Mazda3 SkyPassion BM PE 2015 MT Soul Red + przelotowy wydech końcowy + Eibach- Kliszek M3
No ta, ale kupić nową mazdę i wyklejać ją taśmą dekarską... Niezły mezaljans
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wyklejając taśmą dekarską, oszczędzam hajsy na kolejną nową Mazdę Pozdrawiam!
Jest to jakiś argument, nie zaprzeczę.
Trzymając się meritum imo ważne, żeby kierownik i obsada byli zadowoleni z końcowego efektu. Na dobrą sprawę przecież nikt nie będzie widział i zaglądał czym konkretnie są "burty" wyklejone. Odnośnie doboru materiałów ja mam u siebie miszmasz (w bagażniku w większości taśma, a im dalej w stronę kabiny przechodzę w maty i na to wszystko rzecz jasna pianki). Z początku byłem ciut rozczarowany, że dekarka przy swoich zaletach daje ten specyficzny zapach (jak to Łucja ujęła "asfaltu"), ale po niespełna miesiącu zapach się ulotnił a wszystko trzyma się na miejscu i spełnia pokładane nadzieje.
Ktoś kto jest "cichofilem" i jeździ fabryczną BM, po przesiadce do tej zrobionej z pewnością będzie zadawał pytania "co i jak", cała reszta pewnie nawet nie zauważy różnicy, ale gdy ktoś wyskoczy do takiej osoby z tekstem, że "Mazdy są generalnie słabo wyciszone" to może być z ich strony lekka zdziwka.
Trzymając się meritum imo ważne, żeby kierownik i obsada byli zadowoleni z końcowego efektu. Na dobrą sprawę przecież nikt nie będzie widział i zaglądał czym konkretnie są "burty" wyklejone. Odnośnie doboru materiałów ja mam u siebie miszmasz (w bagażniku w większości taśma, a im dalej w stronę kabiny przechodzę w maty i na to wszystko rzecz jasna pianki). Z początku byłem ciut rozczarowany, że dekarka przy swoich zaletach daje ten specyficzny zapach (jak to Łucja ujęła "asfaltu"), ale po niespełna miesiącu zapach się ulotnił a wszystko trzyma się na miejscu i spełnia pokładane nadzieje.
Ktoś kto jest "cichofilem" i jeździ fabryczną BM, po przesiadce do tej zrobionej z pewnością będzie zadawał pytania "co i jak", cała reszta pewnie nawet nie zauważy różnicy, ale gdy ktoś wyskoczy do takiej osoby z tekstem, że "Mazdy są generalnie słabo wyciszone" to może być z ich strony lekka zdziwka.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Według moich netowych kalkulacji:
iSilver STP masz ceny od ~185zł w górę
Dekarka (szer.: 75mm) wg. cennika Liroy'a
SOUDAL SOUDABAND ~160zł
TYTAN wychodzi obecnie w porównywalnej cenie co maty.. ale pamiętajmy, że te materiały można nabyć na pewno taniej w marketach budowlanych, a jak ktoś ma promocje to wogóle
iSilver STP masz ceny od ~185zł w górę
Dekarka (szer.: 75mm) wg. cennika Liroy'a
SOUDAL SOUDABAND ~160zł
TYTAN wychodzi obecnie w porównywalnej cenie co maty.. ale pamiętajmy, że te materiały można nabyć na pewno taniej w marketach budowlanych, a jak ktoś ma promocje to wogóle
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Cena 4metrów 2 za tańszy odpowiednik Silver'a "AB25" to już 386zł, czyli tutaj robi się już spora różnica. Plus jest taki, że mata w odróżnieniu od dekarki nie śmierdzi. Rozumiem, że dekarka też ma warstwę aluminium ?
Zagłoba napisał(a):Plus jest taki, że mata w odróżnieniu od dekarki nie śmierdzi.
Zdecydowanie tak. Wydaje mi się jednak, że gdyby komuś udało się pianką na tyle szczelnie pokryć dekarkę to i pewnie sam zapach zniwelowałby się do minimum.
Zagłoba napisał(a):Rozumiem, że dekarka też ma warstwę aluminium ?
Opis producenta SOUDAL:
taśma aluminiowa z samowulkanizującym lepiszczem bitumicznym [..] Odporna na wilgoć i szeroki zakres temperatur.
Kamil trochę offtopa Ci pociągnęliśmy, więc jeśli masz obiekcje to poproszę mod'a o przeniesienie w/w postów w odpowiedni dział o wygłuszce.
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2292 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
No i malina. Będzie lepiej niż srebrne. Kolor to grafit prawda? Wyglądają jak moje zimowe.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
kolor to numer bodajże 0863 coś pomiędzy szarym a czarnym trochę jaśniejszy chyba niż gun metal, ale mnie pasi
Kolor bardzo ładny. Podobny do tego co u mnie. Będzie się ładnie prezentować.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
nie proszkowo, tradycyjnie
Tradycyjnie? Kurde to nienajlepszy pomysł. Mam nadzieję, że nie będą odpryskiwać, ale niestety taka powłoka za trwała nie jest...
Moja pomalowana proszkowo – kolor mega podobny do Twojego. Gość zarzekał się, że będą twardsze niż ori. Zobaczymy...
Moja pomalowana proszkowo – kolor mega podobny do Twojego. Gość zarzekał się, że będą twardsze niż ori. Zobaczymy...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Teraz dużo zakładów używa tzw. metody systemowej: podkład proszkowy + baza i bezbarwny z pistoletu.
Na wiosnę mam zamiar dać swoje felgi takie jak ma na zimę KMBak do malowania na grafit i też się zastanawiam którą metodę wybrać. Powiedziano mi za proszek (oczywiście z klarem) 500zł, a za system +50zł od felgi.
Na wiosnę mam zamiar dać swoje felgi takie jak ma na zimę KMBak do malowania na grafit i też się zastanawiam którą metodę wybrać. Powiedziano mi za proszek (oczywiście z klarem) 500zł, a za system +50zł od felgi.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
kosztowało mnie to 300 zł, także mogę i co sezon kolor zmieniać
dopiero wiosną
Kliszek, z jakiej palety ten kolor 0863?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1034
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości