magnetem
Bimbo idź w Ohlinsa albo w MS'a, generalnie jakiś zawias one-way. Bo jak przekombinujesz to stracisz lata na jego poprawne ustawienie
Tak szczerze to sam jeszcze nie wiem co mam zamiar z tym autem zrobić. Mam jakąś tam wizję jak bym chciał żeby wyglądała, ale nadal nie wiem jak ją chce użytkować. Wiem co mi się nie podoba w prowadzeniu i to jest pierwszym problemem który chciałbym zaadresować. Rozumiem co chcieli zrobić inżynierowie Mazdy, ale dla mnie to kiszka i już wiem dlaczego dziennikarze motoryzacyjni tak bardzo nie lubią NCka. W rykach mówiłem, że brakuje mi mocy ... i trochę brakuje, ale chyba zostawię jak jest. Co prawda gazem nie idzie zbyt wiele zrobić. Poza 1 i 2 biegiem, co najwyżej usadzić lekko tył w zakręcie i wszystko jest takie zero-jedynkowe, ale ślizga się to łatwo i na razie mam zabawę ... niestety głównie w mieście (to nie kotlina kłodzka).
Co do MSa, to kilka egzemplarzy miało problem z pękającymi tłoczyskami w tylnych amorach i to zanim dokulały 10 tys. mil. Trochę mnie to zniechęciło do nich. Dodatkowo porównania z krytykowanymi w innych autach gwintami od Megane Racing przekreśliły je w moich oczach definitywnie. Jest jeszcze B16 ale tutaj użytkownicy z Niemiec odradzają je na drogę – typowo torowy gwint. Pozostaje praktycznie Ebayowy chiński shit i KW w cenie Ohlinsa (lol) ... ewentualnie uniwersalny chiński shit plus revalving ... ale kto mi to w PL ogarnie? Generalnie nie chcąc niczego spaprać Ohlins wydaje się cenową okazją ... jednak powrót na ziemie i zestawienie tego z kosztem Prokita plus regeneracja i ewentualna "poprawa" B6-ek dają nagle fundusze na komplet aluminiowych wielotłoczków ... i choć nie czuję żeby hamulcom brakowało skuteczności (pewnie przez kiepskie już opony) to na pewno brakuje im dozowalności i feedbacku. Mazda chyba robi najgorsze hamulce na tej planecie bo służbowa Octavia jest lepsza pod tym względem.
NC to taka trochę sportowa księżniczka, którą ojciec zesłał na ulice jak do gułagu i kazał prawić komplementy nawet najsłabszym kierowcom. Trzeba ją tylko odczarować i uwolnić bo to na grzeczną panią domu jest zbyt surowe, grubiańskie. A ta chromowana ramka to pasuje jak kokarda bokserce. To nie jest ładne auto, więc po co się było wysilać?
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości