Opel Speedster 2,0T(B207R) 2001 (biedronka)

Postprzez misiak89-89 » 29 paź 2016, 23:16

jak spojler sie spisywał?
graty piwo ładnego czasu ;)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez ravo » 30 paź 2016, 00:00

Wow super czas mi się marzy zejść chociaż poniżej 2 minut
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez DARO MAZDA 323 » 30 paź 2016, 08:32

Piwo geatulacje jest progres i to spory.
Mocowo były jakieś zmiany czy tylko trakcja ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez piwo » 30 paź 2016, 08:55

silnika nie tykalem nic przed zlotem wiec jest to co wyplula hamowania pewnie.
ogolnie popelnilem jeden blad w pierwszej sesji gdy Mateusz miał problemy z dachem i go doszlem i chcialem wyprzedzic. za szybkie wyjscie z zakretu i lup stanalem w poprzek drogi. ogolnie zaczynalismy od calkowicie mokrego toru. nie mialem wiekszych problemow z stabilnoscia auta wiec chyba spoiler dawal rade choc nie zdejmowalem by porownac wrazenia. przede mna co ciekawe wyladowala o 0,1s szybsza rx-8 (silnik po remoncie portingi bla bla bla i 237km wyplula, na prostej szlismy leb w leb; ja wychodzilem na prosta startowa majac kolo 140km/h a konczylem hamowaniem z 185km/h). miala dokladnie taki sam spoiler. w sumie cielismy sie na torze praktycznie caly czas (rx8 na rs-rach). ogolnie sporo bylo czerwonych flag, pare sesji zepsutych przez czerowne flagi, pare przez opady. ale i mialem pare razy czyasty tor i sprzyjajace warunki, ale tego nie wykorzytsalem. opony przednie bardzo szybko robily sie zimne i wystarczylo, ze sie odpuszczalo zeby zostawic sobie troche wolnego miejsca na torze by miec problem z poslizgiem przedniej osi potem na pierwszych lukach. najbardziej mnie wynosilo przez przod na zakrecie przed ta biala budka po lewej stronie.
a najbardziej zadowolony jestem z lotusowego absu. na prawde mega rzecz. w koncu moglem hamowac na prostej startowej za linia ciagla wyjazdu z boksu czy w innym prawym zakrecie za takim wzniesiem a nie przed nim. w kwietniu musialem hamowac duzo duzo wczesniej. teraz punkty hamowan w miare powtarzalne oczywiscie troche zalezne od tempratury opon.
wyszalalem sie. kark mnie nawet bolal :) w koncu bezproblemowa w miare tura i duzo duzo radosci.
tak na prawde jest to pierwszy wyjazd od ponad roku gdzie auto nie mialo wkurzajacej awarii (choc moge wspomniec o urwaniu tablicy rejestracyjnej z przodu na dzien przed wyjazdem, czy wyjacym lozysku alternatora, ktore tez pojawilo sie w dzien przed wyjazdem i towarzyszylo mi az do powortu, ale to byly pierdoly).
jak porownamy wszystkie czasy to moj nie byl jakis rewelacyjny. rx-8 mnie objechala. dalej rokenstinski w nceku mnie objechal. no ale to stary wyjadacz. dlugi brak jazdy autem tez nie jest czynnikiem pomagajacym. jednak to sport jak kazdy inny i trzeba trenowac by byc szybkim. ja czulem ze wiele zakretow przestrzelwialem, wjezdzalem za szeroko, niektore neidokrecalem choc moglem, no ogolnei byl jeszcze zapas by sie poprawic o ta sekunde (tak na moje wyczucie i moje mozliwosci).
na przyszly sezon kupie na przod avony zzr w meiszance miekkiej a64. mysle ze to tez na poznaniu da jakas 1-2s do przodu. cel jaki sobie stawiam 1m52. wiem ambitny ale jak czytam racingforum ze jakims
nissanem 350z prawie w serii koles robilo 1m52 na tydzien wczesniejszej pojezdzawce no to czlowiek sobie mysli ze jakos tak p....wato jezdzi.
Mateuszowi z poskladania najlepszych odcinkow wychodzi czas 1m46 :)

czasy:
http://mmc.nickesh.pl/#practice
http://mmc.nickesh.pl/open/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Szyna » 30 paź 2016, 11:57

Widzę Instal Gaz też jeździł :P
W końcu chyba pierwszy Twój zlot bez większych problemów <rotfl>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3370 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez piwo » 30 paź 2016, 17:59

oby tak bylo czesciej.
moja najszybsza sesja byla gdy startowalem pierwszy wiec mialem pusty przed soba tor i bylem na niskich cisnieniach czyli 1,3 przod i 1,7 tyl na zimno mierzac:
1. wyjazdowe
2. 1m57,75
3. 1m57,39
4. 1m57,23
5. 1m56,32
6. 1m56,74
7. zjazdowe
jak widac nie ma mowy o przegrzewaniu opon i kazde nastepne praktycznie bylo szybsze, a niby tor poznan przegrzewa opony :)

inne sesje byly do bani bo zawsze cos sie dzialo. albo tor byl mokry, albo kogos bylo trzeba wyprzedzac, co autem o malej mocy nie jest proste (nie wolno wyprzedzac na zakretach), albo przez czerwone flagi (obowiazkowy zjazd do boksow).
fajnie meic choc jedna taka czysta sesje bo wtedy mozna sie sprawdzic.
Ostatnio edytowano 30 paź 2016, 18:09 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Gib » 30 paź 2016, 18:07

Pewnie sporo zależy od masy auta.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez weede » 31 paź 2016, 03:27

Bardzo ładne czasy. W końcu to auto pojeździło ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez piwo » 31 paź 2016, 08:02

to prawda. milo jest moc bezproblemowo pojezdzic. wypalilem caly bak 30litrow na torze poznan. :D

poza tym patrzac na to

Obrazek

to:

-przed z4 moglem praktycznie hamowac tylko na zakrecie.

-przed z8 za bardzo mi pluzylo przodem bo zle sie w zakret skladalem

-na z9 za wczesnie sie skladalem w prawo przez co przed z10 nie bylem po prawej stronie toru i caly zakret z10 w plecy bo za wolno

-na z12 zawsze wypadala mi trojka (ani razu przy przejezdzie bieg nie zostal na swoim miejscu, na innych zakretach biegi nie wypadaly)

-z13 troche za wolne wyjscie z zakretu mialem, zawsze jakis taki niedosyt ze za wolno ze za pozno gaz w podloge, albo ze po prostu za bardzo go shamowywalem

-z14 za duze wyhamowywanie. wydaje mi sie ze powinienm tylko odpuscic gaz a nie hamowac przed tym zakretem, bo hamwoanie tylko wprowadza niepotrzebna niestabilnoc auta. (ewentualnie przydaloby sie lewa noga hamowac a prawej nie spuszczac z gazu ale tak nie potrafie)

patrzac na te zdjecia jakos tak miekki przod i wysoko stoi. musze tez nad gwintem z przodu pomyslec by moc na samym torze obnizyc zawieszenie przednie. bo teraz mam i tak za nisko jak na warunki drogowe (co chwila urwana tablica rejestracyjna)
Załączniki
14883514_553547798176539_3701609088834142495_o.jpg
14883570_553548038176515_4784493668025601420_o.jpg
piwo1.jpg
piwo2.jpg
piwo3.jpg
piwo4.jpg
piw1.jpg
piw2.jpg
piw3.jpg
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piwo » 31 gru 2016, 09:18

jest szansa na ciekawy zamiennik lamp:
http://www.vx220.org.uk/forums/topic/11 ... st/page-41
sa drogie ale i tak ponad polowe tansze niz fabryczne a biksenon powinien swiecic lepiej. jest kilka mozliwosci konfiguracji (ledy halogeny itd) ale poki co tamat w przygotowaniu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 31 gru 2016, 15:20

A będzie to miało homologację drogową?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez piwo » 3 lut 2017, 23:13

Przygotowań do nowego sezonu czas zacząć.
Przyszły nowe oponki zzr w rozmiarach:
225/45r17 mieszanka średnia a64 na tył i
195/50r16 mieszanka miękka a24 na przód.
Co mogę powiedzieć to po pierwsze mega twarda ścianka boczna. Powiem szczerze, że najtwardsza na jakiej siedziałem :)
Jeśli chodzi o twardość boków to jest tak zzr>r888>ad08r>sport cup 2= profil xr >>> goodyear assymetric 2
Druga rzecz, która mnie zaskoczyła to głębokość rowków ąż 7mm.
Czyli mamy:
ad08r= assymetric 2 = 8mm> zzr =7mm> sport cup 2 =5,5mm > r888=5mm
Kolejna sprawa to nacięcia na krańcach rowków w przeciwieństwie do r888 są otwarte więc w deszcz musi być dużo lepiej.

Mieszanki a64 i a24 mimo, że jedna jest twardsza druga bardziej miękka mają wybite ten sam tread werar, który jest rekordowo niski i wynosi 20. Oj będzie przyczepnie. Jak porównuje w warunkach pokojowych paznokciem to w zzr wbija sie leciutko a w tych samych warunkach sport cup 2 jest plastikowy i paznokcia nie wbiję.
Co do wagi to
225/45r17 wazy 10,9kg, a 195/50r16 9,6 kg
Dla porównania ad08r 225/45r17 ważył 11kg, a sport cup 2 225/45r17 9,3kg.
Co ważne zzry mają też ranty ochronne dużo głebsze niż w sport cup 2. Szerokościowo ciut szersze niż sport cup 2.
Ogólnie wygląd na mega plus. Jestem pod mega wrażeniem tych opon. Zobaczymy jak spiszą się na Poznaniu.
Poza tym kupiłem od Mateusza 20mm dystanse na tył.
Załączniki
IMG_20170201_200631825.jpg
IMG_20170201_200651499.jpg
IMG_20170201_201127884.jpg
IMG_20170201_201136654.jpg
IMG_20170204_090311692.jpg
porównanie szerokości z sport cup 2
IMG_20170204_090325434.jpg
porównanie szerokości z sport cup 2
Ostatnio edytowano 4 lut 2017, 10:09 przez piwo, łącznie edytowano 3 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez mx-3lover » 3 lut 2017, 23:46

Fajne :D Tylko ceny nie podałeś.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez piwo » 4 lut 2017, 09:01

Ceny są tutaj.
http://odsserwis.com/2015/11/30/zzr/
Wszystko zależy od ceny funta.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ravo » 4 lut 2017, 09:14

Pawła chinczyki są tańsze hihi
Fajne opony, ja jutro jadę pierwszy raz po zmianach sprawdzić auto niestety na zimie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 4 lut 2017, 09:26

Wiele się nie dowiesz. No może tylko jak tam umiejętności kierowania po zimowej przerwie
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez piwo » 10 lut 2017, 20:44

patrzcie na pierwsza faze po dodaniu gazu (4 sekunda):

fajnie widac co sie dzieje po dodaniu gazu zanim tyl nie zacznie uciekac.

to tez fajne:
Ostatnio edytowano 10 lut 2017, 21:13 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Neonixos666 » 10 lut 2017, 20:53

piwo napisał(a):fajnie widac co sie dzieje po dodaniu gazu zanim tyl nie zacznie uciekac.


Chodzi Ci o tą podsterowność a dopiero potem nadsterowność?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez ravo » 10 lut 2017, 21:04

"Prostuje" go
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez piwo » 10 lut 2017, 21:15

po dodaniu gazu leci przez przod. jak auto ma malo niuta lub dobra jest nawierzchnia to tyl moze nie uciec i mozemy wyladowac w rowie wyjezdzajac przez przod. wersja turbo ma 250niutow wiec duzo latwiej teoretycznie zerwac przyczepnsoc a i tak najpierw pluzy przodem. na tym filmie fajnie to widac. gdyby nie deszcz to lecialby przez przod. to pokazuje wlasnie ten chuowaty balans.
ale ten ostatni film bajka.
pokazuje jak auta chetnie skrecaja miedzy pacholkami. lotus bardziej jak fwd niz rwd. :)
Załączniki
slalom.png
Ostatnio edytowano 10 lut 2017, 21:24 przez piwo, łącznie edytowano 1 raz
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4909 (273/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy