Mazda 626 GE KL '96 gwint D2
Jako iż ostatnimi czasy nasze drugie auto typowo uzytkowe/wół roboczy straciło życie na autostradzie A2 to trzeba było zacząć szukać czegoś na jego zastepstwo, bo nie opłacało się klepać... Przy ~130km/h wyrwało większość bieżnika z opony auto wpadło w poślizg i nie udało się go wyprowadzić z takim skutkiem uderzone czołowo w bandy
Oglądałem kilka sztuk 626 z marnym skutkiem bo nie było nic wartego uwagi, a auto było potrzebne mocno... W piątek po pracy po ciemku pojechałem, obejrzałem przejechałem się i kupiłem... czy zakup był dobry to się okaze
Więc jest to już piąta Mazda, trzecia 626...
Na pokładzie znajdziemy jedyny słuszny w tym modelu silnik... KL
Autko było malowane 3 lata temu i posiada zwykłe slady uzytkowanai i lekką obcierke na tylnym zderzaku
Opis:
-Nadwozie liftback
-Rok produkcji 1996
-Pojemność 2.5 V6 DOHC KL-DE
-Kolor srebrny metallic
-Przebieg przy kupnie 184kkm na pewno jest większy (zegarki zmienione przy swapie)
Na wyposażeniu znajdziemy
-centralny zamek
-el. szyby
-el. sterowane lusterka
-klimatyzacja (sprawna)
-abs (nie sprawny i nie świeci kontrolka)
-air bagi
-tempomat
-radyjko kenwood z wysuwanym ekranem i navi
-zenony HID
– kółka zimowe 14" lato 16"
Z rzeczy do zrobienia na już
-wymiana chłodnicy bo jest polepiona i przy deptaniu sika wodą
-pranie tapicerki bo jest padaka
-przyjrzeć się trzeba heblom bo pedał twardawy jest
Przyprowadzona na zimowych 14" kółkach, od razu zmieniłem na 16" letnie kapcie póki są warunki
Oglądałem kilka sztuk 626 z marnym skutkiem bo nie było nic wartego uwagi, a auto było potrzebne mocno... W piątek po pracy po ciemku pojechałem, obejrzałem przejechałem się i kupiłem... czy zakup był dobry to się okaze
Więc jest to już piąta Mazda, trzecia 626...
Na pokładzie znajdziemy jedyny słuszny w tym modelu silnik... KL
Autko było malowane 3 lata temu i posiada zwykłe slady uzytkowanai i lekką obcierke na tylnym zderzaku
Opis:
-Nadwozie liftback
-Rok produkcji 1996
-Pojemność 2.5 V6 DOHC KL-DE
-Kolor srebrny metallic
-Przebieg przy kupnie 184kkm na pewno jest większy (zegarki zmienione przy swapie)
Na wyposażeniu znajdziemy
-centralny zamek
-el. szyby
-el. sterowane lusterka
-klimatyzacja (sprawna)
-abs (nie sprawny i nie świeci kontrolka)
-air bagi
-tempomat
-radyjko kenwood z wysuwanym ekranem i navi
-zenony HID
– kółka zimowe 14" lato 16"
Z rzeczy do zrobienia na już
-wymiana chłodnicy bo jest polepiona i przy deptaniu sika wodą
-pranie tapicerki bo jest padaka
-przyjrzeć się trzeba heblom bo pedał twardawy jest
Przyprowadzona na zimowych 14" kółkach, od razu zmieniłem na 16" letnie kapcie póki są warunki
Ostatnio edytowano 13 wrz 2018, 14:32 przez Eklerek323f, łącznie edytowano 4 razy
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
W końcu jedyna słuszna buda
Powodzenia i udanych modów
Powodzenia i udanych modów
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Widziałem, macałem ma fajny bajer który chcę
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Liftback bardziej z kwestii użytkowych jest mile widziany Sedana nie odpuszczam, będą dwie sztunie
Nogi jak z waty mu się zrobiły jak zobaczył u mnie drugą 626 ze swingiem
Chłodnica wymieniona, brakło tylko czasu na wymycie pozostałości po wystrzale starej...
czwartek jest nasz
Adoz napisał(a):obstawiam SWINGa
Nogi jak z waty mu się zrobiły jak zobaczył u mnie drugą 626 ze swingiem
Chłodnica wymieniona, brakło tylko czasu na wymycie pozostałości po wystrzale starej...
Biniu777 napisał(a):Super. Mam nadzieję, że przewieziesz na fotelu pasażera. Ciekawe co ten kałel potrafi
czwartek jest nasz
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
swing to nic, bardziej chodzi mi o radio z wysuwanym ekranem.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):swing to nic, bardziej chodzi mi o radio z wysuwanym ekranem.
Radyjko to Kenwood KVT-729DVD z navi
Pierwsze stuffy już sa, miałem nie obniżać ale chyba nie wytrzymam
W przyszły weekend musze wymienić filtry i olej i podziałać z heblami z przodu, bo tył jest nowy
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Bartg napisał(a):Spręzyny za cene flaszki to żal nie zakładać
No pewnie, nawet jak się nie spodoba i wyjme to za taka cene warto spróbować
Mazda zrobiła już u mnie 2kkm, przedwczoraj (środa) wieczorem przy chwili wolnego czasu z kolega molhoy u niego w garażu wymieniliśmy olej i filtry.
Wczoraj na spocie w końcu kupiłem podkładki, jak czas pozwoli to jutro wpadną na auto
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Wpadły w końcu podkładki klubowe, a wczoraj przy pomocy kolegów z grupy Łódzkiej wymieniliśmy springi na fk Z tyłu są nowe amorki dako przód tokico
No i wpadły zimówki z sedana bo pogoda zaskakuje
No i wpadły zimówki z sedana bo pogoda zaskakuje
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Na taki kolor to nie wiem czy bym wpadła, ale super wygląda U siebie w xedosie też muszę pomyśleć nad obniżeniem ale to bliżej wiosny
- Od: 31 paź 2013, 19:32
- Posty: 234 (10/5)
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Mazda 626 GE KL-ZE
Przyszedł czas na wymiane rozrządu, z carspeedu przyszła paczka zawierająca :
Rozrząd na 100.000km
– pasek CONTITECH
– hydronapinacz japoński NTN
– rolka prowadząca GMB
– rolka prowadząca GMB
– rolka napinająca GMB
– pompa wody GMB Japonia
– uszczelniacz wału korbowego OEM
No i miało być pięknie, szybka wymiana z Majkim, po 1.5h bicia udarami 3/4 i 1/2" młotkami i grzaniu palnikiem odpuściliśmy, bo udar 3/4" ukrecił redukcje...
Przy okazji mielismy zrobić termostat, bo od zakupu auta nie było czasu się za to zabrać przez nakład pracy, termostatu w ogóle nie było w układzie i były problemy z temperatura.
Po wszystkim pojechałem strzelić pare fotek z brudnym autem
Rozrząd na 100.000km
– pasek CONTITECH
– hydronapinacz japoński NTN
– rolka prowadząca GMB
– rolka prowadząca GMB
– rolka napinająca GMB
– pompa wody GMB Japonia
– uszczelniacz wału korbowego OEM
No i miało być pięknie, szybka wymiana z Majkim, po 1.5h bicia udarami 3/4 i 1/2" młotkami i grzaniu palnikiem odpuściliśmy, bo udar 3/4" ukrecił redukcje...
Przy okazji mielismy zrobić termostat, bo od zakupu auta nie było czasu się za to zabrać przez nakład pracy, termostatu w ogóle nie było w układzie i były problemy z temperatura.
Po wszystkim pojechałem strzelić pare fotek z brudnym autem
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości