Witam,
Zakupiłem Mazdę 3 2005 rok 1,6 diesel 109KM, przy zakupie było wszystko w porządku. Gdy pojechałem w dalszą trasę, jakieś 30km po tankowaniu zapaliła mi się kontrola silnika i obroty nie przewyższały 3000 i paliła się tak następnie przez 200km aż dojechałem do celu. Auto postało całą noc i potem wszystko było w porządku. Przy następnym tankowaniu lepszego paliwa Verva auto po przejechaniu kilkudziesięciu km zapaliła się kontrola silnika, moc spadła i zaraz zgasło. Zdarzyło mi się to już dwa razy, byłem u mechanika błędy jakie komputer pokazał to p1180, p0089, p0138. Może ktoś miał podobny problem w swojej aucie lub wie co to dokładnie może być? Bardzo dziękuję za pomoc.
Check engine, spadek mocy i gaśnięcie.
Strona 1 z 1
miałem takie same problemy i u mnie było to spowodowane DPF . Musiałem niestety sie tego pozbyć. I teraz działa jak powinna 
- Od: 22 paź 2016, 13:31
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 Hatchback 2006 rok.
1.6 TDI 109 KM
Aa wiesz czy DPF był usunięty z komputera też ? bo trzeba nowe oprogramowanie wgrać 
- Od: 22 paź 2016, 13:31
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 Hatchback 2006 rok.
1.6 TDI 109 KM
P1180 Mały wydatek paliwa
P0089 – Regulator ciśnienia paliwa
p0138-Błąd Sonda Lambda
Na 99,9% fabrycznie nie miałeś DPF, z błędów wnioskuje ,że masz problem z układem paliwowym,objawy które opisujesz miałem również u siebie ,wykasuj błędy i spróbuj pojeździć na poluzowanym korku wlewu paliwa.U mnie okazało się ,że winny był korek wlewu paliwa,nie odpowietrzał czy jakoś tak
.Kiedyś opisywałem ten problem i uzyskałem na forum w/w radę i jak ręką odjął .Podobno w marketach można kupić korek uniwersalny.
P0089 – Regulator ciśnienia paliwa
p0138-Błąd Sonda Lambda
Na 99,9% fabrycznie nie miałeś DPF, z błędów wnioskuje ,że masz problem z układem paliwowym,objawy które opisujesz miałem również u siebie ,wykasuj błędy i spróbuj pojeździć na poluzowanym korku wlewu paliwa.U mnie okazało się ,że winny był korek wlewu paliwa,nie odpowietrzał czy jakoś tak

- Od: 1 paź 2013, 19:01
- Posty: 60
- Skąd: Jabłonna
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 CiTD.
109KM
2005r.
Szkoda bo chodzi tu o koszty naprawy.Tak to już teraz jest ,że im więcej elektroniki tym diagnostyka problemu jest trudniejsza.U mnie przy problemie z odpowietrzaniem zbiornika na desce rozdzielczej wyświetlała się dyskoteka a kody błędów wskazywały nawet na problem z DPF którego fabrycznie w moim aucie nie było.Pozostaje życzyć sukcesu .
- Od: 1 paź 2013, 19:01
- Posty: 60
- Skąd: Jabłonna
- Auto: Mazda 3 BK 1.6 CiTD.
109KM
2005r.
Ja mam 2006 rok i juz niestety miałem 
- Od: 22 paź 2016, 13:31
- Posty: 6
- Auto: Mazda 3 Hatchback 2006 rok.
1.6 TDI 109 KM
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości