Czateria...cd
Ja ważę każde swoje auto na 1 wadze i każdym jadę na hamownie.
Porównuje serię z modami i masę auta z dowodem zawsze są różnice.
Mazda 323 bg gt dowód 1054 kg. Waga 1100 kg ale wrzuciłem cięższy silnik z gtx turbo IC i większe tarcze zaciski zwrotnice i doszło zaledwie 50 kg.
Porównuje serię z modami i masę auta z dowodem zawsze są różnice.
Mazda 323 bg gt dowód 1054 kg. Waga 1100 kg ale wrzuciłem cięższy silnik z gtx turbo IC i większe tarcze zaciski zwrotnice i doszło zaledwie 50 kg.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Alfa w dowodzie 1615KG (ale tam bzdury często pokazują, znajomy w Swifcie golas edyszyn miał 950KG, podczas gdy realnie pewnie z 150KG mniej
), w danych technicznych 1540kg. Aż się kiedyś przejadę na wagę z ciekawości 

Ja już jeździłem na gwincie i miałem olać temat w następnym aucie to oczywiście się naoglądałem zglebionych 166... Na szczęście gwint kosztuje pięć tysięcy, więc problem sam się rozwiązał i skończy się na skromnych -30mm 
jacobs napisał(a):A ja wziąłem się za glebienie mx'a....
Prokit? Do NCka jest kilka wersji, na jednej siada bardzo. Obczaj jaką krzywdę zrobił sobie IrekJ, jak z nim jadę to płaczę ze śmiechu, bo każda studzienka i krawężnik wymagają zatrzymania i są walką o życie.
Z Irkiem rozmawiałem już, chociaż nie skarżył się na niskosc a na inne side efekty.
Irek ma pro-kit i mu ładnie siadło. Ale to zależy też od amortyzatorów im gorsze tym niżej
Prokita jest jedną wersja (30-40mm) zależnie od źródła, jest jeszcze sportline (50mm) i 'blue' (20mm) ale to chyba niezbyt popularne u nas.
Ja wrzucam komplet b12 czyli b8 + pro-kit. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale boję się że przez amortyzatory będzie stało wysoko
Na razie rozebralem stare, jutro będę wrzucał nowe to się okaże.
Dopisano 30 paź 2016, o 15:52:
Tak dla referencji – Irek (BTW. straszny balon ma)
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/downl ... &mode=view
unaimed (chyba wysokość podobna – ten sam zawias)
http://i.imgur.com/U00lydK.jpg
A tu stock vs prokit

Nie wiem czemu ale wydaje mi się że w tym porównaniu stoi wyżej niż irka i unaimed... ale może to przez niższy profil opony...
A tu jeszcze sportline'y, czyli niższa wersja
http://forum.miata.net/vb/attachment.ph ... 1207674561
... i wciąż wydaje mi się że wyżej niż u Irka.
Tyle że to wszystko jest na stockowym b6, nie wiem jak będzie na b8.
Irek ma pro-kit i mu ładnie siadło. Ale to zależy też od amortyzatorów im gorsze tym niżej
Ja wrzucam komplet b12 czyli b8 + pro-kit. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale boję się że przez amortyzatory będzie stało wysoko
Dopisano 30 paź 2016, o 15:52:
Tak dla referencji – Irek (BTW. straszny balon ma)
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/downl ... &mode=view
unaimed (chyba wysokość podobna – ten sam zawias)
http://i.imgur.com/U00lydK.jpg
A tu stock vs prokit
Nie wiem czemu ale wydaje mi się że w tym porównaniu stoi wyżej niż irka i unaimed... ale może to przez niższy profil opony...
A tu jeszcze sportline'y, czyli niższa wersja
http://forum.miata.net/vb/attachment.ph ... 1207674561
... i wciąż wydaje mi się że wyżej niż u Irka.
Tyle że to wszystko jest na stockowym b6, nie wiem jak będzie na b8.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Źródła są różne, w teorii Adi i Irek powinni uzyskać ten sam efekt, a u Irka jest zauważalne niżej.
Fota nieaktualna, bo koło ma inne
Amor to osobna kwestia. U nas króluje niezalecany zestaw B6 + prokit. Może amor to znosi, ale nie tłumi – tam gdzie na serii lekko mną podrzuca Irek czy Adi latają jak piłeczki ping pongowe, przy prędkościach rzędu 120-140 widać to bardzo. Zakładam, że dedykowany amor do krótkiej sprężyny działa lepiej.
Ja może w tygodniu odbiorę auto z zestawem bili z MSMa i prokitem, do stania w garażu przez zimę jak znalazł
Fota nieaktualna, bo koło ma inne
Amor to osobna kwestia. U nas króluje niezalecany zestaw B6 + prokit. Może amor to znosi, ale nie tłumi – tam gdzie na serii lekko mną podrzuca Irek czy Adi latają jak piłeczki ping pongowe, przy prędkościach rzędu 120-140 widać to bardzo. Zakładam, że dedykowany amor do krótkiej sprężyny działa lepiej.
Ja może w tygodniu odbiorę auto z zestawem bili z MSMa i prokitem, do stania w garażu przez zimę jak znalazł
W sumie racja
zawsze mnie zadziwiały samochody przedstawianie jako igła na forumkach, dopóki nie zobaczyłem pary takich egzemplarzy. Nie mówię że wszystkie ale wiele ma dużo niedoróbek.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Kurde, starsi wracają od braciaka i im wczoraj AA w Chicago odwołało lot. Bagaże mieli już nadane, musieli odebrac. I zonk bo jedna walizka rozdupcona, część bagażu zniknęła. Dostali hotel i dzisiaj niby za 6h mają mieć drugi samolot do Londynu (tam przesiadka i do Wawy).
Pomijam że pierwotnie mieli wylecieć przedwczoraj....
Ktoś ogarnia kwestie jakichś odszkodowań linii lotniczych w takich sytuacjach? Chodzi o ten przekłada lot bo walizka przy tym cyrku to pikuś. ....
Pomijam że pierwotnie mieli wylecieć przedwczoraj....
Ktoś ogarnia kwestie jakichś odszkodowań linii lotniczych w takich sytuacjach? Chodzi o ten przekłada lot bo walizka przy tym cyrku to pikuś. ....
Hmm, kolega który lata dużo służbowo zawsze się cieszy jak mu przesuną lot bo później pisze jakieś podanie i dostaje odszkodowanie... Ale nie wiem na ile jest to zasadą i jak to dokladnie działa.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Po 6h oczekiwania na samolot należy się odszkodowanie... Nie mam pewności co do odwołanych lotów...
Poczytaj:
https://www.flight-delayed.co.uk/
dokładniej tutaj opisują:
https://www.flight-delayed.co.uk/how-it-works
Poczytaj:
https://www.flight-delayed.co.uk/
dokładniej tutaj opisują:
https://www.flight-delayed.co.uk/how-it-works
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
No właśnie mnie to zainteresowało.
Znalazłem takie coś:
http://www.infor.pl/prawo/reklamacje/za ... y-lot.html
I niby 600Eur od głowy. Pytanie czy to dotyczy również nie Europy (wszystko wskazuje że tak) bo gdzieś tam doczytałem o jakiejś konwencji montrealskiej.
No to chyba trzeba temat ugryźć.
I to dwa razy – pierwotny lot miał być w sobotę (odwołali 2 dni przed), wczorajszy odwołali 30 minut po czasie.
Znalazłem takie coś:
http://www.infor.pl/prawo/reklamacje/za ... y-lot.html
I niby 600Eur od głowy. Pytanie czy to dotyczy również nie Europy (wszystko wskazuje że tak) bo gdzieś tam doczytałem o jakiejś konwencji montrealskiej.
No to chyba trzeba temat ugryźć.
I to dwa razy – pierwotny lot miał być w sobotę (odwołali 2 dni przed), wczorajszy odwołali 30 minut po czasie.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości